Aihe: Bändi nimeltä Skal-P..?
1
*carmen*
09.04.2004 19:09:44
kuunteleeko kukaan tän tyyppistä musiikkia..?kiinnostas tietää.. tietääkö bändiä nimeltä Skal-P? oon kuullu sen kappaleita mutta en tiiä siitä sitte muuta..jos joku haluaisi valaista minua tietämyksellään niin olisin kovin kiitollinen!
"Koko ajan on mielessä että jotain on mielessä että sanoa pitää... mutta ei tule mieleen että mitä on mielessä jaettavana muiden mieliin" -näin nerokkaita ajatuksia kuulee veljen suusta-
JTS
10.04.2004 21:45:09

Tarkoitatko kenties bändiä nimeltä Ska-P? Espanjaksi laulettua skata? Jos nyt puhutaan samasta bändistä niin hyvä, sillä mainiota musiikkia tekevät. Täältä jostain löytyy myös vanha viestiketju aiheesta.
*carmen*
12.04.2004 19:38:28
Se se on!!!katos ku oon kuullu ton bändin nimen kahesti ja olin sellasessa olotilassa että...no joo...ihan huippua musiikkia tekevät.mul on sen kappaleita,mutta yhellekkää kipaleelle en tiiä nimee,vaikka kovasti kiinnostas.ku tuntuu että kukaan ei tiiä niitten kappaleitten nimiä.kaikilla vaa poltettuna se levy ja nimiä ei oo ylhäällä. :/
tiiätkö onko niil montaki levyä..?
mahtavaa musiikkia!!!ei voi muuta sanoo!
"Koko ajan on mielessä että jotain on mielessä että sanoa pitää... mutta ei tule mieleen että mitä on mielessä jaettavana muiden mieliin" -näin nerokkaita ajatuksia kuulee veljen suusta-
Blenderhead
13.04.2004 18:26:53

Väärällä osastolla ;)

Rock/pop-puolella on minun aloittama keskustelu.

Mutta kuitenkin. Loisto sakki. 3 levyä minulla on ja yhdenkään ostoa en kadu.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)