Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Levytukun myyjä
1 2
DerekDubbels
13.01.2012 20:20:26 (muokattu 13.01.2012 20:35:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä aihe on muistaakseni tuttu bassot-keskustelupalstalta aiemminkin, mutta..
ken on Levytukussa ja muissa kotimaan soitinkaupoissa asioinut vuosien varrella, on varmasti törmännyt myyjään jos toiseenkin. Levytukku on kuitenkin ainoa soitinkauppa, missä olen koskaan kuullut myyjän v*ttuilevan asiakkaalle. Useasti, ei ekalla kerralla, ei toisellakaan kerralla vaan joka ainoalla kerralla. Kyseessä on aina sama myyjä.
 
Itse olen sellainen luonne, että en hermostu tai loukkaannu kevyestä v*ttuilusta, mutta ihmettelen vaan, että linja on aina sama. Asiakas ostaa jotain, oli se vaikka pelkkä plektra, jannu tiskin toisella aukoo päätään.. en tajua, raha kuitenkin valuu Levytukun kassakoneeseen.
 
Sen verran alkoi ottaa päähän tuo touhu, että halusin laittaa tämän vuodatuksen tänne. Onko kellään muulla samanlaisia fiiliksiä? Olisi hauska kuulla muiden kokemuksia, kun kyseessä on kuitenkin käsittääkseni wanha ja perinteikäs soitinliike
 
DerekDubbels
13.01.2012 20:29:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja sen verran vielä tarkennan, että kyseinen liike on jees ja kaikkien muiden myyjien kanssa on aina ollu loistava meininki, palvelu on ehkäpä parasta Helsingin musaliikkeistä, mutta yksi hahmo liikkeessä saa "asiakaspalvelullaan" tunnelman lattiaan
 
T.Nick
13.01.2012 20:33:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiukkaa asiaa bassoista tämäkin eräällä tavalla.
 
J.Nikkanen
13.01.2012 20:35:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tuota onko tämä nyt ihan oikea kanava koittaa vaikuttaa asiaan? Miksi et sano suoraan myyjälle mitä olet mieltä hänen vittuilustaan ja toki olisi asiallista mainita asiasta myös esimiehelle, eikös?
T.Nick
13.01.2012 20:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossa Järvenpään Shellillä on muuten hankala yks juttu kun siellä on autopesussa mahdollisuus maksaa se palvelu soittamalla yhteen numeroon, mutta se ei aina välillä futaa. Siinä saattaa ehtoolla olla äkkiä viisikin autoa jonossa ja sitten kun siellä pesuhallin ovella rupeet makselee puhelimella sitä hommaa, mutta ei tuu pesukoodia paluuviestinä, niin auto on motissa.
 
Kävin valittaa.
 
Hösse
13.01.2012 23:56:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pahaeno: No tuota onko tämä nyt ihan oikea kanava koittaa vaikuttaa asiaan? Miksi et sano suoraan myyjälle mitä olet mieltä hänen vittuilustaan ja toki olisi asiallista mainita asiasta myös esimiehelle, eikös?
 
Kaikissa liemissä keitetty basisti ymmärtää vasta kotona, että sille on vittuiltu.
Siksi tää on täällä. Ja kyllä, olen itsekin basisti :)
 
hemmo
14.01.2012 10:27:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En käy Levytykussa juurikin tuon erikoisen "palvelun" vuoksi.
Tosin Millbrookissa on ihan sama meisinki.
 
kehenkään yli 30-vuotiaaseen ei voi luottaa
jars
14.01.2012 10:37:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemmo: En käy Levytykussa juurikin tuon erikoisen "palvelun" vuoksi.
Tosin Millbrookissa on ihan sama meisinki.

 
Mullei oo ollu koskaan Millbrookissa mitään ongelmaa. Aika monastikin tuli yhdessä välissä asioitua. Ei kyllä Tukussakaan mutta siellä on tullut käytyä vain muutaman kerran.
 
sirdickyj
14.01.2012 10:51:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki myyjät on hyviä.
 
