vantage 11.04.2004 12:26:29 (muokattu 11.04.2004 21:14:26) | |
---|
Onko sellainen bändi kun Kong tuttu? Ostin juuri summassa niiden jonkun levyn, ja on se melko mukaansa vetävää. Biisi P.r.o.k.o.v jäi erityisesti mieleen. Olemassa on kuulemma siis kaksi kong nimistä pändiä. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
ercciman 11.04.2004 21:53:12 (muokattu 11.04.2004 21:54:29) | |
---|
edit: aijoo ei siis Gong jep |
vantage 11.04.2004 23:13:06 | |
---|
edit: aijoo ei siis Gong Minkäslaista se on? "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Minkäslaista se on? Space/progerockia, jossa on paljon pieniä vihreitä miehiä, lentäviä teekannuja jne. |
vantage 12.04.2004 13:26:03 | |
---|
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
inkognito 12.04.2004 21:04:52 | |
---|
Freakcontrolin otin joskus aivan summassa kirjastosta ja kuulosti kyllä hyvältä. Ellen väärin muista, niin siinä oli paljon konejuttuja. |
vantage 12.04.2004 22:35:56 | |
---|
Freakcontrolin otin joskus aivan summassa kirjastosta ja kuulosti kyllä hyvältä. Ellen väärin muista, niin siinä oli paljon konejuttuja. Joo. Jossain välissä kyllä kuullostaa rummut vähän konemmaisilta tuollakin levyllä. Kumma juttu kun ihan pimennosta hyökkää noinkin mielenkiintoinen yhtye. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Lonesome 13.04.2004 14:22:21 | |
---|
Space/progerockia, jossa on paljon pieniä vihreitä miehiä, lentäviä teekannuja jne. Heh. Juurikin näin. Myöskin potta-pää pixejä, sähköistä homejuustoa & muita sisäavaruuden ainesosia banaanikuu-observatoriosta nähtynä. Myöhemmin bändi siirtyi fuusio-jaskan suuntaan. Gongissa soitti jonkin aikaa kitaraa mies nimeltä Steve Hillage, jonka soololevyjä kannattaa myös tsekata, esim. elävänä taltioitu Live Herald. Miehen stratossa on todella stratosfäärinen soundi eli 70-luvun lopun aikaiset delayt, reverbit yms. on tyylikkäässä käytössä. Herra vieraili 70-luvun lopulla Kuusrockissa ja herätti hiukkasen huomiota kanssa matkustajissa meditoimalla Finnairin Oulun reittilennolla keskellä DC-9:n käytävää :) "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
vantage 13.04.2004 23:50:52 | |
---|
Gongissa soitti jonkin aikaa kitaraa mies nimeltä Steve Hillage, jonka soololevyjä kannattaa myös tsekata, esim. elävänä taltioitu Live Herald. Miehen stratossa on todella stratosfäärinen soundi eli 70-luvun lopun aikaiset delayt, reverbit yms. on tyylikkäässä käytössä. Pitänee luottaa paikalliseen kirjastoon. Toivottavasti löytyisi. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Leikari 14.04.2004 14:52:10 | |
---|
Gongin live-dvd:tä näkee jonkun verran kaupoissa. Aika pelkistetty tuotanto, mutta musiikki sitä ihtiään studioyleisönkin edessä. David Allen jo vanha mies, mutta edelleen aito englantilainen eksentrikko. Gong on kyllä omassa sarjassaan - herttainen perusilme kätkee melkoiset kierrokset .... kun teekannu lähtee...... |
vantage 14.04.2004 17:29:51 | |
---|
Jep. Entäs se Kong? "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
J.Ahonen 16.04.2004 08:52:43 | |
---|
Gong - Gazeusella soittaa kitaristi Allan Holdsworth, siinä on kova äijä, loistava levy, pidän enemmän kuin Allen meiningistä...Sori en Kongista sitten tiedäkkään. |
Una 16.04.2004 11:24:58 (muokattu 16.04.2004 11:26:18) | |
---|
Hei! Hoi! Kiinnostuin. Suurella vaivalla sain etsittyä Soulseekistä tätä Kongia, ja voin vain sanoa että hitsi kun on hyvää, suorastaan loistavaa. En hirmuisesti kuvailla osaa, sen verran vähän kuunnellut vielä, mutta jos kohdalle osuu niin kantsii hommata. Ehdotonta fiilistelymusaa. lisäys: myös Gong on aivan erinomaista muuten |
vantage 17.04.2004 12:15:49 | |
---|
En hirmuisesti kuvailla osaa, sen verran vähän kuunnellut vielä Sama juttu, mutta Kokonaisuutta... Kirjastommekaan ei ollut kustantanut yhtään Kongiin. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
sikanaama 17.04.2004 22:16:34 | |
---|
Tuleeko Kong Konginkankaalta? Vantage lainaa levyn! "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar |