Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: JBL Eon 15
1
mikke69
15.01.2012 07:59:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kellään kokemuksia kyseisisä aktiivikaapeista?
 
Niin paljon aikeita niin vähän tekoja
Lennu
15.01.2012 08:23:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikke69: onko kellään kokemuksia kyseisisä aktiivikaapeista?
 
Jos se on sitä vanhempaa mallia, niin aika kamalan kuuloinen muovikulho, varmaan muotonsa puolesta. Kova, kylmäkiskoinen ja ehkä jopa honottava soundi.
 
"Esittävä taide on hyvin vaativaa ja on ikävä nähdä ettei suurimmalla osalla kansalaisista ole alkeellisintakaan esittävän taiteen vastaanottamisen kulttuuria." -velipesonen
Fed
15.01.2012 11:16:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Jos se on sitä vanhempaa mallia, niin aika kamalan kuuloinen muovikulho, varmaan muotonsa puolesta. Kova, kylmäkiskoinen ja ehkä jopa honottava soundi.
 
Samaa sanottavaa vanhasta mallista, lisäksi hankalan muotoinen ja helkkarin rumakin vielä.
 
Masa
 
Mr General
15.01.2012 12:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjoitan kahden edellisen postaajan kommentit.
 
Jaava
15.01.2012 23:17:49 (muokattu 15.01.2012 23:22:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjoitan kolmen edellisen herran sanoman. Honottaa epäselvästi ja on sen muotoinen, ettei kukaan kanna vapaaehtoisesti. Uusista malleista ei ainakaan mulla ole kokemuksia.
 
Edit: Niin juu, jos joudut lavamonitorina käyttämään joskus, niin suuntaa äänen ihan minne sattuu. Tai oikeastaan joka paikkaan, minne sitä et halua ja aika paljon kattoon.
 
Editedit: Eihän tässä postauksessa mitään varsinaista pointtia ollut. Piti vaan päästä avautumaan siitä, että näille vehkeille on joskus tullut vähän hajoiltua.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
LHU
16.01.2012 02:11:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli aikanaan kolmisen vuotta tuollainen mukana kosketinsoittajan monitorina. Tein siis töitä monitorimiksaajana, toimi ihan ok kun laittoi tolpannokkaan pönöttämään metrin päähän popparista, ja ekvalisoi sillei sopivasti, eli hyvin. Siitä että minkälainen se oli lattialla ilman graafista eq:ta en valitettavasti muista mitään, vaikken ollut edes ginipäissäni. Kelpo kaiutin jos osaa käyttää on vaatimaton mielipiteeni, ja siitähän se on kiinni et mihin sitä käyttää.
 
aimotuska
16.01.2012 06:44:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LHU: Mulla oli aikanaan kolmisen vuotta tuollainen mukana kosketinsoittajan monitorina. Tein siis töitä monitorimiksaajana, toimi ihan ok kun laittoi tolpannokkaan pönöttämään metrin päähän popparista, ja ekvalisoi sillei sopivasti, eli hyvin. Siitä että minkälainen se oli lattialla ilman graafista eq:ta en valitettavasti muista mitään, vaikken ollut edes ginipäissäni. Kelpo kaiutin jos osaa käyttää on vaatimaton mielipiteeni, ja siitähän se on kiinni et mihin sitä käyttää.
 
Mulla samansuuntaisia kokemuksia, eli tolpannokassa lavamonitorina (TODELLA pienellä lavalla). Kyllä niilläkin mentiin ja kehujakin tuli, mut onneksi ei olleet loppujenlopuksi kuitenkaan omat. Mun muistaaksein ne kippas aika helposti nurin lattialla ollessaan.
 
Ite oot ruma.
mikke69
16.01.2012 11:30:09 (muokattu 16.01.2012 11:33:53)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli aikanaan kolmisen vuotta tuollainen mukana kosketinsoittajan monitorina. Tein siis töitä monitorimiksaajana, toimi ihan ok kun laittoi tolpannokkaan pönöttämään metrin päähän popparista, ja ekvalisoi sillei sopivasti, eli hyvin. Siitä että minkälainen se oli lattialla ilman graafista eq:ta en valitettavasti muista mitään, vaikken ollut edes ginipäissäni. Kelpo kaiutin jos osaa käyttää on vaatimaton mielipiteeni, ja siitähän se on kiinni et mihin sitä käyttää.
 
Joo käyttötarkoitus olis lähinnä saada perushyvä ja luotettava aktiivi PA-kaappi yläpäille ja vähän alakin... Ei siis monitoriksi, vaan ennen kaikkea tolpan nokkaan.
 
No ei näytä hirveän hyviä arvioita pöntöt saavan, kiitos kommenteista!
 
Niin paljon aikeita niin vähän tekoja
Pauli Lappalainen
16.01.2012 11:45:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.
 
No ei näytä hirveän hyviä arvioita pöntöt saavan, kiitos kommenteista!

 
Ei näköjään saa, on kuin Bose.
Kukaan ei tykkää, mutta maailma on väärällään moisia kapistuksia.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «