marktark 13.01.2012 17:06:32 | |
---|
Play that song. |
markkuliini 13.01.2012 17:32:42 | |
---|
Kailis: No kappas. Tuli vastaus; Jes! Eli casetkin vielä kaupan päälle. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 13.01.2012 17:51:51 | |
---|
markkuliini: Jes! Eli casetkin vielä kaupan päälle. :D Joo. Mitens helvetissä sinne sais caset lähetettyä? Aikaa vajaa tunti =D majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
Ikosaedri 19.01.2012 15:08:42 | |
---|
Pientä offtopikkia, suuret pahoittelut. Kävimpä katsastamassa DLX:ssä tuon zildjianin lautasen, muttei ollu paikanpäällä ja varata ei voinu edes etumaksulla. Vähän hölmö siinä kassalla seisoa satanen kourassa ja kuulla, että vain nettipankilla onnistuu. |
hollmi-5 19.01.2012 16:27:25 | |
---|
Ikosaedri: Pientä offtopikkia, suuret pahoittelut. Kävimpä katsastamassa DLX:ssä tuon zildjianin lautasen, muttei ollu paikanpäällä ja varata ei voinu edes etumaksulla. Vähän hölmö siinä kassalla seisoa satanen kourassa ja kuulla, että vain nettipankilla onnistuu. Jaa. Minä se tilasin jo viime viikolla. Saas nähdä ja kuulla, mitä tulee. Oli niin halpaa, että pakkohan se oli ostaa ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tappokirves 19.01.2012 16:56:23 | |
---|
Vittu mä vihaan punkkia!! |
kincy 19.01.2012 17:18:05 | |
---|
Ikosaedri: Pientä offtopikkia, suuret pahoittelut. Kävimpä katsastamassa DLX:ssä tuon zildjianin lautasen, muttei ollu paikanpäällä ja varata ei voinu edes etumaksulla. Vähän hölmö siinä kassalla seisoa satanen kourassa ja kuulla, että vain nettipankilla onnistuu. Mä vähän kummastelin, kun viime viikolla tuota tarjousta itekin netin lävitse tuijotin. Siellä kun luki, että tuotetta ei ole varastossa. Mistä ne oikein kaivaa tuota erää, kun noinkin edullisesti voivat sitä myydä? |
hollmi-5 19.01.2012 21:41:34 | |
---|
kincy: Mä vähän kummastelin, kun viime viikolla tuota tarjousta itekin netin lävitse tuijotin. Siellä kun luki, että tuotetta ei ole varastossa. Mistä ne oikein kaivaa tuota erää, kun noinkin edullisesti voivat sitä myydä? Sähköpostistani eilen: "Hei Mika Hollström ! Tilauksesi no. xxxxxx on lähetetty varastostamme ja saapuu parin työpäivän kuluessa lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen." Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 19.01.2012 21:45:36 | |
---|
hollmi-5: Sähköpostistani eilen: "Hei Mika Hollström ! Tilauksesi no. xxxxxx on lähetetty varastostamme ja saapuu parin työpäivän kuluessa lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen." Mulla on tämä homma mennyt ihan ohi, mikä on ollut noin halpaa että kaikki ostaa? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
hollmi-5 19.01.2012 21:47:27 | |
---|
ferodoz: Mulla on tämä homma mennyt ihan ohi, mikä on ollut noin halpaa että kaikki ostaa? Zildjianin 17" A Medium Crash 99 euroa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 19.01.2012 22:11:32 | |
---|
hollmi-5: Zildjianin 17" A Medium Crash 99 euroa. Haitsun alapelti! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 19.01.2012 22:13:40 | |
---|
hollmi-5: Zildjianin 17" A Medium Crash 99 euroa. Aa, okei. Ihan kelpo diili, tosin en kyllä olisi ostanut vaikka olisinkin hoksannut ajoissa. :) "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
hollmi-5 19.01.2012 23:06:33 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 19.01.2012 23:07:21 (muokattu 19.01.2012 23:19:30) | |
---|
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 19.01.2012 23:14:13 | |
---|
markkuliini: Mulla on !6 tuumaiset A-custom crash ja A medium crash haitsuparina. TOIMII! :) Ihan varmasti. Joskus olen minäkin laittanut ihan samat 16" crashit haitsuksi. Nyt kun tuli puheeksi, niin voihan noita 17" mediumejakin kokeilla haitsuna, kun ei 16" Zildjianin crasheja ole enää kuin yksi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5: Ihan varmasti. Joskus olen minäkin laittanut ihan samat 16" crashit haitsuksi. Nyt kun tuli puheeksi, niin voihan noita 17" mediumejakin kokeilla haitsuna, kun ei 16" Zildjianin crasheja ole enää kuin yksi. Onko kukaan koittanut pistää niitä Staggin DH sarjalaisia 32" rideja päällekkäin haitsuiksi? Alkais olla asennetta. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
hollmi-5 19.01.2012 23:22:59 | |
---|
ferodoz: Onko kukaan koittanut pistää niitä Staggin DH sarjalaisia 32" rideja päällekkäin haitsuiksi? Alkais olla asennetta. Ei taida niin jäykkää jousta missään standissa olla, että nousisi pellit erilleen sohjohaitsukomppiin ja 8-osiin jalalla nopeassa beatissa. Muuten kyllä hieno idea ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 19.01.2012 23:27:15 | |
---|
hollmi-5: Ei taida niin jäykkää jousta missään standissa olla, että nousisi pellit erilleen sohjohaitsukomppiin ja 8-osiin jalalla nopeassa beatissa. Muuten kyllä hieno idea ;) Jos virittelis bändikämpän katosta tulevan jousen joka pitäis sen ylhällä, tai aavistuksen verran joustavaa köyttä niin että sen saisi vielä polkaistua kiinni. Hei oikeesti, jos joskus rikastun niin varmasti koitan sitä joskus. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
AP 20.01.2012 10:38:22 | |
---|
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Kailis 20.01.2012 12:07:32 | |
---|
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |