Aihe: Laitanpa tänne Sigur Ros
1 2 3 4 5
PoLFus
05.04.2004 08:01:25

Kuultuani kappaleen Olsen Olsen tajusin, että tämä on loistokasta musiikkia.

Mistä on bändi kotoisin? Historia?
~ 7ender $tratocaster ~
Varaani
05.04.2004 08:48:39
Islannista.
Loistokasta musiikkia, todentottakerrassaan.

www.sigur-ros.com
Dunga
05.04.2004 10:31:11
Jep Islannin ihmepojat, uutta levyä tulossa piakkoin kuulemma (?)
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Mr.Babbit
05.04.2004 10:48:08
saisivat prkele tulla keikalle "tänne kauas pohjoiseen"
paranoid android
05.04.2004 12:14:57
mahtavaa musaa. ovat julkaisseet kolme täyspitkää: Von (julkaistu vain islannissa), Agaetis byrjun ja (). Sekä remix levy Von Bridgi ja joitain EP:tä.
PomppoK
06.04.2004 09:56:36 (muokattu 06.04.2004 09:56:58)

Paremmat sivut:
http://www.sigur-ros.co.uk

Ei sillä, että olisi p:nkään vertaa väliä, mutta nämä aluevalinnat menevät toisinaan kummallisia teitä ja päätyvät minne lie...

Juu, hyvä bänri, vähän ehkä mennyt maku jo. Byrjun ei ole koskaan sytyttänyt paria biisiä lukuunottamatta, liikaa laulua eikä muutenkaan makuuni.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Dunga
06.04.2004 10:59:40
Aika paljon mp3:sia muuten nuilla sivuilla, en olekaan ennen huomannut. Oli aika hienoa muuten viime MTV Europe proggiksessa kun Sigur Rosin pojat haki palkintonsa. Hetken ajaksi sitä unohti mikä gaala oli kyseessä kunnes Cristina Aguilera hyppäsi ruutuun. Laulaakos muuten Birgisson islanniksi, vai itse keksityllä kielellä, kuten jostai kuulin. Jokatapauksessa Islannin kieli on kyllä hienoimpia maailmassa. Eikös Sigur Ros ole suomeksi Voiton Ruusu?

Ah nyt löytyi...
on the first three albums (von, von brigši, įgętis byrjun), jónsi sang most songs in icelandic but two of them (von and olsen olsen) were sung in 'hopelandic'. all of the vocals ( ) are however in hopelandic. hopelandic (vonlenska in icelandic) is the 'invented language' in which jónsi sings before lyrics are written to the vocals.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
paranoid android
06.04.2004 18:38:43
Laulaa islanniksi, kai niillä on joku omatekemä kielikin, en ole ihan varma.
pikkupeikko
09.04.2004 19:05:53

on ihana bändi. eipä siitä mitään huonoa löydä. täydellistä musiikkia. olisi mahtavaa jos tänneki keikalle viittisivät joskus...islannin kieli on kyllä kaunista. rakastan.
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
PoLFus
09.04.2004 21:57:38

Oho! Islannista!

Menen sinne nuoriso-orkesterin mukana kesällä....viikoksi. Rumpuja paukuttelemaan.
~ 7ender $tratocaster ~
PekKampela
10.04.2004 17:39:40

Oho! Islannista!

Menen sinne nuoriso-orkesterin mukana kesällä....viikoksi. Rumpuja paukuttelemaan.

Kannattaa varua niitä geysirejä. Semmonen pruutaa silimille niin voi mennä näkö.

Sigur Ros, hieno bändi.
JanneeBDB
10.04.2004 20:53:45

Aivan mahtava bändi. Taidetta.
Olen oman itseni oma.
PoLFus
11.04.2004 11:17:55

Kannattaa varua niitä geysirejä. Semmonen pruutaa silimille niin voi mennä näkö.

joo ja haisee rikille.
~ 7ender $tratocaster ~
Siivekäs
12.04.2004 14:42:24
Se on niin upea bändi, pitää kuunnella pimeässä keskellä yötä niin iskee lujaa. Täytyy kiittää jenkkikaveria (jenkeistä sentään jotain hyötyä) tuon bändin esittelystä. Olen ihan ihastunut.
Kukkakitaristien huonoimmistoa!
doolittle
13.04.2004 13:34:36
Ihan maailman uniikeinta joskus Agaetis Byrjunin (sori en taida osata kirjoittaa oikeaoppisesti) aikaan. () oli hiukan liian perinteistä mutta silti hienoa. Ainoa haittapuoli pändissä on vaan etten oikein osaa kuunnella sitä päiväsaikaan, vaatii pimeän ja mielellään kylmän ympäristön toimiakseen täydellisesti. Sitten se kyllä toimiikin.
"It“s a mad world, but I“m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
blastoff
13.04.2004 14:09:57
Jos jotakuta kiinnostaa, niin täällä voi kuunnella kappaleen "Ba Ba" Sigur Rosin uudelta EP:ltä:

http://www.npr.org/programs/asc/archives/asc57/index.html#ros
I forgot my mantra
Antipop
24.07.2004 21:47:36
Tuota noin, mikäköhän tämä Sigur Rosin 10" on, jota olen nähnyt myynnissä? Onko levyllä ihan uusia biisejä vaiko onko kyseessä jonkinnäköinen sinkku () levyltä? Olisin kiitollinen jos joku valottaisi asiaa minulle.

Agaetis Byrjun levy on oikein hyvä, ():n hankkimista olen harkinnut pitkään...
ZegoN
27.07.2004 10:39:31
Kyllä, mahtavaa musiikkia omalla sarallaan. Tuo mukavaa piristysätä pieninä annoksina. Byrjun on oma suosikki levy, mutta suosittelen kaikkia kuuntelemaan.
Herrat pitävät vaaleaveriköistä, mutta ottavat mitä saavat.
Pedroz
28.07.2004 03:54:22

on ihana bändi. eipä siitä mitään huonoa löydä. täydellistä musiikkia. olisi mahtavaa jos tänneki keikalle viittisivät joskus...islannin kieli on kyllä kaunista. rakastan.

Nimenomaan. Uskomattoman loistelias bändi. Įgętis Byrjun ja ( ) ovat molemmat aivan järjettömän hienoja levyjä. Taisin kiinnostua bändistä alunperin Soundin Įgętis Byrjun -arvostelun perusteella, eikä ylistävä arvio ollut yhtään liioiteltu. Levyjä en paremmuusjärjestykseen osaa laittaa, koska ne ovat, kuten on jo pariin kertaan tullut sanottua, jotain uskomattoman kaunista ja hienoa. Jokainen sekunti. Sigur Rós on tällä hetkellä minulle selkeästi se rakkain yhtye.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)