Joidenkin tapauksessa netistä tilaaminen on kuitenkin Vielä Parempaa.
 
Soitinliikkeiden kandee miettiä että miks jengi tilaa netistä sensijaan että saisivat "palvelua".
 
It's the singer, not the song.
pehko
14.01.2012 10:57:01 (muokattu 14.01.2012 10:57:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyväskylän Musikantin myyjä on siitä kumma tyyppi (ja myös ilmeisen rikas), että menee sinne liikkeeseen kattomaan ihan mitä tahansa, niin sanasta sanaan siltä tyypiltä kuulee että "Joo, tää on tosi hyvä, mulla on itellä tämmönen"...Kuinka paljon tavaraa sillä mahtaa ollakkaan?
 
Olemisen tuska kuormittaa olemattomuuden kauhua untitled-projeKt /// Silence of the Ocean
T.Nick
14.01.2012 19:29:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus viime vuosikymmenellä tuli silloin tällöin asioitua Kampin Musamaailmassa. Sieltä jäi mieleen yksi sellainen vajaa viiskymppinen vaalea tukevahko äijä, joka ei kylläkään vittuillut, mutta se heitti jotain ihme läppää ja koko ajan sillä oli sellainen pieni Raimo Häyrinen -imitaatio päällä. Antoi itsestään kuitenkin hyvin itseriittoisen kuvan. Ei sen kanssa asioimisesta tahtonut tulla yhtään mitään.
 
Parhaita asiakaspalvelumestoja on ollut edesmennyt Albertinkadun Soundata. Se oli vieläpä aika vahvasti bassokauppa. Olen jäänyt kyseistä liikettä kaipaamaan.
 
Hösse
14.01.2012 21:01:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kävi joskus 90-luvulla Soitinlaineella: Menin ostamaan viritysmittaria, pedaalimallia, niin myyjä (nyt jo vissiin eläkkeellä) tarjos väkisin jotain casion pöytämallia. Minä vaatimalla vaatimaan, että ei kun sellainen malli, mikä on lattialla. Tähän tyhjentävä vastaus ja tyhjä katse: "Voi tätäkin pitää lattialla." Ei tullut silloin kauppoja :)
 
hemmo
14.01.2012 21:19:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hösse: Mulla kävi joskus 90-luvulla Soitinlaineella: Menin ostamaan viritysmittaria, pedaalimallia, niin myyjä (nyt jo vissiin eläkkeellä) tarjos väkisin jotain casion pöytämallia. Minä vaatimalla vaatimaan, että ei kun sellainen malli, mikä on lattialla. Tähän tyhjentävä vastaus ja tyhjä katse: "Voi tätäkin pitää lattialla." Ei tullut silloin kauppoja :)
 
kaikillahan on siis huonoja asiakaspalvelukokemuksia, mutta Levytukkuahan tässä oli siis tarkoitus mollata, tiätsä
 
kehenkään yli 30-vuotiaaseen ei voi luottaa
hollstro
14.01.2012 21:50:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen saanut aina hyvää palvelua Levutukusta. Kerrankin etsin Ibanezin potikannuppeja ja niitä ei ollut. Lupasivat soittaa kun tulee. Soittivat noin kuukauden sisään, 15 € diili, erinomaista palvelua. Muutenkin ovat aina suhtautuneet asiallisesti. Eipä mulla muissakaan musakaupoissa ole ollut ongelmia, ei Millbrookissakaan. En potkiskele renkaita vaan menen yleensä ostamaan jotain.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Hösse
14.01.2012 21:57:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemmo: kaikillahan on siis huonoja asiakaspalvelukokemuksia, mutta Levytukkuahan tässä oli siis tarkoitus mollata, tiätsä
 
Totta, mut en oo asioinut siellä koskaan. Mut on se varmaan ihan paska jätkä. Vähä niinku Mambo.
 
Fortune
14.01.2012 22:05:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollstro: Olen saanut aina hyvää palvelua Levutukusta. Kerrankin etsin Ibanezin potikannuppeja ja niitä ei ollut. Lupasivat soittaa kun tulee. Soittivat noin kuukauden sisään, 15 € diili, erinomaista palvelua. Muutenkin ovat aina suhtautuneet asiallisesti. Eipä mulla muissakaan musakaupoissa ole ollut ongelmia, ei Millbrookissakaan. En potkiskele renkaita vaan menen yleensä ostamaan jotain.
 
Aikanaan pääkaupunkiseudulla asuessa huomasin kyllä, että ko. liikkeessä habitus vaikuttaa aika paljon asiaan - ennen inttiin menoa sain varsin epäilevää palvelua, mutta kun kannoin hiukset lyhennettyinä taloon 8000 markkaa käteistä, oli pari vuotta kovin höveliä palvelua :)
 
Vuosiin en ole puljussa käynytkään, pitäisi varmaan testata, kumpi vaikuttaa enemmän - kymmenen ikävuotta lisää vai uudelleen hippimittoihin kasvaneet hiukset...
 
"Look behind you, a three-string bass!"
Mungo-Jerry
15.01.2012 18:25:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen aina saanut Levytukussa jokseenkin negatiivista palvelua. Olin n. 10-vuotta sitten isäni ja siskoni kanssa ostamassa siskolleni sähkökitaraa. Ikää mulla oli siihen aikaan sellainen 15-vee ja siskolla 13v. Tää rillipää genitaalitukka iskee jonkun Ibanezin systerin handuun ja sanoo ylimielisesti että tästä saa tyttö oikein mainion soittopelin. Sisko kun sattuu olemaan vasenkätinen ja oikea kätisen skitta on hyppysissä niin aiheuttaahan se ongelman, ja vaikka sille idiootti myyjälle siitä erikseen ilmoitettiinkin, ei sitä huomioitu. Tämä sattui olemaan hyvä yksilö aloittelijalle.
 
Systeri vähän aikaan mittaili silmillään kitaraa ja funtsi mielessään selvästi jotain. Myyjä tiuskaisi ja kysyi etteikö hän ole ennen pitänyt kitaraa sylissään ja asetti sen siskoni syliin nopeasti ja voimakkaasti. Isäni huomaisi tämän joka oli ollut hiukan taka-alalla koko tapauksen ajan, koska näki varmaan parhaakseen ahtaassa tilassa seistä kauempana, ja sanoi, että skittahan on oikean handun malli, ja juuri varta vasten vasuriahan me tultiin hakemaan, ja siksi häirittiin myyjää asialla. Kikkaratukkahan tästä otti lisää kierroksia ja huomasin selvää epä-asiallista touhua jo silloin Levytukussa. Kitaraa ei koskaan ostettua Levytukusta tuolloin, vaan toisesta Helsingin musakaupasta.
 
Toinen inhoittava tapaus tapahtui vuotta myöhemmin kun menin yksikseni katsomaan bassoja Levytukkuun. Sain olla rauhassa ja huomasin vanhemman Fenderin Jazzin roikkuvan seinällä. Se oli komean näköinen, hiukan kulunut ja kallis. Menin kysymään samaiselta kikkaraturvalta että saanko kokeilla kyseistä Fenkkua. Myyjän jotain sanoen hän asteli Fenderin luokse ja ojensi sen ystävällisesti. Lattialla oli varmaan kymmenen kitarakaapelin sotku ja selvittelin tovin yhtä niistä ja juuri laittaessani sitä muistaakseni Mesa-Boogien comboon tämä myyjä tiuskaisi ettenkö osaa käyttää vahvistinta, ja napsaisi sähkön päälle vahvistimeen.
 
Jotain nolona siinä mussutin takaisin ja kikkaraturpa seisoo vieressä ja tuijottaa. Oli todella kiva kokemus tuokin.
 
Nyt tapahtui huvittavin. Kaveri vei Ibanezin kitaran huoltoon. Oli tiistai, ja myyjä ( ei sama kikkaratukka, vaan joku laiha vaaleahka kaveri ) katsoi kalenteri ja kelloaan, ja tuumasi että kitara on torstai iltana tsekattu tai viimeistään perjantaina. Soitetaan torstaina kuitenkin jne .... hinnaksi tulee kielipaketin jälkeen sellainen ... 45-55 euroa. Okei käy!
 
Ei tullut soittoa, tuli joulu ja sen pyhät jonka jälkeen olin mukana kun frendi kävi sitä kyselee. Ei oltu sitä edelleenkään tsekattu, koska kitarallahan ei pitänyt olla _kiire_ ... Seuraavana päivänä tuli soitto ja kitara oli valmis. Hinta 75 euroa. Joka kylläkin tippui siihen 50 euroon.
 
Voi mahoton !!!1
 
(anteeksi karu kieliasu ja mahdolliset tupla- negatiivit sekä kiroituserheet, olen asiasta niin järkyttynyt!!11)
 
hä?
Rämppy
15.01.2012 21:23:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumma juttu. Olen ikäni asioinut Levytukussa eikä kukaan ole koskaan vittuillut mulle siellä. Päinvastoin palvelu on ollut aina erinomaista, vaikka en edes kaveeraa henkilökunnan kanssa. Myös Millbrookissa olen saanut aina asiallista palvelua, vaikka henkilökunta on joskus joutunut haeskelemaan ajan kanssa mulle jotain kahden euron nippeliä. Ainoa miinus on huonot aukioloajat yhdistettynä syrjäiseen sijaintiin jossain krunikan perukoilla.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Ukkovaari
16.01.2012 00:00:02 (muokattu 16.01.2012 00:01:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole mitään moitittavaa Levytukun suhteen ikinä ollut vaan päinvastoin,
palvelu on ollut hyvää ja asiallista. Palvelu on aina ollut kohdallani hyvää olenpa sitten ostanut tai en.
 
Tuolta on muutamat kitarat tullu ostettua ja on teetetty myös säätöhommia kuten nauhojen hiomista ym. pientä ja aina on homma pelittänyt, työnjälki ollut erinomaista eikä hintakaan ole paha ollut.
 
Niin ja eipä ole ollut muidenkaan liikkeiden suhteen moittimista.
 
PS. Itse jos saan huonoa palvelua niin kerron siitä ensisijaisesti sinne kyseiseen liikkeeseen koska on parempi antaa suoraa palautetta liikkeelle/myyjälle.
 
Mutta joo, lyhyesti omalla kohdallani on asiat pelittänyt Levytukussa hyvin.
 
crestfall
16.01.2012 00:36:33 (muokattu 16.01.2012 00:37:05)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni kokemusta niin soittimien katsastus- ja kokeilutilanteista kuin ostotilanteista Levytukusta on vajaan 10 vuoden ajalta.
 
Noin 2/3 kerrasta ollut todella negatiivista, aloittelijana käydessäni katsottu todella nenänvartta pitkin ja myöhemminkin ollut todella nuivaa ja sisäänpäinlämpiävää käytöstä. Sen sijaan 1/3 kerroista on ollut todella ystävällistä, mukavaa ja jopa huolehtivaa asiakaspalvelua, jolloin on jäänyt paikasta hyvä maku suuhun.
 
Tästä huolimatta olen todennut paikassa saavani todennäköisemmin huonoa kuin hyvää palvelua, joten en käy siellä juuri ollenkaan, lukuun ottamatta pikavisiittejä, kerran satun opiskelemaan viereisessä yliopistorakennuksessa. Muuten luotan Helsingissä mielummin mm. DLX:ään, Musamaailmaan, Soundataan, Sound Shopiin tai Sound Storeen. Missään näistä ei ole tullut samanlaista nuivaa palvelua vastaan. Sen sijaan muutamissa paikoissa ainoana asiakkaana liikuskellessa kahvikuppikin on isketty käteen, mistä aina plussaa.
 
Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «