Aihe: Marshall JTM - yleistä tietoa kaivataan.
1
Hannu H.
10.04.2004 19:48:34

Haulla löytyi yksi vaivainen keskustelu eikä siitäkään hirveästi irti saanut. Harmony centralin läpi kahlasin ja nettiä muutenkin selaillu, mutta en oikein ole tullut tulokseen että mimmosias pelejä nuo on.

Etenkin JTM30 1x12 kiinnostaisi, mutta voi noista muutenkin tarinoida..

Soundit ylipäätään? Millaiset cleanit? Paljonko säröä suunnilleen irtoaa? Tyyppivikoja? Paljon kannattaisi maksaa käytettynä?
"May the tone be with you"
perkeles
10.04.2004 23:20:44
250-300 max
HELLO CLEVELAND
Exhausted
10.04.2004 23:41:48

pelkkä mallisarja JTM ei kerro vielä mitään. Tuskin noilla 90-luvun JTM-vahvistimilla on paljoakaan tekemistä 60-luvun JTM-45 nuppien kanssa...tosin oletan siis että haet nimenomaan näitä uudempia...
HS
11.04.2004 00:42:48
Terve

Mulla oli hetken JTM-60 (1*12). Ihan mukavat puhtaat, mutta säröosasto oli jotenkin "kireä". Ei oikein meikäläisen mieleen. Kokonaisuutena ihan passeli "yleisvahvistin".
Muistan lukeneei, että joissain on ilmennyt jotain kuumenemisongelmaa, ja jotkut ovat oudosti mykistyneet kokonaan. Omani pelasi kyllä ihan ok, mutta en kuitenkaan löytynyt ihan sitä (säröpuolelta) mitä hain joten möin pois.
jogo3000
11.04.2004 01:36:37

No mulla on tuo JTM-30 ja eipä ole paljoa pahaa sanottavaa. Ainoa ongelma on se, että headroomia ei riitä. Vahvistin siis säröytyy liian herkästi.

Vaikea tuota on millään tavalla kuvailla minun. Kerta kaikkiaan mahtava peli minusta.

Ai niin, kaikutankki on hajonnut monta kertaa jo.
"Elä tee valitusta, ottavat vielä pois markkinoilta ja sitten kaikki mummut heittää sua sateenvarjoilla." -steelin
Dinorocker
11.04.2004 11:13:05
No mulla on tuo JTM-30 ja eipä ole paljoa pahaa sanottavaa. Ainoa ongelma on se, että headroomia ei riitä. Vahvistin siis säröytyy liian herkästi.

Mulla oli kyseinsen peli muutaman kuukauden ja kelpo peli se oli.

Tietty kitaralla ja mikeillä on _suuri_ merkitys noissa puuhissa.
Outrider
Hannu H.
11.04.2004 23:45:08 (muokattu 11.04.2004 23:47:24)

Kiitoksia vastanneille.

Noista säröistä vielä, että mihin asti nuo säröt piisaa itsenään? Irtoaisko gnr joka olisi se rankin matsku mitä luultavasti soittaisin? Boostilla varmaan ainakin lähtee...

Siitä päästäänkin kätevästäi siihen, että miten hyvin tuo toimii pedaalien kanssa? Ja toimiiko boostaaminen vai meneekö herkästi tukkoon särökanava?

EDIT: ulkoasua vähän parantelin...
jutimone
12.04.2004 13:23:36
250-300 max

Mielestäni hieman alakanttiin Perkeles hinnoittelee JTM:n.

JTM-60 on liikkunut 500e hintaan, siitä satku pois niin oltaisiin hinnassa jolla minä olisin valmis luopumaan omasta JTM-30:stä (1x12)

Minulla ei ole ollut ongelmia wahvarin kanssa.

-Juha
Hannu H.
13.04.2004 18:31:58

Tuli ny käytyy tuo testailees ja ei iha ollu semmonen peli mitä hakusessa on joten taas on yksi vahvari vähemmän vahvarimeressä vaihtoehtona... hyvä niin.
perkeles
13.04.2004 21:37:50
Tuli ny käytyy tuo testailees ja ei iha ollu semmonen peli mitä hakusessa on joten taas on yksi vahvari vähemmän vahvarimeressä vaihtoehtona... hyvä niin.

lienet jo classic 30,sen testaillut? lähinnä siihen vertailin jtm,n hintaa. peavey ehkä vähän tyyriimpi,mutta on mielestäni sounditkin paremmat.
HELLO CLEVELAND
Hannu H.
13.04.2004 22:14:43

lienet jo classic 30,sen testaillut? lähinnä siihen vertailin jtm,n hintaa. peavey ehkä vähän tyyriimpi,mutta on mielestäni sounditkin paremmat.

olen testaillu juu... En sitten tiedä oliko testaamassani yksilössä jotain vikaa mutta hirveää sirinää piti koko vahvistin. Trebleä reilusti liikaa. Ei auttanu vaikka miten ruuvaili eq:ta, aina vaan sirisi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)