Aihe: Kingston Wall -yhteisö
1 2 3 4 528 29 30 31 3272 73 74 75 76
Bald Anus
18.01.2012 23:03:28

danny: Nyt kyllä kerrot, mistä ostit.

Yheltä m.nettiläiseltä. Hyvään saumaan tuli, kun pitkästä aikaa tarkastelin löytyykö k.o. levyä mistään!
sääh
pestopasta
05.02.2012 22:43:30
Tästähän on tulossa oikein KW-vuosi kun tulee boksia,kirjaa,dvdeetä ja vinyyliä, jos oikein ymmärsin! Jea! Sais vaan lisää infoa tulla noista julkaisuista.
reaper666
06.02.2012 07:31:41
Bald Anus: Yheltä m.nettiläiseltä. Hyvään saumaan tuli, kun pitkästä aikaa tarkastelin löytyykö k.o. levyä mistään!

Onko toi joku harvinainen levy sit vai??
Todenpuhuja
06.02.2012 14:40:08
Nyt on jo tuon box setinkin sisällöt nähtävillä mm. Levykauppa X:n sivuilla. Tulossa siis maaliskuussa 8 levyllistä tavaraa, joista noiden kolmen varsinaisen julkaisun lisäksi tarjolla on "Real Thing Live", III remixattuna ja sitten vielä nuo bonusbiisit omalla levyllään.

http://www.levykauppax.fi/artist/kingston_wall/king_size_box_set/#8cd
"Peace, love & Kingston Wall!"
pestopasta
06.02.2012 16:31:25
Todenpuhuja: Nyt on jo tuon box setinkin sisällöt nähtävillä mm. Levykauppa X:n sivuilla. Tulossa siis maaliskuussa 8 levyllistä tavaraa, joista noiden kolmen varsinaisen julkaisun lisäksi tarjolla on "Real Thing Live", III remixattuna ja sitten vielä nuo bonusbiisit omalla levyllään.

Asiaa! Jotenkin toivoo että olisi boksin layoutti tyylikkään oloinen, mutta tuo kuva ei vielä paljoa lupaa mikä on Äxän sivuilla... :D
kkaarre
06.02.2012 21:26:46
Todenpuhuja: Nyt on jo tuon box setinkin sisällöt nähtävillä mm. Levykauppa X:n sivuilla. Tulossa siis maaliskuussa 8 levyllistä tavaraa, joista noiden kolmen varsinaisen julkaisun lisäksi tarjolla on "Real Thing Live", III remixattuna ja sitten vielä nuo bonusbiisit omalla levyllään.

Pitäisköhän tuo hankkia, vaikka kaikki levyt jo hyllyssä onkin. Tuo kolmonen remixattuna vaikuttaa mielenkiintoiselta...
Mun pitäis pitää turpani kiinni.
E.Keskipörhölä
13.02.2012 08:50:22
Olisi kyllä ihan mukavaa, jos tuo remixattu III julkaistaisiin ihan boxin ulkopuolellakin. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Mikä on pahempaa kun Frederick? Tony Halme coveroimassa Frederickiä. -Henko "...Raiskauksessa, ei ole mitään hauskaa, ei mitään! PAITSI JOS RAISKAA PELLEN!" -slipoilfan
kkaarre
13.02.2012 09:09:59
E.Keskipörhölä: Olisi kyllä ihan mukavaa, jos tuo remixattu III julkaistaisiin ihan boxin ulkopuolellakin. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Juuri näin. Ei viittis millään koko boxia hankkia.
Mun pitäis pitää turpani kiinni.
Emeli
12.03.2012 23:23:42
Onkos kellään minkäänlaista käsitystä millee menee soinnut Time kipaleessa... oon sitä treenannu ja alkusoitta ja 1st soolo menee mut sit ne soinnut ja kertsi ja sillee, jos joku tietäis paremmin, olisin kiitollinen : ) muuten koko KW tuontanto menee jammaillessa yksin tai bändin kans : )
Your fears are in your own imagination, when time isn't the real thing...
aasit
15.03.2012 11:54:23
Kiinnostuneille tiedoksi: Jukka Jylli radiohelsingin taajuuksilla tänään klo 12-13 ELI NYT!!1! Aiheena yhtye itse.
rybk
15.03.2012 12:33:05
Emeli: Onkos kellään minkäänlaista käsitystä millee menee soinnut Time kipaleessa... oon sitä treenannu ja alkusoitta ja 1st soolo menee mut sit ne soinnut ja kertsi ja sillee, jos joku tietäis paremmin, olisin kiitollinen : ) muuten koko KW tuontanto menee jammaillessa yksin tai bändin kans : )

Bongasin sen kertsin sointukierron kun en sitä koskaan oo plokaamalla plokannu. Huomasin samalla että oon opetellut biisin normivireellä puolisävelaskeleen-alemman vireen sijaan. Eli transponoi tosta D:hen jos soittelet alennetulla vireellä:

