Kailis 06.01.2012 05:13:36 (muokattu 06.01.2012 05:17:01) | |
---|
markkuliini: Paljon helpompihan se tuolla oikealla kädellä hoitaa haitsu ja snare verrattuna sun ehdotukseen jossa niiden hoito jää vasemmalle kädelle. Äläpä. Mä ajattelin niin ettei ole 16-osa haikkoja. Jos mä lähestyisin tota biisiä ja siinä olisi kitaristi joka säkättää 16-osia niin keskittyisin enemmän just siihen kelloon. Ehkä introssa niin ja säkeistössä haikkaan 16-osia. Vaikee sanoo sano. Sähän oot tietenkin oikeessa. Ja vieläkin, olis hauska nähdä se oikea käsi haikka/snare, vasen kello. Se oli sun ehdotus. Haastetta, man. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Kailis 06.01.2012 07:16:46 (muokattu 06.01.2012 07:20:42) | |
---|
Tulipa mieleeni kun treenattiin Röyhkän kiertueelle biisejä ja Gabi Hakanen tuli treenikämpälle tarkistamaan olenko oppinut. Oli aika pihalla kun vedin "Tuo pensas liikkuu" rummut pelteineen kaikkineen. Kukaan ei ollut kertonut mulle että siinä oli päällekkäisäänityksiä. http://www.musicme.com/#/Kauko-R%C3 … 62693.html?play=0724353124359-01_07Ei tää nyt sama asia ole mutta esimerkki siitä että tieto lisää tuskaa =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
markkuliini 06.01.2012 11:03:32 | |
---|
Kailis: Äläpä. Mä ajattelin niin ettei ole 16-osa haikkoja. Jos mä lähestyisin tota biisiä ja siinä olisi kitaristi joka säkättää 16-osia niin keskittyisin enemmän just siihen kelloon. Ehkä introssa niin ja säkeistössä haikkaan 16-osia. Vaikee sanoo sano. Sähän oot tietenkin oikeessa. Ja vieläkin, olis hauska nähdä se oikea käsi haikka/snare, vasen kello. Se oli sun ehdotus. Haastetta, man. Oukkei, nyt ymmärsin. Pitääpä katsoa saisko aikaan kun saisi ruosteet treenattua poies ensiksi. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 06.01.2012 17:16:32 (muokattu 06.01.2012 17:17:14) | |
---|
Tuli hauska flashback kun tsekkailin youtubea. :) Tätä biisiä kuuntelin LUJAA koko soittokoe-päivän kun hain pop/jazz-konsalle vuonna -01. Jännitti helvetin paljon ja piti psyykata itseään jollain, Onks tää nyt sitten poppia vai jazzia? :D http://www.youtube.com/watch?v=V0YSxKOY52s&feature=relatedRumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 06.01.2012 18:31:02 | |
---|
Onks tää nyt sitten poppia vai jazzia? Ehdottomasti on joo. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Olly 09.01.2012 00:46:24 | |
---|
Mielestäni ainoastaan ehdottomasti ehkä. Rumpalina aloitin pohjalta, ja raivasin tieni alaspäin. |
Ari Hoenig keikalla Malmitalolla 8.2!!!!!!!!!!!!!!! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
VeKrio 10.01.2012 13:55:58 | |
---|
Epämuusikko: Ari Hoenig keikalla Malmitalolla 8.2!!!!!!!!!!!!!!! Onkohan sillä mukana Yamahan bambuvirveli... Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
-Dr.DW- 10.01.2012 14:52:31 | |
---|
Luovuuden kuoppa, se on varmaan tuo täyskuu...=P Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |
tito 10.01.2012 23:20:04 | |
---|
Kävinpä ihan extempore impromptu kuunteleen Tuomas Wäinölän levynjulkkarikeikan Semifinalissa, vibrafonia ja jotain kiipparia veteli Arttu Takalo, Porra oli bassossa ja rumpalinhan arvaa. Hienosti soi kumun tomit, basari hukkui vähän johonkin miksauksessa. Näytti olevan se uus kumun "kivi"snare, ihan mäjähtävä, makuasioita, munsta ei ihan tarpeeks bodya ainakaan virityksen puolesta. Mutta oha se Anssi äijä. Kimalaisen lento encorena, mitähän kitaristi sanois jos ehottais keikkasetiin :P I'm George W. Bush, and I approve this message. |
Jaska 11.01.2012 20:39:39 (muokattu 11.01.2012 20:42:22) | |
---|
Ei mitää |
ferodoz 13.01.2012 14:28:57 | |
---|
Oon tässä kattellu kämppää Helsingin suunnalta. Tai lähinnä Espoo-Vantaa-Helsinki linjalta, katsotaan mitä löytyy. Tavoitteena olisi katsela sellainen päiväduuni, että pystyis keskittymään vähän enemmän musajuttuihinkin. Eikös Helsingissä oo ainakin Henry's pubissa ja On The Rocksissa aika usein jameja ja muita vastaavia tilaisuuksia mistä vois olla hyvä päästä tutustumaan paikallisiin pelimanneihin jollain tasolla? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Vallu-Veke 13.01.2012 19:51:19 | |
---|
ferodoz: Oon tässä kattellu kämppää Helsingin suunnalta. Tai lähinnä Espoo-Vantaa-Helsinki linjalta, katsotaan mitä löytyy. Tavoitteena olisi katsela sellainen päiväduuni, että pystyis keskittymään vähän enemmän musajuttuihinkin. Eikös Helsingissä oo ainakin Henry's pubissa ja On The Rocksissa aika usein jameja ja muita vastaavia tilaisuuksia mistä vois olla hyvä päästä tutustumaan paikallisiin pelimanneihin jollain tasolla? Kokeile onnea toisin päin. Yritä löytää firma, joka todella tarvitsee työntekijöitä. Sitä kautta voi löytyä jonkinlainen työsuhdeasunto tai poikamieskämppä alkuun? |
ferodoz 13.01.2012 20:20:20 | |
---|
Vallu-Veke: Kokeile onnea toisin päin. Yritä löytää firma, joka todella tarvitsee työntekijöitä. Sitä kautta voi löytyä jonkinlainen työsuhdeasunto tai poikamieskämppä alkuun? Lähdetäämpäs kauempaa liikkeelle. Emäntä aloittaa syksyllä koulun sielä, eli muutto on jokatapauksessa edessä. Ja kämpän saaminen ei ole ongelma, nyt on lähinnä liikaa valinnanvaraa. Varsinainen kysymyshän oli se että minkälaiset mahdollisuudet nuorilla ja näkymättömillä/statuksettomilla rumpaleilla on päästä soittelemaan = yhtä kuin Jam Nightien keskimääräinen kuukausimäärämäärä ja laatu? "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Vallu-Veke 13.01.2012 22:31:24 | |
---|
ferodoz: Lähdetäämpäs kauempaa liikkeelle. Emäntä aloittaa syksyllä koulun sielä, eli muutto on jokatapauksessa edessä. Ja kämpän saaminen ei ole ongelma, nyt on lähinnä liikaa valinnanvaraa.
Sori. Kässäsin väärin. Silloin kun itse asuin siellä, niin asunnot oli enemmän kuin kiven alla työnperässä muuttavilla ja opiskelijoille. Töitä ja opiskelupaikkoja olis ollut, muttei asuntoja. Pyllyä kauppaamalla tytöt sai vuokrakämppiä... En tunne nykytilannetta ja muutenkin se asuntoasia on kait jokaisen oma-asia. Suhteet, varallisuus, jne... En tiedä missä mennään. Silloin kun itse asuin siellä niin ei ollut oikein varaa valita, jos vuora-asunnoista puhutaan. Omien muistojeni takia oletin, että etsit asuntoa sieltä, niin laitoin omia nuoruuden kikkoja... Kailis, Hemmo, jne.. tuntee maaperää paremmin rokkaamisen kannalta :) |
ferodoz 13.01.2012 22:51:22 | |
---|
Vallu-Veke: Sori. Kässäsin väärin. Silloin kun itse asuin siellä, niin asunnot oli enemmän kuin kiven alla työnperässä muuttavilla ja opiskelijoille. Töitä ja opiskelupaikkoja olis ollut, muttei asuntoja. Pyllyä kauppaamalla tytöt sai vuokrakämppiä... En tunne nykytilannetta ja muutenkin se asuntoasia on kait jokaisen oma-asia. Suhteet, varallisuus, jne... En tiedä missä mennään. Silloin kun itse asuin siellä niin ei ollut oikein varaa valita, jos vuora-asunnoista puhutaan. Omien muistojeni takia oletin, että etsit asuntoa sieltä, niin laitoin omia nuoruuden kikkoja... Kailis, Hemmo, jne.. tuntee maaperää paremmin rokkaamisen kannalta :) tohon 700€/kk pintaan löytyy jo hyviä pikkukaksioita tai isoja yksiöitä. Noh, eiköhän paikallisten tyyppien kommenttia asiaan saada ihan tuotapikaa. :) "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Hoo_ 13.01.2012 23:28:15 | |
---|
ferodoz: tohon 700€/kk pintaan löytyy jo hyviä pikkukaksioita tai isoja yksiöitä. Noh, eiköhän paikallisten tyyppien kommenttia asiaan saada ihan tuotapikaa. :) Helsingissä on pienet kämpät vissiin aika kiven alla. Ei tosin oo viime vuosilta omakohtasta kokemusta, kun ei oo ollu tarvetta uudelle kämpälle. Kuulemma kolmio on jo paljon helpompi saada kuin kaksio tai varsinki yksiö. Jos on tarve saada kämppä Helsingin keskustasta, niin 700e on aika tiukka budjetti kuukausivuokraan. Verrokkina kaverin kk vuokra 44 neliöisestä kaksiosta Manskulta stadikan tasalla 800e. Junaradan varrelta vähän kauempaa saa sitte jo ihan kohtuu hintaan kämppiä. Esim. Malmilta saa varmasti kuvailemasi kämpän tohon hintaan. Junalla 12min keskustaan. Siellä on kyllä sitten paljon mustalaisia ja pakolaisia, mutta ei ne ainakaan mua oo vielä tähän päivään mennessä haitannu. :) Ja on näitä muitaki paikkoja, kuten Myllypuro, Pihlajamäki, Kontula... Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan |
Kailis 14.01.2012 01:20:35 | |
---|
Jamittelua on ainakin Boot Hillissä (ma), Libertessä (su). On the Rocksissa oli aikaisemmin keskiviikkoisin, nykytilanteesta en tiedä. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
TAMAS 15.01.2012 12:15:58 | |
---|
Eilen keikka Joensuun La Barressa. Ihan loisto meno alusta loppuun, soitto kulki ja tarjoilu oli hyvää. Keikan jälkeen varsinki sillä nyt päänisisällä joku taitaa takoa eilisiä komppeja. |
rintapek 15.01.2012 16:12:23 | |
---|
Tän ketjun nimi pitäis vaihtaa. Vajaamielistä keskustelua runpujakkaralla räpiköinnistä. Sit minäkin voisin tänne joskus kirjoittaa jotain. One kind of music only - the good kind |