Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 511 12 13 14 15372 373 374 375 376
Secreterial
08.01.2012 16:07:26 (muokattu 08.01.2012 16:11:49)
Jebe-: Kyllä mä sellaiset pelaajaan kohdistuneet liukkarit tuomitsen, mutta tuossa Kompany voitti pallon pois 100-0. Tuossa kun olisi ollut esimerkiksi Terry vetämässä kahden jalkapohjan kamikaze-liukutaklausta niin ei olisi varmaan tullut edes vapaapotkua.

Näihin on alettu kiinnittää huomattavasti enemmän huomiota nykyään. Viime kaudella De Jong taklasi Ben Arfan kauden pakettiin ns. "puhtaalla taklauksella". Onhan noita muitakin tapauksia, jossa on molemmat napit edellä tultu ja vähän kolautettu, ja punainen on heilunut. Kortin voi antaa, vaikkei kaverin sääriluu menisikään palasiksi.

Mutta Foylta virhe, joka ei ollut hänen ensimmäinen, eikä varmasti viimeinenkään.

E. Komea häkki kyllä Kolarovilta! Toivottavasti kohtaa nähdään Scholes kentällä!
"I never bluff" - Cordell Walker
TBZ
08.01.2012 16:24:54 (muokattu 08.01.2012 16:26:16)
Eisss.. Tästähän tulee vielä ottelu :D'

E: Ja ois kyllä ollu selvä rankkari tuo Kolarovin taklaus, mutta ilmeisesti tuomari ei vaan kehdannut antaa toista penalti shottia.
ruusteri
08.01.2012 16:25:16
No niin! Tulihan tästä vielä peli.
"Damn good coffee, and hot!"
Jebe-
08.01.2012 16:34:50 (muokattu 08.01.2012 16:35:09)
Secreterial: Näihin on alettu kiinnittää huomattavasti enemmän huomiota nykyään. Viime kaudella De Jong taklasi Ben Arfan kauden pakettiin ns. "puhtaalla taklauksella". Onhan noita muitakin tapauksia, jossa on molemmat napit edellä tultu ja vähän kolautettu, ja punainen on heilunut. Kortin voi antaa, vaikkei kaverin sääriluu menisikään palasiksi.

Kyllähän nuo pitää karsia pois ja keltainen olisi ollut ansaittu tuosta, mutta tuo punainen vain oli suht yliampuvaa toimintaa tuomarilta.

Mutta hyvä, että tästä näyttää tulleen oikea peli kaikesta huolimatta!
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Secreterial
08.01.2012 16:54:59
No huhhuh. On se City vaan kova. Lähellä oli kyllä, että ei tuota johtoa United hukannut kokonaan. Kaks viimistä tilannetta oli kyllä melkoista jännitystä.
DJKaaos
08.01.2012 16:59:55
Hyvä ottelu tuli kuitenkin, enkä sanoisi että ottelu ratkesi tuohon ulosajoon. Sanoisin kuitenkin, että munsta Cityn pelissä eniten näkyi Yaya Touren puuttuminen, vaikka Kompany sieltä ulos lähtikin.
Minä olen minä.
Scrobble
08.01.2012 17:12:22
Sir Alexin ruskeat kirjekuoret lähtivät taas liikkeelle.

No ei vaiskaa, hyvä matsi. Tasapeli ois ollu oikeutettu tulos.
Jkob
08.01.2012 18:47:29
Secreterial: Näihin on alettu kiinnittää huomattavasti enemmän huomiota nykyään. Viime kaudella De Jong taklasi Ben Arfan kauden pakettiin ns. "puhtaalla taklauksella".

Eipä siinä De Jongin taklauksessa ollut mitään puhdasta. Jalkapohja edellä sääreen jos en väärin muista
Wanking is timeless
Secreterial
08.01.2012 18:52:59
Jkob: Eipä siinä De Jongin taklauksessa ollut mitään puhdasta. Jalkapohja edellä sääreen jos en väärin muista

Eikös siinä käynyt niin, että ns "trailing leg" sen Arfan teloi. Tämän jälkeenhän niihin on alettu kiinnittää enemmän huomiota, mutta edelleen nähdään aika pahoja taklauksia, jossa taklaavalla jalalla voitetaan pallo puhtaasta, ja sitten se "trailing leg" napsahtaa napit edellä kaverin sääreen.
Jkob
08.01.2012 19:25:16
Secreterial: Eikös siinä käynyt niin, että ns "trailing leg" sen Arfan teloi. Tämän jälkeenhän niihin on alettu kiinnittää enemmän huomiota, mutta edelleen nähdään aika pahoja taklauksia, jossa taklaavalla jalalla voitetaan pallo puhtaasta, ja sitten se "trailing leg" napsahtaa napit edellä kaverin sääreen.
Katoin uudelleen tuon. Pohjat edellä pallo pois, joka jo itsessään on sääntöjen vastaista ja sitten toisella jalalla Ben Arfan polveen. Iljettävin ilmestys koskaan jalkapallokentillä tuo De Jong.
Wanking is timeless
carlos
08.01.2012 20:54:27 (muokattu 08.01.2012 20:55:42)
by the grace of God
rockjihad
08.01.2012 21:07:11 (muokattu 08.01.2012 22:10:41)
Olipahan paska tuomarointiesitys Foylta tänään.

Ja jotain muuta:

Warnock sai fudut QPR:stä ja kuulemma Mark Hughes on ykkösvaihtoehtona seuraajaksi. Aika typerää varsinkin, jos korvaajana on Mark Hughes.

Liverpoolin julkikuva kiillottuu tällä kertaa Downingin ansiosta, jota syytetään entisen naisensa turpaan mätkimisestä. Tässähän ei itse rikos ole mitenkään ihmeellinen, mutta viime aikojen tapahtumat huomioiden tämmönen on aika negatiivista seuran kannalta.
VR
08.01.2012 21:35:52 (muokattu 08.01.2012 21:37:17)
Ja jotain muuta:

Warnock sai fudut QPR:stä ja kuulemma Mark Hughes on ykkösvaihtoehtona seuraajaksi. Aika typerää varsinkin, jos korvaajana on Mark Hughes.

Pitäähän ne Manun ylijäämäpelaajat johonkin ulostaa. Steve Bruceltakaan kun ei tällä haavaa siihen apua saada.
Everything is a OK! YNWA
DJKaaos
08.01.2012 21:47:43
rockjihad: Warnock sai fudut QPR:stä ja kuulemma Mark Hughes on ykkösvaihtoehtona seuraajaksi. Aika typerää varsinkin, jos korvaajana on Mark Hughes.

Kai tässä yritetään jotain klassista herätysliikettä, kun ollaan valuttu jo viivan tuntumaan... Hughes on kyllä keskinkertaisuuden ja mitäänsanomattomuuden malliesimerkki, mutta kai sekin riittää jonkinlaiseen herätykseen. Tai sitten Ärrien aasialaisomistajien mielestä oli vain välttämätöntä siivota Warnock pois menestyksen tieltä, joka ilmiselvästi odottaa ihan kulman takana.
Minä olen minä.
DJKaaos
08.01.2012 21:50:43
VR: Pitäähän ne Manun ylijäämäpelaajat johonkin ulostaa. Steve Bruceltakaan kun ei tällä haavaa siihen apua saada.

Millä tavalla Hughes on Manun ylijäämäpelaaja? Miten toi nyt liittyi oikeastaan yhtään mihinkään?
Minä olen minä.
washburn21
08.01.2012 21:53:13 (muokattu 08.01.2012 21:53:32)
Jotenkin ristiriitainen tunne jäi tuosta punaisesta kortista. Itse ollut aina näitä tappotaklauksia vastaan, mutta onko oikein antaa siitä punainen vaikka Kompany oli pallossa niin aikaisin, että Nani kerkesi helposti hypätä pois alta. Noh, kaiken kaikkiaan täysin munatonta viheltämistä Foylta. Loppu peli meni hyvittelemiseen.
...
rockjihad
08.01.2012 22:22:46
DJKaaos: Millä tavalla Hughes on Manun ylijäämäpelaaja? Miten toi nyt liittyi oikeastaan yhtään mihinkään?

Siinä varmaan viitattiin Steve Brucen hyviin väleihin Fergusonin kanssa, ja näiden keskinäisiin pelaajien laina-ja myyntikuvioihin, jotka palveli Unitedia erinomaisesti.

Hughesin ja Fergusonin väleistä en tiedä, eikä oikeastaan kiinnostakkaan, mutta Hughesin siirtyminen QPR:n peräsimeen Warnockin tilalle on vähän kuin vaihtaisi transistoristyrkkarinsa toiseen transistoristyrkkariin, jotain uutta vivahdetta voi tällä vaihdolla saada aikaiseksi, mutta suuressa kuvassa se on silti samaa tuhnuista paskaa, mitä se oli jo aiemman kanssa.
DJKaaos
08.01.2012 22:30:19
rockjihad: Siinä varmaan viitattiin Steve Brucen hyviin väleihin Fergusonin kanssa, ja näiden keskinäisiin pelaajien laina-ja myyntikuvioihin, jotka palveli Unitedia erinomaisesti.

Selvästi noin, mutta Hughesin kohdalla tossa ei mun mielestä ole mitään tolkkua. Hughes ei ole pelannut muistini mukaan Unitedissa kohta 20 vuoteen ja sen jälkeen edusti vielä varmaan 4-5 seuraa ja senkin jälkeen on manageroinut varmaan viittä joukkuetta, joten siksi aika hatara tuo "näppärä" oivallus.
Minä olen minä.
Secreterial
09.01.2012 08:48:48
VR: Samanlainen ura Brucellakin on ollut Manun jälkeen.

No eihän noilla kavereilla nyt ihan samanlaiset urat ole Unitedin jälkeen ollu. Bruce pelasi vissiin tyyliin 3v Unitedista lähdön jälkeen ja alle 100 ottelua, kun Hughes pelasi sen 7-vuotta ja melkein 200 ottelua. Toisaalta, en näe mitenkään huonona sitäkään, vaikka United käyttäisikin hyväksi Hughes-kontaktia. Reserveissä on kavereita, jotka tarvitsevat peliaikaa, jota Unitedista ei löydy. Lainalle vaan, kuten niin Welbeck ja Cleverley ovat olleet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)