Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: blackfoot
1 2 3 4
Väsykäsi
13.08.2010 23:43:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Ei oo eka..se Strikes on kolmas levy.
 
Eikuhupsista, katsoin pikaisesti Spotifystä ja siellä se oli "ensimmäinen" levy. Tosiaan juu kolmashan se, seison korjattuna. =)
 
Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti
latelate
20.08.2010 11:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Bobby Barth poistunut kuvioista? Youtubessa oli muutama tuore Blackfoot-pätkä jossa kitaristina oli eri hemmo.
 
juzzaz
21.08.2010 10:58:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku leikkaus sille on taas tehty. Tää "Lynari" Estes vissiin tuuraa. Mutta tietoa aika vähän asiasta. Tää on tällästä ei nyt niin varmaa faktaa.
 
latelate
05.10.2010 18:22:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää websivusto saaneen uuden ilmeen: http://www.blackfootrocks.com/
 
pitk
22.10.2011 21:24:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään Järvenpäässä! Pakko mennä tsekkaamaan.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Epi
24.10.2011 00:05:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin Järvenpään keikalla; oikein yes-meininki bändillä. Känniääliöitä vaan yleisössä vähän liikaa.
 
Estes on muuten ihan vakimies nykyään. Hargrett ei sen sijaan ollut eilen kehissä, vaan joku minulle tuntematon kaveri, hyvin pisteli hänkin.
 
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
latelate
24.10.2011 17:56:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epi: Olin Järvenpään keikalla; oikein yes-meininki bändillä. Känniääliöitä vaan yleisössä vähän liikaa.
 
Estes on muuten ihan vakimies nykyään. Hargrett ei sen sijaan ollut eilen kehissä, vaan joku minulle tuntematon kaveri, hyvin pisteli hänkin.

 
Charlie H on jättänyt bändin pari kuukautta sitten ja uuden kaverin nimi oli muistaakseni Randy Peak (?).
 
StJerky
27.10.2011 08:41:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

latelate: Charlie H on jättänyt bändin pari kuukautta sitten ja uuden kaverin nimi oli muistaakseni Randy Peak (?).
 
Voehan prk.
 
latelate
03.11.2011 12:01:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää Blackfootin webbisivu saaneen uuden ilmeen: www.blackfootrocks.com
 
Epi
11.11.2011 12:44:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Voehan prk.
 
Älä muuta viserrä! Eipä ole Greg T.:n lisäks sitten enää muita orkkiksia. Harmi!
 
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
recklessabandoner
12.11.2011 22:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epi: Älä muuta viserrä! Eipä ole Greg T.:n lisäks sitten enää muita orkkiksia. Harmi!
 
Noh, tuohan on Southern-bändeille sääntö eikä poikkeus
 
latelate
13.01.2012 14:03:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.siogo.com/blackfoot_history/Blackfoot_2K.htm
 
Eipä löytynyt enää bändin virallista nettisivuakaan...
 
randyr
14.01.2012 13:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siellä on käynnissä paskan vääntö Medlocken kanssa.
 
latelate
14.01.2012 22:18:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

randyr: Siellä on käynnissä paskan vääntö Medlocken kanssa.
 
Sähän olit niiden kanssa keikalla? Mistä ne vääntää?
 
arppah8
16.01.2012 10:41:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

randyr: Siellä on käynnissä paskan vääntö Medlocken kanssa.
 
Jaa, nimikiistaa? Aika hölömöä kun Ricky ei kuitenkaan oo bändin kanssa enää tekemisissä. Omasta puolestani Medlocken ääni on niin iso osa bändin soundia ja viehätystä että en henkkoht oo tota Rickyn jälkeistä toimintaa osannut oikeana Blackfootina pitää.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
recklessabandoner
17.01.2012 14:29:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Jaa, nimikiistaa? Aika hölömöä kun Ricky ei kuitenkaan oo bändin kanssa enää tekemisissä. Omasta puolestani Medlocken ääni on niin iso osa bändin soundia ja viehätystä että en henkkoht oo tota Rickyn jälkeistä toimintaa osannut oikeana Blackfootina pitää.
 
Aika hölmöä jos Medlocke ei voi antaa Walkerin jatkaa Blackfoot-nimen käyttöä, varsinkin kun on itse osa yhtyettä jonka nimen käytöstä voi olla montaa mieltä. Money talks!
 
randyr
21.01.2012 21:27:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Medlocke pisti kapulat rattaisiin. Ilman tätä helkkarin vääntöä Charliekin olis vielä mukana. Siellä mietitään nyt seuraavaa vetoa mut hankalalta vaikuttaa.
Pitää valottaa tilannetta enemmän sit kun sieltäpäin saadaan infoa ja lupa kertoa.
 
randyr
03.02.2012 10:25:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, kattokaas tätä: http://blackfootusa.com/
 
Eipä näy Medlocken perustamassa "uudessa Blackfootissa" ainuttakaan sellaista jäsentä, joka olisi koskaan kyseisessä bändissä soittanut.
Kovin on nuoren näköisiä jannuja...
 
Nyt olisi kovimmillakin Medlocke-fanaatikoilla hyvä tilaisuus tarkistaa kantaansa miehen "hienoudesta".
 
Mikään ei pyyhi pois sitä, että hän aikoinaan bändin keulassa toimiessaan teki historiaa luomalla muiden jäsenien kanssa mahtavan orkesterin upeine kappaleineen, mutta kyllä tästä aikalailla p..kan maku suuhun jää.
 
latelate
03.02.2012 13:21:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

randyr: No niin, kattokaas tätä: http://blackfootusa.com/
 
Eipä näy Medlocken perustamassa "uudessa Blackfootissa" ainuttakaan sellaista jäsentä, joka olisi koskaan kyseisessä bändissä soittanut.
Kovin on nuoren näköisiä jannuja...

 
Tämän nimisiä hemmoja:
 
Philip Shouse
Tim Rossi
Brian Carpenter
Christopher Williams
 
Aika outoa ryhmää...
 
PsychedelicWarlord
03.02.2012 15:02:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ymmärsinköhän nyt Wikipediaa oikein ,mutta tuossa uudessa Blackfootissa ei siis soita itse Medlocke.Hän on vain valinnut jäsenet ja on homman jonkinlainen tuottaja?
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «