Aihe: Symbaalit
1 2 3 4 526 27 28 29 3045 46 47 48 49
ferodoz
14.01.2012 13:02:43

Kailis: Eiks ne ookkaan HHX:iä kaikki? Pistä hakusanaksi "sabian groove ride".

Oli tai ei, muta toi HHX groove ride on kyllä mainio peli.
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
Duro
14.01.2012 13:15:37
Kailis: On se. Omani myin jäsen Raatikselle kun vaihdoin Bosseen.

Njää se oliki se sama peli? Kuulostaa kyl Raatiksen videoilla oikeinkin ihanalta.
Piste.
Kailis
14.01.2012 13:22:45

Duro: Njää se oliki se sama peli? Kuulostaa kyl Raatiksen videoilla oikeinkin ihanalta.

Hyvät vibathan siihen jäi, mutta on siinä osansa soittajallakin =D
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Duro
15.01.2012 18:44:43
Töttöröö. Vielä kaipaisin apuja:

Duro: Lisäks otettais ehdotuksia hyvästä krässiparista. Sabiania mielellään, esim. HHX, HH, AA. Nykysissä AAX:issä ei sinällään vikaa, mut vaihtelu virkistäis ja haluaisin jottai tummempivivahteisia venkuloita. Esim. HHXplosionin crasheissa olis jotain sellasta mitä ehkä kaipaisin, mut muitakin voip ehdotella. Kokoluokat mielellään 18" ja yli.

Semmottista.
Piste.
Hoo_
15.01.2012 19:27:44
Duro: Töttöröö. Vielä kaipaisin apuja:

Hyvästä parista en tiiä, mut 19" vault fierce crash on maailman paras crash. Ugh! Olen puhunut...
Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan
Duro
15.01.2012 20:34:09
Hoo_: Hyvästä parista en tiiä, mut 19" vault fierce crash on maailman paras crash. Ugh! Olen puhunut...

Vaultitkaan ei toki o pois suljettuja. Harmi kun niitä pääsee vähän nihkeesti testaileen täälpäi. HHX:istä on myös lämpimiä kokemuksia, samoin HH-sarjasta.
Piste.
ferodoz
15.01.2012 22:01:33

Nimim. Passella on ehkä maailman paras crash mitä oon kuullut. 19" hhxtreme siis kyseessä. Kuvittelisin että tuumaa tai kahta pienemmästä käytyis hyvä kaveri sille.
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
jazzmies
15.01.2012 22:30:28

Sabian Vault Artisan crash 18" ja 20". Niissä on kaikki mitä crashilta voi odottaa, mutta jazzkomppiomainaisuudet niissä eivät ole kaksiset. Jos niitä vaatii, niin sitten suosittelen HH Thin/Medium-thin paria.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Duro
15.01.2012 23:30:35
ferodoz: Nimim. Passella on ehkä maailman paras crash mitä oon kuullut. 19" hhxtreme siis kyseessä. Kuvittelisin että tuumaa tai kahta pienemmästä käytyis hyvä kaveri sille.

Juum. Kaverilla on kanssa samainen crashi ja kuulosti kyllä perhanan hyvältä. AAXtremeen verrattuna reilusti tummempi mutta se mukava ylävire on siellä silti. Aika varteen otettava vaihtoehto on ainakin tuo.

jazzmies: Sabian Vault Artisan crash 18" ja 20". Niissä on kaikki mitä crashilta voi odottaa, mutta jazzkomppiomainaisuudet niissä eivät ole kaksiset. Jos niitä vaatii, niin sitten suosittelen HH Thin/Medium-thin paria.

Juu en minä jaskaa oikeen osaa tapailla :D Pitää tutustua noihin, niissä sun videoissa ollut Vaultin pienempi crashi kuulosti sen verran hyvältä niin isompi malli luulis sitte olevan viel pöyhkeempi.
Piste.
Laakstr
16.01.2012 21:13:38
Duro: Lisäks otettais ehdotuksia hyvästä krässiparista. Sabiania mielellään, esim. HHX, HH, AA.

HHX Evolution sarjan symbaalit voisi olla jossain AAX:n ja HHX:n välimaastossa. Hyvän kuuloisia symbaaleja, syyttyy helposti, kohtuu kirkas (kirkkaampi selvästi kuin esim HHX Studio Crash:t) mutta omaa myös tummia sävyjä soundissa.

Sabianin Paragon (Neil Peart signature) sarja kannattaa katsastaa myös. Ehkä aavistuksen kirkkaampi yleissoundiltaan kuin HHX Evolution mutta ei mielestäni kuitenkaan AAX:n kaltainen.

Muistaakseni "Muuramen liikkeessä" oli molemmista em sarjoista yksi kokoluokassa about 18"
Duro
16.01.2012 22:01:43
Laakstr: Muistaakseni "Muuramen liikkeessä" oli molemmista em sarjoista yksi kokoluokassa about 18"

Minähän kiitän ja pistäytynen Jylhässä vähän lähmimässä känkkyjä kunhan täs hyvä hetki tulee.
Piste.
VeKrio
17.01.2012 00:25:38

Duro: Minähän kiitän ja pistäytynen Jylhässä vähän lähmimässä känkkyjä kunhan täs hyvä hetki tulee.

Hyviä ehdotuksia. HHX:t on kyl tosi hyviä yleensä. Käy kans Bosset kuuntelemassa www.symbaalit.fi -sivulla. Löytyy aika monenmoista, ja tsekkaa ne Special 3:t... Ostin just 18" rässin, enkä vaihtais sitä mihinkään.
Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää
Kailis
17.01.2012 11:54:34 (muokattu 17.01.2012 12:02:30)

Paragonit on mun mielestä kamalia, varsinkin ridet ja haikat. Crasheissäkin on jotain sellaista hammassärky-efektiä mikä ei mun korvaan sovi.
Mä en myöskään osta tuota väitettä että Evolutionit olisivat kirkkaampia kuin Studiot. Yleensäkin noissa Evoissa on hyvinkin "mellow" ja "buttery" soundi. Ehkä tämäkin on makuasia.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Duro
17.01.2012 11:58:47 (muokattu 17.01.2012 12:00:16)
Kailis: Paragonit on mun mielestä kamalia, varsinkin ridet ja haikat. Crasheissäkin on jotain sellaista hammassärky-efektiä mikä ei mun korvaan sovi.

Itel ei o kokemusta kuin crasheista ja niistä en kyl tykänny yhtään silloin. Tästä on tietysti aikaa kun niitä soittelin, voi olla että nyt olis eri aatokset.

Mutta joo, taitaa se crashipari sieltä HHX/Vault-akselilta löytyä, kunhan pääsen Jylhäs niitä testimään. Kiitos kaikille ehdotuksista! Ridekin taitaa olla jo valkattu ja tässä odottelen, että yksi m.nettiläinen kirjautus joskus sisään vaikka niin lukisi pikaviestinsä Bosphorukseensa liittyen :)
Piste.
Kailis
17.01.2012 12:05:35

Mutta joo, taitaa se crashipari sieltä HHX/Vault-akselilta löytyä

Takuuvarmasti, bonuksena pääset m.netin hyvämies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D
Duro
17.01.2012 12:10:26
Kailis: Takuuvarmasti, bonuksena pääset m.netin hyvämies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D

Yaaaay. Tällästä moon aiiiina halunt.
Piste.
passe
17.01.2012 12:17:10 (muokattu 17.01.2012 12:17:21)
Kailis: Takuuvarmasti, bonuksena pääset m.netin setämies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Kailis
17.01.2012 12:21:44

passe: Kailis: Takuuvarmasti, bonuksena pääset m.netin mies-klubiin, jonka puheenjohtajana toimii jazzmies ja sihteerinä Hemmo =D

Poikien klubit on mitä on. Sedät jaksaa heilua.
http://www.google.com/imgres?hl=fi& … amp;ndsp=30&ved=1t:429,r:1,s:31
Laakstr
18.01.2012 11:23:02
Kailis: Mä en myöskään osta tuota väitettä että Evolutionit olisivat kirkkaampia kuin Studiot...

Olis kannattanut ostaa hyvä väite, hintahan oli aivan mitätön :) mut perustuu useamman kk-kokemukseen omassa setissä yhdestä 18" parista. Evolution meni kiertoon juurikin sen vuoksi et tykkään tummemasta sävystä soundissa ja Studio jäi...ainakin näissä yksilöissä oli selkeä ero. OK eihän ne yhdet yksilöt koko sarjasta tietty paljoa tai kaikkea kerro.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)