Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Digitaalipianoa?
1
McLeach
11.01.2012 23:17:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli tarkoius olisi lähiaikoina tyttökaverin mieliksi ostaa nurkkaan seisomaan sähköpiano. Itse en toistaiseksi soita ja Hänkään ei virtuoosi ole. Minkähän merkkisiä kannattaisi katsella edullisemmasta hintaluokasta ja onko jotain mihin tulisi kiinnittää huomiota? kriteerit:"built in" pedaali(t), mahdollisimman simppeli ja luonnollisen näköinen, ilo silmälle, pienehkö, mielellään alle 1000e. .
 
TheGreatDanton
12.01.2012 00:22:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse sain tänään thomannilta Yamaha Arius YPD 161 setin. Olen ollut tyytyväinen - kiroiluntäyteisen kokoamissession jälkeen - ja suosittelen. Käy kuitenkin ihmeessä kokeilemassa ensin esim f-musiikissa tuota.
 
http://www.thomann.de/fi/yamaha_ydp161_r_arius_set.htm
 
Chamelon
18.01.2012 13:57:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamaha DGX-640. Itse olen ollut tyytyväinen.
 
Ritsku
07.02.2012 07:14:23 (muokattu 07.02.2012 07:15:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse ostin ensimmäiseksi sähköpianokseni Thomannilta ihan Thomannin sähköpianon :D Hyvin toimii vieläkin, olen todella tyytyväinen :) ja soundi ok. Mukana tuli sitten tuoli ja kuulokkeet myös. Hyvä piano aloittelijalle ihan hintansakin suhteen.. Jos sitten haluaa oikeesti ostaa ns. "edistyneemmän" pianon, niin yleisesti ottaen juuri nuo Yamahan, Casion ja Rolandin pianot on tosi hyviä melkeinpä kaikki.
 
Niin ja käytettyjä kannattaa katsoa myös! :) toki koesoittaa ennen ostoa
 
pekka montin
07.02.2012 13:17:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: Eli tarkoius olisi lähiaikoina tyttökaverin mieliksi ostaa nurkkaan seisomaan sähköpiano. Itse en toistaiseksi soita ja Hänkään ei virtuoosi ole. Minkähän merkkisiä kannattaisi katsella edullisemmasta hintaluokasta ja onko jotain mihin tulisi kiinnittää huomiota? kriteerit:"built in" pedaali(t), mahdollisimman simppeli ja luonnollisen näköinen, ilo silmälle, pienehkö, mielellään alle 1000e. .
 
Kotikäyttöön Kawai tekee hyviä
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «