Aihe: Danelectro Cool Cat pedaalit
1 2
Dreg
11.01.2012 09:24:29
Jännä kuulla, ettei edes pääkaupunkiseudulla tunnu löytyvän noita. Olen täällä Turussa käynyt kysymässä Cool Cat-pedaaleista Soitin Laineella, joka on Danelectron jälleenmyyjä. Myyjä totesi, ettei niitä ole jostain syystä haluttu ottaa myyntiin vaikka monet asiakkaat haikailevatkin Cool Cat-sarjan perään.
"Great deeds on a small budget!"
JCM
11.01.2012 09:30:37

Dreg: Jännä kuulla, ettei edes pääkaupunkiseudulla tunnu löytyvän noita. Olen täällä Turussa käynyt kysymässä Cool Cat-pedaaleista Soitin Laineella, joka on Danelectron jälleenmyyjä. Myyjä totesi, ettei niitä ole jostain syystä haluttu ottaa myyntiin vaikka monet asiakkaat haikailevatkin Cool Cat-sarjan perään.

Myyjäthän joutuis töihin jos musaliikkeisiin tulis jotain ostamisen arvoista.
kaljataiteilija
11.01.2012 09:38:15
Bredius: Nostoa.

Tietääkö kukaan myykö mikään liike pääkaupunkiseudulla Cool Cat -sarjan pedaaleita? En ole itse ainakaan hyllyssä missään nähnyt eikä googlettamisen perusteella löydy mainintaa yhdenkään liikkeen sivuiltakaan.

Ei muutakuin Thomannilta tilaamaan, ainakin siellä juuri näyttää olevan valikoimaa.
Minulla itsellä on Danelectron Slap Echo-kaiku , jolla saa mukavasti peitettyä heikon rockabilly osaamiseni . Hyvin läpsyttää vaikka harvemmin tuleekin käytettyä.
Saa hyvinkin "autenttisen" 50-luvun saundin.
Tilasin sen taannoin juuri T-kaupasta, kun liikkeissä sitä ei olisi ollut valikoimassa.

Toinen on Tuna Melt-tremolo, joka on ollut ehkä hienoinen pettymys.
Syy siihen on että se peittää liiasti kitaran omaa soundia ja soittaminen tuntuu melko hankalalta ja puuroiselta.

On minulla Danelectron DirtyThirty vahvistinkin, mutta se on jo eri juttu se....
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
WanhaWihtahousu
11.01.2012 21:09:13

KimmoH: Eikös Thomann ole jo vähän niin kuin Suomessa kun se tuossa melkein naapurissa sijaitsee ;)

Pitikin tämä ketju lukaista, iski himo ja perjantaina lähti Danelectro Cool Cat Drive V2 ja Chorus purkit T-kaupasta tilaukseen, katsotaan miten nuo pelaavat Tiny Terrorin kaverina.

Miten pelittää? Itseä kiinnostaisi tuo Drive V2 ja Fuzz V2 ja nimenomaan Terrorin kanssa.
http://www.myspace.com/metallishtan
KimmoH
12.01.2012 10:27:09 (muokattu 12.01.2012 11:49:24)
WanhaWihtahousu: Miten pelittää? Itseä kiinnostaisi tuo Drive V2 ja Fuzz V2 ja nimenomaan Terrorin kanssa.

Drive V2 lähti kiertoon muutaman kuukauden jälkeen, ei mielestäni TT:n kanssa toiminut ollenkaan. Jos vähänkään TT oli säröillä niin tuohon päälle polkaistuna Drive V2 kuulosti aivan kauhealta pörinältä ja puhtaidenkaan päällä en siitä tykännyt.

Niin ja OCD Full tonea lähellähän tuon kuvittelin olevan mutta aito FullTone OCD meni heittämällä aikoinaan TT:n eteen kun pikaisesti testasin ja kuulosti hyvältä ja siltä pohjalta lähdin sitten Drivea testailemaan.

Transparent Overdrive V2 lähti myös kiertoon, buusterina toimi TT:n kanssa kohtuullisesti mutta siitä irtoavat säröt eivät miellyttäneet ainakaan TT:n kanssa.

Cool Cat Chorus ja Metal Pedal ovat edelleen käyttössä eli ne osoittautuivat TT:n ja Dual Terrorin kanssa OK purkeiksi. Molemmat tosin pitää ajaa mahdollisimman puhtaiden säätöjen päälle. Chorus on ainakin omaan korvaan loistava ja Metal Pedal menee kotisoittelussa mutta totesin että bändin kanssa kovemmilla volumeilla se taas kiersi aivan sairaan helposti eikä kuulostanut enää ollenkaan hyvältä.

Driven korvikkeena on tätä nykyä Musikdingin rakennussarjoista kasaamani Big Muff Violet Ram. Fuzzin virkaa hoitaa Fuzz Face rakennussarja samaisesta paikasta. Kumpainenkin toimii hienosti sekä TT:n että Dual Terrorin puhtaiden päälle. Niin ja buusterina sekä säröjen että puhtaiden päälle TT:n kanssa toimii hienosti Musikdingin Big One buusteri, samoin Matsumin Valvecaster putki särö/buusteri.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)