C#m - C#/F#m - D# - D#/G#m
Bb - D#m - F - Bb
G# - Bb - H - C# - D# - D#
G# - G#m - D#m -D#m
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari
Emeli
15.03.2012 21:28:59
Bongasin sen kertsin sointukierron kun en sitä koskaan oo plokaamalla plokannu. Huomasin samalla että oon opetellut biisin normivireellä puolisävelaskeleen-alemman vireen sijaan. Eli transponoi tosta D:hen jos soittelet alennetulla vireellä:

C#m - C#/F#m - D# - D#/G#m
Bb - D#m - F - Bb
G# - Bb - H - C# - D# - D#
G# - G#m - D#m -D#m

Siitoksia kovasti, tätä oon miettinyt viimeiset 6 vuotta, se kertsi on niin hämy ettei oikee selvää tahdo saada, mut hienoimpia kipaleita KW:n tuotannossa : ) ja vielä kerran iso kiitos : )
Emeli
15.03.2012 21:52:47
Ja nyt kun sointuja innoistun kysymään nii osaisiko joku sanoo et millee menee When Something Old Diessä sointukierto? Siinä on niin maagisen kuulonen se :D
Jokapaikanapina
15.03.2012 22:33:12
Emeli: Ja nyt kun sointuja innoistun kysymään nii osaisiko joku sanoo et millee menee When Something Old Diessä sointukierto? Siinä on niin maagisen kuulonen se :D

Niitä en osaa ulkoa tähän heittää, mutta eikös "muuten koko KW tuontanto mene jammaillessa yksin tai bändin kans : )" : )
Emeli
16.03.2012 23:27:57
Niitä en osaa ulkoa tähän heittää, mutta eikös "muuten koko KW tuontanto mene jammaillessa yksin tai bändin kans : )" : )

joo siis ku osaan With My Mind, Used To Feel Before, I'm Not The One, Nepal, Circumstances, Captain Relies, On My Own, Answer, Prelude, The Weep, Mushroomsit, We Cannot Move, Istwan, Could It Be So?, And It's All Happening, Love Tonight, Two Of a Kind, Shine On Me, You, Palekastro, I'm The King I'm The Sun, For All Mankind, The Real Thing ja nykyään Time : ) oli pakko päästä kertomaan kansalle ylpeydenaiheestain : ) mut se When Something Old Dies on viel aukeemat et millee se menee : (
smio
21.03.2012 12:47:35
CAROLINE.Fi
Emeli
21.03.2012 15:38:55
Röyhkeä mainos:

http://www.huuto.net/kohteet/kingst all---real-live-thing-3cd/214220675

Röyhkeä? Alihinnoitettu vaan...
ganesha
21.03.2012 20:24:28
Emeli: joo siis ku osaan With My Mind, Used To Feel Before, I'm Not The One, Nepal, Circumstances, Captain Relies, On My Own, Answer, Prelude, The Weep, Mushroomsit, We Cannot Move, Istwan, Could It Be So?, And It's All Happening, Love Tonight, Two Of a Kind, Shine On Me, You, Palekastro, I'm The King I'm The Sun, For All Mankind, The Real Thing ja nykyään Time : ) oli pakko päästä kertomaan kansalle ylpeydenaiheestain : ) mut se When Something Old Dies on viel aukeemat et millee se menee : (

Silloin joskus back in the day kun eka levy ilmestyi, ja soitin vielä itsekin kitaraa, plokkasin levyn viikossa, vaikka en pidä itseäni ees mitenkään erinomaisena kitaristina. aika iisiä meininkiä - mut toisaalta: miks soittaa enempää ku tarvii? :)
http://ganesha-firstnewraysoftherisingsun.blogspot.com/
Emeli
23.03.2012 23:09:02
Silloin joskus back in the day kun eka levy ilmestyi, ja soitin vielä itsekin kitaraa, plokkasin levyn viikossa, vaikka en pidä itseäni ees mitenkään erinomaisena kitaristina. aika iisiä meininkiä - mut toisaalta: miks soittaa enempää ku tarvii? :)

Kyl ykköslevyn oon blokannu nopeesti, paitsi Captain Reliefin se intro soinnut on vähän hämärät, et jos pystyt niihin neuvomaan nii olisin kiitollinen : ) ja kun ongelmana on tässä se et mulla on Kingston Wall-coverbändi (tai noh, KW:ltä on huono lähteä tekemään covereita ku alkuperäiset on mahtavii ja niit ei voi coveerata, sanotaan näin et versiointibändi:D) ja When Something Old Dies olis aikas tärkee biisi setissä, et sitä tarttettais :D ja muutenkin joku biisi, jota KW:ltä en osaa nii on aina kotiinpäin jos siihen saa apua joltain muulta/muualta jos mun taidot ei riitä :)
"Nobody dies virgin - life fucks us all" -kurt cobain
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)