Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Palmer-vahvistimia esittelee.. kuka?
1 2
Lilli
07.01.2012 14:47:13 (muokattu 07.01.2012 14:48:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli onko kitaristihemmo suomalainen vai puhtaasti vain Suomi-fani?
 
http://www.palmer-germany.com/163-1-fat50.html
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
Jazkaa
07.01.2012 15:19:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoitko videoa?
 
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
FreshPots
07.01.2012 18:03:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: Eli onko kitaristihemmo suomalainen vai puhtaasti vain Suomi-fani?
 
http://www.palmer-germany.com/163-1-fat50.html

 
Markus Torvisen nimekseen ilmoitti n. kohdassa 00.15.
 
McNulty
07.01.2012 18:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crossfire96: Markus Torvisen nimekseen ilmoitti n. kohdassa 00.15.
 
Kyseinen henkilö on tietääkseni suunnitellut Palmerin vaffariosaston.
 
If you ain't first, you're last!
McLeach
07.01.2012 18:49:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hah 15:54 :D
 
elon arska
08.01.2012 16:30:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikamoista kuraa.
 
Lilli
09.01.2012 05:43:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elon arska: Aikamoista kuraa.
 
Tarkoitatko kuralla Palmer-vahvistimen soundia kun sitä rinnastetaan pyhään Metallica-soundiin vai ?
 
Eipä tuo palmersoundi nyt niin oikein säväytä kaikkiaan...
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
hallu
09.01.2012 08:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilin tuollaista Palmer vahvistinta kun olin ostamassa kompressoria. Uraltonesta noita saa ostaa. En testannut kunnolla vahvistinta, koska huomioni oli siinä kompressorissa jota olin kokeilemassa, mutta mielikuvakseni jäi, että ihan tervesoundinen tuo Palmer oli. Onko noi tehty jossain kaukoidässä?
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
loner
09.01.2012 11:35:07 (muokattu 09.01.2012 11:36:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ääh..olkoot
 
elon arska
09.01.2012 12:29:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: Tarkoitatko kuralla Palmer-vahvistimen soundia kun sitä rinnastetaan pyhään Metallica-soundiin vai ?
 
Palmerilla tai ilman, Metallica on hirveintä paskaa ikinä missään.
 
Eipä tuo palmersoundi nyt niin oikein säväytä kaikkiaan...
 
Ei todellakaan.
 
McNulty
09.01.2012 12:54:58 (muokattu 09.01.2012 12:57:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse testasin aikanaan tuon Palmerin combon prototyyppiä, eikä se ainakaan pöllömmältä vaikuttanut. Ihan käyttökelpoiselta halvalta putkikoneelta se vaikutti vartin testailun perusteella.
 
Mutta tää on tätä nykyaikaa... riittää että youtubesta kurkkaa minuutin tai kaksi videota. Se on käytännössä sama asia kuin olisi omistanut vahvistimen ja ruuvaillut sen läpikotaisin.
 
If you ain't first, you're last!
Laulava Kylätohtori
09.01.2012 14:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Mutta tää on tätä nykyaikaa... riittää että youtubesta kurkkaa minuutin tai kaksi videota. Se on käytännössä sama asia kuin olisi omistanut vahvistimen ja ruuvaillut sen läpikotaisin.
 
Niinpä. Vähän sitä mieltä, että jos aikoo jotain ostaa, niin ei silloin kannata mitään youtube-linkkejä katsella, vaan kokeilla itse sitä vehjettä. Youtubesta löytyy niin monenlaista "testailijaa" niin kirjavilla vehkeillä, että ei niiden perusteella pahemmin kannata ostopäätöksiä tehdä...
 
Entäs jos on ostamassa autoa? Tehdäänkö ostopäätös silloinkin youtube-video perusteella katsomalla, kun joku nobody ajaa jotain autoa?
 
Blues is easy to play, but hard to feel. -Jimi Hendrix
McNulty
09.01.2012 14:27:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Niinpä. Vähän sitä mieltä, että jos aikoo jotain ostaa, niin ei silloin kannata mitään youtube-linkkejä katsella, vaan kokeilla itse sitä vehjettä. Youtubesta löytyy niin monenlaista "testailijaa" niin kirjavilla vehkeillä, että ei niiden perusteella pahemmin kannata ostopäätöksiä tehdä...
 
Entäs jos on ostamassa autoa? Tehdäänkö ostopäätös silloinkin youtube-video perusteella katsomalla, kun joku nobody ajaa jotain autoa?

 
Ei muuta kuin asuntokaupoille kuvien perusteella. Katsomatta paras! :)
 
If you ain't first, you're last!
Hynkel
09.01.2012 14:32:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Ei muuta kuin asuntokaupoille kuvien perusteella. Katsomatta paras! :)
 
Oon kerran ostanut auton tällä tavalla. Se oli tosi hyvä ostos, menin Olarin Veholle testaamaan Sebringiä ja ajelin roiskolla bemarilla kotiin. Tätä yritän aina muistella silloin kun Thomann tai E-Bay kaasuttaa liikaa.
 
Never argue with idiots. They drag you to their level and beat you with experience.
McNulty
09.01.2012 14:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynkel Belzepop: Oon kerran ostanut auton tällä tavalla. Se oli tosi hyvä ostos, menin Olarin Veholle testaamaan Sebringiä ja ajelin roiskolla bemarilla kotiin. Tätä yritän aina muistella silloin kun Thomann tai E-Bay kaasuttaa liikaa.
 
Hehe... no hyvä juttu jos homma toimi näinkin.
Tosin, kyllähän itsekin kaasuttelen tässä Rangemasteria, vaikka en ole koskaan moista käyttänyt. Tietoinen riski, mutta uskon vakaasti ja vahvasti siihen, että se tarjoaa minulle juuri sitä mitä siltä odotankin.
 
If you ain't first, you're last!
Hynkel
09.01.2012 14:42:19 (muokattu 09.01.2012 14:43:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Hehe... no hyvä juttu jos homma toimi näinkin.
Tosin, kyllähän itsekin kaasuttelen tässä Rangemasteria, vaikka en ole koskaan moista käyttänyt. Tietoinen riski, mutta uskon vakaasti ja vahvasti siihen, että se tarjoaa minulle juuri sitä mitä siltä odotankin.

 
Oikeasti se auto oli siis ihan järkyttävä pommi. Elämäni kammottavin ostos, ja kun ajattelee, että pelkällä kauppahinnalla olisi ostanut 5 Custom Shop Stratoa... ja huoltojen hinnalla joka vuosi yhden lisää. Mutta kaikesta oppii.
 
EDIT. Itse aiheesta, kannattaahan nämä nyt kokeilla ennen kuin edes ajattelee ostoa. Varsinnii jos ei mitään ennakkoa ole muuta kuin ronttonen video.
 
Never argue with idiots. They drag you to their level and beat you with experience.
McNulty
09.01.2012 14:54:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hynkel Belzepop: Oikeasti se auto oli siis ihan järkyttävä pommi. Elämäni kammottavin ostos, ja kun ajattelee, että pelkällä kauppahinnalla olisi ostanut 5 Custom Shop Stratoa... ja huoltojen hinnalla joka vuosi yhden lisää. Mutta kaikesta oppii.
 
EDIT. Itse aiheesta, kannattaahan nämä nyt kokeilla ennen kuin edes ajattelee ostoa. Varsinnii jos ei mitään ennakkoa ole muuta kuin ronttonen video.

 
Adam Hallin myyntiedustaja kiersi aikanaan tuon Palmerin combon proton kanssa muutamia kotimaisia soitinmyymälöitä. Silloin itsekin moisen testasin, kun olin paikallisessa musapuodissa töissä. Harmi vain että ko. laite ei jäänyt pidemmäksi aikaa. Pikaisen testin jälkeen tosiaan ihan "ok" fiilis. Emmä osais sanoa onko joku "vietnamissa duunattu" Marshalli parempi vai huonompi... tai kenties jonkun muun valtamerkin edullisempi putkikone-osasto. Esim. käyttökestävyydestä en osaa sanoa mitään, soundillisesti kuitenkin soittokelpoinen.
 
If you ain't first, you're last!
Lilli
09.01.2012 17:30:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs jos on ostamassa autoa? Tehdäänkö ostopäätös silloinkin youtube-video perusteella katsomalla, kun joku nobody ajaa jotain autoa?
 
No perkkale, kolme autoa oon ainakin ostanut ilman koeajoa, ei kuulemma uusille autoille koeajoa järjestetä ;-) Ja moottoripyöriäkin tuli ostettua ihan kylmillä tyypeillä. Ja vielä ilman youtubea!
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
markkuilari
11.01.2012 00:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs jos on ostamassa autoa? Tehdäänkö ostopäätös silloinkin youtube-video perusteella katsomalla, kun joku nobody ajaa jotain autoa?
 
Kymmeniä kolariautoja parin kuvan perusteella. Kitarakamat samalla metodilla. Välillä haukkaa paskaa ja välillä ei. Nopeet kaupat on näyttäviä. Ja se niistä autovertauksista.
 
McNulty
11.01.2012 08:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuilari: Kymmeniä kolariautoja parin kuvan perusteella. Kitarakamat samalla metodilla. Välillä haukkaa paskaa ja välillä ei. Nopeet kaupat on näyttäviä. Ja se niistä autovertauksista.
 
Ovatko kitaratkin olleet kolarikamaa? :)
 
If you ain't first, you're last!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «