Halameenkutale 21.01.2012 01:00:44 | |
---|
Funkonaut: Lähinnä tuo selkeä tilauksellisuus vähäsen saattaa jengiä viiksettää. Jengiä viiksettää sama kuin aina ennen, ja vastedeskin. Sapettaa, kun paska myy. Scheissella tienaa... ja perseestä! |
Terry Pantheras 21.01.2012 01:05:11 | |
---|
lotjauuno: Montako miljoonaa kertaa Rokit on vetästy,ylös, alas ja sivuille.Nykyään on vielä pyrkimyksenä saada kopio skitta,-rumpu,-hammond jne... soundaamaan samalta kuin wanhojen gurujen platoilla.Nappulat jynssäävät skitatkin kuluneen näköiseksi,toisin kun oikeilla äijillä ne kulahti baanalla;). Ja come on.Kundi on kolmetoista.Jos yli 15-vuotias arvostelee"kovalla kädellä "näitä skidien kehiä ja muusikoiden palstalla,niin kyllä täytyy olla aika hontelo-otsa. Mutta pojat,Stage on vapaa.Näyttäkää meille. Rokit ja popit on imetty, märehditty, paskottu ja vaskottu jo miljoonaan kertaan harmaaksi hienoksi liejuksi, eikä tää mikään muusikoiden palsta olekaan, vaan soitinten omistajien... MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
Halameenkutale 21.01.2012 01:14:34 | |
---|
leka: Eli siis se on Tommin sisko. Robin paljasti sen Korkojen kera -haastattelussa Ja minä kun olin just aikeissa tuumata, että peijakkaan taiteilijat, kun eivät koskaan selitä töitään! Ha! Juu, Tommin isosiskon kannalla ittekin olin, koko ajan. |
lotjauuno 21.01.2012 01:15:58 (muokattu 21.01.2012 01:19:06) | |
---|
Stradlin: Mahdollisesti se lapsi. En tiedä taustoja, mutta henkilökohtaisesti e..... Mikäs siinä jos skidi keräis ensmäiset miljoonansa 15-ikävuoteen.Olishan se mukavampi vanhempana vaan harrastella ja soitella ,sekä duunailla taide-muzakkipläjäyksiä, silloin kun itselle sopii ja sattuu iskemään taiteelinen inspis.Itse olin tossa iässä kaupassa kesä-duunissa,että sain soittimet hommattua |
Stradlin 21.01.2012 05:07:05 | |
---|
lotjauuno: Mikäs siinä jos skidi keräis ensmäiset miljoonansa 15-ikävuoteen.Olishan se mukavampi vanhempana vaan harrastella ja soitella ,sekä duunailla taide-muzakkipläjäyksiä, silloin kun itselle sopii ja sattuu iskemään taiteelinen inspis.Itse olin tossa iässä kaupassa kesä-duunissa,että sain soittimet hommattua No tuota, vaikka tienaisikin miljoonia heti huomenna, ei se tarkoita että se olisi mitenkään hyväksi kaverille itselleen. Tästä esimerkkeinä vaikkapa Michael Jackson tai Britney Spears. Se on kiva jos tykkää laulaa ja soittaa, mutta itse en omaa muksuani silti lähtisi samantien markkinoimaan massoille, vaan mielestäni tuossa iässä voisi antaa ihmisen ihan rauhassa kehittyä omaan tahtiinsa. Todennäköisempää on, ettei Robin itse ainakaan tässä vaiheessa tienaa paljon mitään. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
Kiitos Turku! Kaunis miehenalku, osaa laulaa ja esiintyä, ääntää kaupan päälle englantiakin luontevasti. Olisiko ainesta kv-markkinoille parin vuoden sisään jos taustajoukoilla riittää malttia? En ihmettele että syleksijöitä riittää. |
Terry Pantheras 21.01.2012 12:22:21 | |
---|
jannesamuli: Kiitos Turku! Kaunis miehenalku, osaa laulaa ja esiintyä, ääntää kaupan päälle englantiakin luontevasti. Olisiko ainesta kv-markkinoille parin vuoden sisään jos taustajoukoilla riittää malttia? En ihmettele että syleksijöitä riittää. Kyllä siitä varmaan iso stara tulee, tiiä sitten miten pitkäksi aikaa, mutta sen ratkaissee kansainväliset kiemurat; Suomen mittakaavassa voipi olla aika lyhytaikaista, eli kunhan eivät imisi ihan kuiviin heti alkuun. Eli joo, malttia... MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
rideon 21.01.2012 18:08:50 | |
---|
Robinin keikkabändi etsii kuulema muusikoita,menen maanantaina tarjoamaan kaiken osaamiseni koesoittoihin. |
Rotuvaari 21.01.2012 18:29:14 | |
---|
Askr: Eli onko netissä sittenkin jotain mielenkiintoista? - vaikka nettihypestä ei mitään konkreettista seuraisikaan niin kiinnostus ehtii herätä ennen kuin joku keskinkertainen taho ehtii kertomaan miten pitää suhtautua. On netti ihmeellinen, sitä käy kiistäminen. Ihmeellinen laiskistava vaikutus sillä on. Ei tarvitse ostaa musalehteä tai mennä kuuntelemaan uusia bändejä levykaupan luureista. Ei kulahtaneita läpisoivia c-kasettikopioita. Ei ihmisiä, joille mielipiteensä kertominen jostain artistista merkitsee käskyä ajatella samoin. Klik - Robin soi huoneistossa. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Gritsen 22.01.2012 07:06:47 | |
---|
rideon: Robinin keikkabändi etsii kuulema muusikoita,menen maanantaina tarjoamaan kaiken osaamiseni koesoittoihin. Equal oppoturnity! Kerro aika ja paikka. Kiitoksia! |
MikaHekkanen 22.01.2012 12:32:51 | |
---|
Kerkesin kuulla äsken autoradiosta puolet Frontside olliesta (juu, olen toki kuunnellut kappaleen juutuubista aiemminkin) ja olen taas hölmösti haukkumatta. Tuohan on vallan harmitonta ja taitavasti tehtyä teinipoppia, siloitellun viimeisteltyä, helposti korvasta sisään menevää ja paremmin tarttuvaa kuin moni muu tyylisuuntansa edustaja. Monenmonen musiikin kohdalla radioasema vaihtuu välittömästi, mutta tämänhän saattoi mielellään antaa soida, etenkin m.netissä olevan polemiikin takia. Mehevän Ilomielinen ja Katkeroituneen Aulis Hippi joka Elvistelee Kasvavasti Kiinteän Auttamattomasti, Nauraa, Elämöi ja Nai |
lotjauuno 22.01.2012 23:07:36 (muokattu 22.01.2012 23:14:38) | |
---|
Stradlin: No tuota, vaikka tienaisikin miljoonia heti huomenna, ei se tarkoita että se olisi mitenkään hyväksi kaverille itselleen. Tästä esimerkkeinä vaikkapa Michael Jackson tai Britney Spears. Se on kiva jos tykkää laulaa ja soittaa, mutta itse en omaa muksuani silti lähtisi samantien markkinoimaan massoille, vaan mielestäni tuossa iässä voisi antaa ihmisen ihan rauhassa kehittyä omaan tahtiinsa. Todennäköisempää on, ettei Robin itse ainakaan tässä vaiheessa tienaa paljon mitään Aika nuorena useimmat soittajat ovat aloittaneet.Eikä ketään varmaankaan olisi haitannut, mitä aikaisemmin julkisuuteen olisi päässyt.Siihenhän se useimmilla suuntaus.Jos nyt ko.Robin sattuu haluumaan harrastella julkkiksen touhuja.Minkä nuorena oppii..... Noista kahdesta julkimosta.Voit lisätä siihen about loputkin maailman sekoilevat,viinoittelevat ja kamoittelevat,niin vanhat kuin nuoremmatkin starat ja muut musakin kanssa lotraajat.Pois lukematta tietenkään muita ammatin harjoittajia.Mediaa vaan ei tavikset kiinnosta. Tarkoitin pelimerkkien määrällä,että on helpompi olla vanhempana suuri taiteilija ja duunata tontille mitä skeidaa tykkää.Ei jää taiteellisuus ainakaan resursseista kiinni.Eikä tarvii pantata instrumentteja joka kuukausi.Myöskään muut duunit ei haittaa taiteen luomisprosesseissa. Monet "kehittyvät" tonne 40:een ja sitten ihmettelee ohimenneen ajan kiihtyvää kulkua. |
