Johannes_t 11.04.2004 19:16:49 | |
---|
Niin, tarvitsisin akustisen basson 24.4. sub-tv:n unplugged nauhoituksiin. Pystyisikö siis joku ystävällinen vuokraamaan tai jopa lainaamaan toimivan sellaisen? |
Johannes_t 12.04.2004 18:56:11 | |
---|
Kiitos kiitos, vielä kun sen basson jostain saisin... |
Niskamies 12.04.2004 18:59:41 | |
---|
Kiitos kiitos, vielä kun sen basson jostain saisin... Siis ihan akustisen basson piezolla vai kontran? 4 strings is all you will ever need! |
Johannes_t 12.04.2004 19:06:50 | |
---|
Akustisen bassoKITARAN, mikkien mallilla ei niinkään väliä, piezzot käy ihan hyvin. Mielellään nauhoitettu, hätätilanteessa nauhatonkin kelpaa. Mukavahan olisi, jos jonkin helpposoittoisen yksilön saisi, ei varmaan hirveesti kerkee ajaan sisään. |
vanttera 12.04.2004 19:07:52 | |
---|
Kiitos kiitos, vielä kun sen basson jostain saisin... Sanopa Jerelle että soittaa Karitalle Turkuun ja käskee pyytämään Matilta lainaksi. Mulla on, mutta sua en tunne. Jereä olen joskus nähnyt, sille _mahd_ voisi lainata Saran näkemistä vastaan. "Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat |
Niskamies 12.04.2004 19:17:03 (muokattu 12.04.2004 19:21:52) | |
---|
Akustisen bassoKITARAN, mikkien mallilla ei niinkään väliä, piezzot käy ihan hyvin. Mielellään nauhoitettu, hätätilanteessa nauhatonkin kelpaa. Mukavahan olisi, jos jonkin helpposoittoisen yksilön saisi, ei varmaan hirveesti kerkee ajaan sisään. Mulla ois akustinen bassokitara, voin lainata. Vantaalla sijaitsee. Siinä on vaan se ongelma että e-kieli on roundi ja muut flatteja, eli kielten vaihto pitäisi melkein tapahtua. EDIT: mä voin ton mun beisin lainata kielipakettia vastaan. Pistän tohon vaan uudet kielet ja uudet potikat, niin toi on vallan mainio vehje. 4 strings is all you will ever need! |
mä voin ton mun beisin lainata kielipakettia vastaan. Pistän tohon vaan uudet kielet ja uudet potikat, niin toi on vallan mainio vehje. Mitkä kielet haluat? Warwickin redlabelit :) Ajattelin kympin tai kaksi vuokraan sijoittaa, muuten kannattaa hakea beissi mukaan jo Tampereelta jostain musaliikkeestä. Mutta jos saadaan hommaan sopiva diili, niin hienoa, voit tulla basso-teknikoksi mukaan :) |
Niskamies 12.04.2004 21:46:55 | |
---|
Mitkä kielet haluat? Warwickin redlabelit :) Ajattelin kympin tai kaksi vuokraan sijoittaa, muuten kannattaa hakea beissi mukaan jo Tampereelta jostain musaliikkeestä. Mutta jos saadaan hommaan sopiva diili, niin hienoa, voit tulla basso-teknikoksi mukaan :) Ihan mitkä vaan halpikset tohon kelpaa, vois rukata ton muutenkin kuntoon. 4 strings is all you will ever need! |
Johannes_t 13.04.2004 21:22:32 | |
---|
Hmm, en haluaisi vetää suoraa lähetystä bassolla "jota voisi vähän rukata" enkä ihan bräniköillä kielillä... |
Niskamies 13.04.2004 21:57:34 | |
---|
Hmm, en haluaisi vetää suoraa lähetystä bassolla "jota voisi vähän rukata" enkä ihan bräniköillä kielillä... Juu, sun kannattaa hommata joku toinen. Kyllä toi hyvä peli on, mutta vaan ihan paskassa kunnossa eikä jaksais ruveta rukkaamaan. 4 strings is all you will ever need! |
Johannes_t 13.04.2004 22:55:12 | |
---|
Taas ollaan lähtöpisteessä. Arva, Poppamies, Absqua tms! Kai teiltä jollain akustinen löytyy? (Täähän menee ihan He-Man touhuksi; Arva, Poppamies, Absqua, minulla on voimaa!) :D |
absqua 14.04.2004 07:54:06 | |
---|
Taas ollaan lähtöpisteessä. Arva, Poppamies, Absqua tms! Kai teiltä jollain akustinen löytyy? (Täähän menee ihan He-Man touhuksi; Arva, Poppamies, Absqua, minulla on voimaa!) :D Mulla on vaan kontra, jota kyllä saa lainata, mutta ei siis löydy akustista bassokitaraa. Onnea etsintään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 14.04.2004 08:36:02 | |
---|
Taas ollaan lähtöpisteessä. Arva, Poppamies, Absqua tms! Kai teiltä jollain akustinen löytyy? (Täähän menee ihan He-Man touhuksi; Arva, Poppamies, Absqua, minulla on voimaa!) :D Minullakin on akustisena kontra, (juurikin hommattu). Mutta Poppamiehellä on akustinen bassokitara, tosin muistini mukaan nauhaton. Totesin sen akustisen bassokitaran olevan vähän rekvisiittaa, kun ei se mikittämättä kuulu kunnolla edes aksutisten kitaroiden alta. Tai voi olla että en vain osannut. May the force be with you, eli toivottavasti keikka kuitenkin sujuu. Aksutinen tai nou. Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa. |
Heikki L. 14.04.2004 13:40:22 | |
---|
Multa löytyy tuommonen akkari piezoilla, saa lainaa jos vaan saadaan aikataulut yms. maantieteelliset asiat kondikseen. Soitin löytyy siis stadista. Shack! |
Johannes_t 14.04.2004 16:51:16 (muokattu 14.04.2004 16:52:17) | |
---|
Aikataulu on suurinpiirtein seuraavanlainen: klo 12.00 saapuminen Helsinkiin, klo 13.00-15.00 tsekataan soundit ja säädetään muuten vaan, klo 15.00-15.30 soitetaan. Tämä siis alustava, tarkempi kellotus käy ilmi lähempänä h-hetkeä. Soitin äsken Pupelle (ihme kun ei aikaisemmin tullut mieleen) ja kyselin bassoa lainaan. Sillä on kuulemma joku studio tms. säätö päällä kyseisenä viikonloppuna, mutta saattaa olla, että jollain konstilla saan basson häneltä. Tilanne selviää huomenna. Mutta jos homma ei pelaa, niin tartun mielelläni teikäläisen beissiin. Nauhoitus tapahtuu siis maikkarin studioilla Pasilassa. |
Heikki L. 14.04.2004 20:25:56 | |
---|
Jepulis, ilmottele sitte lähemmin jos on tarvetta. Shack! |