Visions 12.04.2004 12:17:33 | |
---|
Eli tosiaan on alkanut minun Jackson Js-30:ssä (haha) olla jonkinlaisia kosketushäiriöitä. Eli homma menee näin: kun pistää volume-potikan täysille niin ääni rahisee ja menee mykäksi. Kun kääntää potikkaa hieman takaisin päin niin saundi palaa.. Vika ilmestyi ihan jostakin vaan yhtäkkiä. Olen kyllä katellut että johdotukset ovat jotakuinkin paikoillaan, mutta enpä noista paljon tiedä. Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia tai onko ehdotuksia mikä auttais? Rasittava vika. - |
Miekkonen 12.04.2004 12:21:05 | |
---|
Minulla oli samanlainen vika, ei auttanu muu kuin ostaa uusi potikka. |
Insane Kane 12.04.2004 12:35:05 | |
---|
Jeps, potikka rikki -> osta uusi. "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |
Torniojaws 12.04.2004 13:00:55 | |
---|
Samanlaisia ongelmia on tuossa omassa Jackson DX7:ssa. Syynä oli liimojen irtoaminen potikasta ja se piiri heilui vapaana ilmassa, jolloin kääntäminen ei tehnyt mitään. Liimat takaisin ja johan toimii. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
migeboy 12.04.2004 14:04:12 | |
---|
Mulla on Ibanezissa sama vika. Välillä hävii saundit ihan varottamatta. Samojen kamojen kautta ei tee samaa mun telellä. |
ed 12.04.2004 15:04:38 | |
---|
Näissä uusissa Japanin jaskoissa tuntuisi olevan aika monessa tuo sama vika. Omistin taannoin rr-59 n jossa oli sama ongelma ja se oli sentään yli tonnin kitara. |
Gypsy 12.04.2004 15:36:21 (muokattu 12.04.2004 15:37:14) | |
---|
Varmaan potikka paskana. Ite ostaisin uuden potikan enkä jaksais vanhaa ruveta korjaileen, ei ne niin kalliita oo. Mulla on ollu monesti samaa vikaa potikoissa. |
Insane Kane 12.04.2004 17:56:54 | |
---|
Varmaan potikka paskana. Ite ostaisin uuden potikan enkä jaksais vanhaa ruveta korjaileen, ei ne niin kalliita oo. Mulla on ollu monesti samaa vikaa potikoissa. Rippuu hieman potikasta, kannattaako sitä korjailla. Jos potikka on sellainen pirun pitkä, joka yltää myös les paulin läpi, suositelen korjausyritystä. Net maksaa ihan p*rkeleesti!! "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |
Jormaz 12.04.2004 19:15:09 | |
---|
Eli homma menee näin: kun pistää volume-potikan täysille niin ääni rahisee ja menee mykäksi. Kun kääntää potikkaa hieman takaisin päin niin saundi palaa.. Mulla on viimeisten muutaman kuukauden aikana useampi EMG:n potikka mennyt tällä tavalla paskaksi. Vituttaahan se. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Rippuu hieman potikasta, kannattaako sitä korjailla. Jos potikka on sellainen pirun pitkä, joka yltää myös les paulin läpi, suositelen korjausyritystä. Net maksaa ihan p*rkeleesti!! Joo, ehkä, mutta kyllähän tommoseen Jacksonin JS-30:een ihan tavallinen potikka käy. |
SammyH 13.04.2004 00:01:11 | |
---|
Ihan varoituksen sanana kaikille: Tiedätte, että on olemassa semmoinen elektroniikkaliike kuin BEBEK (ainakin Lahdessa), niin älkäähän hyvät ihimiset ikinä ostako potentiometrejä kitaraanne sieltä. Niistä potikoista se vika sitten alkaakin. Halvalla niitä saa, mutta laatu on syvältä. Itselläni on kokemusta ja siksi siitä muille sanonkin. Päässäni kuuluu hassuja ääniä... |