kyseinen 22.01.2012 23:26:38 | |
---|
Stradlin: Tästä esimerkkeinä vaikkapa Michael Jackson tai Britney Spears. Se on kiva jos tykkää laulaa ja soittaa, mutta itse en omaa muksuani silti lähtisi samantien markkinoimaan massoille, vaan mielestäni tuossa iässä voisi antaa ihmisen ihan rauhassa kehittyä omaan tahtiinsa. Mä vielä kerran jankutan sulle siitä Tiktakista. Mites ne tytöt sun näkemyksen mukaan kehittyivät rock-tähtinä ja ihmisinä? Voiko M. Jacksonia ja B. Spearsia ja muita Amerikan ison maailman - koko maailman - supertähtiä verrata meidän pienen härmälän staroihin? Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
PJS 23.01.2012 09:03:00 | |
---|
jannesamuli: Kiitos Turku! Kaunis miehenalku, osaa laulaa ja esiintyä, ääntää kaupan päälle englantiakin luontevasti. Olisiko ainesta kv-markkinoille parin vuoden sisään jos taustajoukoilla riittää malttia? En ihmettele että syleksijöitä riittää. Tsekkasin hetken mielijohteesta sen vetämiä covervetoja youtubesta, jossa se laulaa pop-hittejä joko taustojen päälle tai itse kitaraa soittaen. Ja pakko kyl sanoo et ei ainakaan laulutaidosta tai englannin ääntämyksestä jää kiinni. Sen verran paremmin vetää ku keskiverto suomalainen määkyjä et jotenkin toivoisin kaikkea menestystä ja pitkää uraa hälle. Monipuolisesti kaikenlaisen musan parissa. Miks muuten "muusikoiden".net on yleensä viimeinen paikka jossa tän tyyppisiä juttuja rohkaistaan? Se on kumma että kun suomesta tulee jotain menestyvää niin täällä on jengi ensimmäisenä dissaamassa ja tuomitsemassa. Peace! |
randombass 23.01.2012 09:10:02 | |
---|
Miks muuten "muusikoiden".net on yleensä viimeinen paikka jossa tän tyyppisiä juttuja rohkaistaan? Se on kumma että kun suomesta tulee jotain menestyvää niin täällä on jengi ensimmäisenä dissaamassa ja tuomitsemassa. Niin on. Se, että kuka tahansa musiikintekijä menestyy edes jonkin verran on kaikkia alalla olevia hyödyttävä asia. Kääntyypähän rahavirrat taas oikeampaan suuntaan sen sijaan että menisivät esim. peliteollisuudelle. |
velipesonen 23.01.2012 09:16:35 | |
---|
randombass: Niin on. Se, että kuka tahansa musiikintekijä menestyy edes jonkin verran on kaikkia alalla olevia hyödyttävä asia. Kääntyypähän rahavirrat taas oikeampaan suuntaan sen sijaan että menisivät esim. peliteollisuudelle. Näin on, minäkin kannatan Himiä ja Rasmusta niin kauan kuin pojat maksavat veronsa Suomeen. Mutta onhan se myös toisin päin: Pitää voida osoittaa kritiikkiä veronmaksajan ominaisuudessa jos verorahoja tavalla tai toisella syydetään sellaisten elättämiseksi jotka eivät sitä millään ansaitsisi. Miettikääpä sitä, mitalilla on kaksi puolta. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Stradlin 23.01.2012 11:50:46 | |
---|
kyseinen: Mä vielä kerran jankutan sulle siitä Tiktakista. Mites ne tytöt sun näkemyksen mukaan kehittyivät rock-tähtinä ja ihmisinä? Voiko M. Jacksonia ja B. Spearsia ja muita Amerikan ison maailman - koko maailman - supertähtiä verrata meidän pienen härmälän staroihin? Oli puhe miljoonien tienaamisesta, joten nimenomaan voi ja pitääkin verrata. Tiktakin tyttöjen henkisestä kehityksestä en tiedä, vaikuttavat ihan terveiltä ihmisiltä kyllä. Niillä oli toki myös toisensa siinä mukana jeesaamassa, eli ei varsinaisesti kukaan ollut yksin se projektin kasvot. Luulisin sen auttavan aika paljonkin. Nykyään kaikki tapahtuu vielä paljon nopeammin ja isommalla volyymillä. lotjauuno: Noista kahdesta julkimosta.Voit lisätä siihen about loputkin maailman sekoilevat,viinoittelevat ja kamoittelevat,niin vanhat kuin nuoremmatkin starat ja muut musakin kanssa lotraajat.Pois lukematta tietenkään muita ammatin harjoittajia.Mediaa vaan ei tavikset kiinnosta. Mikäli nyt väität, että jo pienenä alkanut superjulkisuus ei vaikuttanut negatiivisesti esimerkiksi Jacksonin kehitykseen, niin sitten ollaan vaan eri mieltä. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
kyseinen 23.01.2012 12:02:12 | |
---|
Stradlin:Nykyään kaikki tapahtuu vielä paljon nopeammin ja isommalla volyymillä. Se miljoonaläppä oli kyllä harvinaisen turha. Miljoonia ei suomeksi laulamalla tienata. Mutta kerro mulle vielä, että mihin perustuu tämä tietosi siitä, että kaikki tapahtuu nopeammin ja isommalla volyymillä? Millä volyymillä? Levymyyntivolyymillä? Keikkamäärävolyymillä? Miten paljon nopeammin? Mistä tätä tietoa saa, mäkin haluan tietää? Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Stradlin 23.01.2012 12:22:36 | |
---|
kyseinen: Se miljoonaläppä oli kyllä harvinaisen turha. Miljoonia ei suomeksi laulamalla tienata. Mutta kerro mulle vielä, että mihin perustuu tämä tietosi siitä, että kaikki tapahtuu nopeammin ja isommalla volyymillä? Millä volyymillä? Levymyyntivolyymillä? Keikkamäärävolyymillä? Miten paljon nopeammin? Mistä tätä tietoa saa, mäkin haluan tietää? Juu, samaa mieltä. Tarkoitan sitä, että nykyään netin kautta se julkisuus kasvaa nopeammin ja ihmiset antavat enemmän palautetta. Ihan niinkuin itsekin puhuit siitä Facebook-dissauksesta, ei kymmenen vuotta sitten ollut mitään kanavaa mihin se kaikki paska olisi kertynyt. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
lotjauuno 24.01.2012 00:58:21 | |
---|
Stradlin: Mikäli nyt väität, että jo pienenä alkanut superjulkisuus ei vaikuttanut negatiivisesti esimerkiksi Jacksonin kehitykseen, niin sitten ollaan vaan eri mieltä. Jackson oli Super-stara 5-vuotiaana,lähes syntynyt glamouriin,joten ovat kyllä hieman eri viivoilla.Mä tiedän hetkessä sata yhtä tyhjäpäistä,eikä kukaan niiden suvusta ole edes tunnettuja työpaikan ja kodin ulkopuolelta.Arvaisin kuitenkin,että ko.Robin ei esim.värjää naamaansa mustaksi ja leikkele naamaansa rakastamansa laulajattaren näköiseksi,rakenna kotipihalle hessu hopo-landia,nuku nukkelauman ja pikkupoikien keskellä...jne...perustuu kuitenkin vain olettamukseen. |