VeKrio 17.01.2012 00:45:06 | |
---|
passe: "mun täytyy soittaa mun siskolle ja kysyä että mitä ääniä siinä voi käyttää, että tulee tehtyä oikein..". No siinäpä meillä varsinainen hurjapää :D Ehkä voisin antaa evastykseksi jonkinlaisen rokkari-esikuvani Joel Melasniemen sanat: "Kaikkea voi tehä kun tekee vaan." Ketjun otsikkoon sanoisin että Portnoy. Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
Duro 17.01.2012 00:50:23 | |
---|
Edesmennyt James Sullivan avenged sevenfoldista. En koko bändin musastakaan perusta, mut en en o ikänä hiffannu et mitä etenkin nuoremmat rumpalit näkee sen tyylissä tai soitossa hienoa. Varsinkimn rapakon takana tuntuu nauttivan jonkinlaista huippulin statusta, vaik voihan kyse tietysti olla vaan fanipoikien vouhotuksesta. Piste. |
Drakomorphos 17.01.2012 04:06:27 | |
---|
Duro: Edesmennyt James Sullivan avenged sevenfoldista. En koko bändin musastakaan perusta, mut en en o ikänä hiffannu et mitä etenkin nuoremmat rumpalit näkee sen tyylissä tai soitossa hienoa. Varsinkimn rapakon takana tuntuu nauttivan jonkinlaista huippulin statusta, vaik voihan kyse tietysti olla vaan fanipoikien vouhotuksesta. 1. Soita nousevassa, massoihin uppoavassa metallibändissä, jota moni rumpalinalku kuuntelee 2. Vedä huumeita ja kuole nuorena 3. Post-mortem hypetys 4. profit |
Duro 17.01.2012 10:31:23 | |
---|
Drakomorphos: 1. Soita nousevassa, massoihin uppoavassa metallibändissä, jota moni rumpalinalku kuuntelee 2. Vedä huumeita ja kuole nuorena 3. Post-mortem hypetys 4. profit Näihäsemenee. Se oli vaa vielä hengissäkin ollessaan rapakon takana olevinaan kovin juttu ikinä jonku Mike Portnoyn ohella. Piste. |
Duro: Näihäsemenee. Se oli vaa vielä hengissäkin ollessaan rapakon takana olevinaan kovin juttu ikinä jonku Mike Portnoyn ohella. A7X ottaa varmaan seuraavaksi Jordisonin tai Larsin rumpuihin. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Tama-x- 17.01.2012 14:13:40 (muokattu 17.01.2012 14:16:32) | |
---|
ferodoz: A7X ottaa varmaan seuraavaksi Jordisonin tai Larsin rumpuihin. Miks ottas? ku niillähä on jo rumpali. Ja luulen että Jordison ei viittis, se soittaa jo 2 bändissä, ja eiköhä larsulle riitä jo tuommone bändi, en usko että larsukaa enää pahemmin viihtis joka 3 päivä keikalla käydä. No mutta sijaiseks ymmärtäisin. |
Duro 17.01.2012 14:17:50 (muokattu 17.01.2012 14:18:59) | |
---|
Tama-x-: Miks ottas ku niillähä on jo rumpali. Eihän niillä vielä virallista seuraajaa Sullivanille ole. Kiertuerumpalina joku mikälie, mut ei ketään virallista. Siihen sitte vaan Jortikkata tai Lerssilarssia tilalle niin kyllä kusevat hunajaa fanipojat. A7X:n musiikki taitaa olla vaan vähän turhan progea Lerssille. Tai sitten Lerssi on liian proge A7X:lle. Emt. Piste. |
Tama-x- 17.01.2012 14:22:09 (muokattu 17.01.2012 14:24:22) | |
---|
Ai.. Olen vaan saanut käsityksen että tämä Arin Ilejay on niitten uus virallinen ''kiertue''rumpali. No vaikka.. Dave Lombardo tai Gavin Harrison, seki ois kyllä parempi ku lars tai joey. Mutta minusta kyllä Arin taittaa hyvin A7X musiikin, ja on muutenkin aika samantapainen rumpali ku rev. |
Duro 17.01.2012 14:31:31 | |
---|
Tama-x-: Ai.. Olen vaan saanut käsityksen että tämä Arin Ilejay on niitten uus virallinen ''kiertue''rumpali. Niinhän tuo onkin. Mut nimen omaan kiertuerumpali, ei virallinen jäsen. Piste. |
ferodoz 17.01.2012 16:40:10 | |
---|
Tama-x-: Miks ottas? ku niillähä on jo rumpali. Ja luulen että Jordison ei viittis, se soittaa jo 2 bändissä, ja eiköhä larsulle riitä jo tuommone bändi, en usko että larsukaa enää pahemmin viihtis joka 3 päivä keikalla käydä. No mutta sijaiseks ymmärtäisin. Et vissiin oikein tajunnut mitä hain takaa? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
velipesonen 17.01.2012 17:17:25 (muokattu 17.01.2012 17:20:26) | |
---|
No onko kaikkein yliarvostetuin rumpali mitenkään välttämättä jonkin huippusuositun hevibändin rumpali, jonka soitosta hölmömpikin huomaa että se on lähempänä Remua kuin Buddy Richiä? Jos se remumeininki riittää sen musiikin esiintuomiseen ja kenties jopa parantaa viestiä entisestään niin eikö sellaista pitäisi ihan syystäkin vähän arvostaa? Onko Remu sitten Suomen yliarvostetuin rumpali koska sen bändi on legendan asemassa vaikka mies huiskii välillä sinne päin? Entä Pelle Miljoona sitten, onko hänkin yliarvostettu rumpali koska on myynyt Suomessa paljon? Olin kattomassa kerran Pellen Rockerseja keikalla ja eräs musiikkiopistossa opettava vahvasti jazz-orientoitunut rumpali tuli ääni vavisten ja melkein itkua pidätellen sanomaan minulle että "Kuuntele kuinka se mies soittaa rumpuja!" Voin vahvistaa että kyllä siinä oli otetta vallan mahdottomasti. E: Minulle tuli kerran eräs virkamies sanomaan että "Olen virkamies enkä välittäisi vapaa-aikanani kuunnella virkamiesten musisointia." Omasta puolestani voin sanoa että olen insinööri enkä viitsisi vapaa-ajallani heilua konserttisaleissa vatupassien ja atomikellojen kanssa mittaamassa kuinka pahasti joku jätättää ja onko kaikki nyt varmasti vaaterissa ja speksien mukaan. "Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg |
Tama-x- 17.01.2012 17:41:20 | |
---|
ferodoz: Et vissiin oikein tajunnut mitä hain takaa? No tajusin, totesit vaan että avenged sevenfold ottaa seuraavaks larsun tai jortikan. |
Tama-x- 17.01.2012 17:43:09 | |
---|
Duro: Eihän niillä vielä virallista seuraajaa Sullivanille ole. Kiertuerumpalina joku mikälie, mut ei ketään virallista. Siihen sitte vaan Jortikkata tai Lerssilarssia tilalle niin kyllä kusevat hunajaa fanipojat. A7X:n musiikki taitaa olla vaan vähän turhan progea Lerssille. Tai sitten Lerssi on liian proge A7X:lle. Emt. En nää mitään progea A7X:ssä, enemmä se lars on A7X:lle proge;) |
ferodoz 17.01.2012 17:59:03 | |
---|
Tama-x-: No tajusin, totesit vaan että avenged sevenfold ottaa seuraavaks larsun tai jortikan. Eli et tajunnut. Kaikki ton bändin tähänastiset rumpalit on esiintynyt täälä yliarvostettujen joukossa. Samaa sarjaa siis jatkaisi Lars ja Jordison. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
ferodoz 17.01.2012 18:00:46 | |
---|
Tama-x-: En nää mitään progea A7X:ssä Sillälailla. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Linnunlaulupuu 17.01.2012 18:01:52 | |
---|
Vaikeaa tuo huumori. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
ferodoz 17.01.2012 18:09:57 | |
---|
Linnunlaulupuu: Vaikeaa tuo huumori. Sinähän sen tiedät. "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Linnunlaulupuu 17.01.2012 18:12:18 | |
---|
ferodoz: Sinähän sen tiedät. En tiedä mistä puhut. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Tama-x- 17.01.2012 18:33:36 (muokattu 17.01.2012 19:06:35) | |
---|
Linnunlaulupuu: En tiedä mistä puhut. Joo tosiaan Ferodozin jutuista ei aina ota selvää. |
Duro 17.01.2012 18:46:00 | |
---|
Tama-x-: Joo tosiaan Fedorozin jutuista ei aina ota selvää. Taitaa olla lukijassa vikaa kun et sen nimimerkkiäkään osaa oikein kirjottaa... Piste. |