Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Löytyykö täält UnitedPunkRockers kannattajia
1
JoeCreb
06.01.2012 13:06:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/user/UnitedPunkRockers
Olisi hienoa vaihtaa ajatuksia =)
 
carnation
06.01.2012 13:11:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä bändi.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ronttimus
06.01.2012 13:14:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmä tiä oikeen.
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
carnation
06.01.2012 13:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Emmä tiä oikeen.
 
Vaihda tuo ajatus parempaan.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ronttimus
06.01.2012 13:19:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Vaihda tuo ajatus parempaan.
 
Vaihdetaanko keskenämme? Ota sä mun ajatus?
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
carnation
06.01.2012 13:20:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Vaihdetaanko keskenämme? Ota sä mun ajatus?
 
Okei, mä diggaan tosta ideasta!
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ronttimus
06.01.2012 13:21:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä bändi.
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
carnation
06.01.2012 13:21:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmä tiä oikeen.
 
niin ja jos on muitakin jotka haluaa vaihtaa ajatuksia, niin tänne vaan
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
dinghie
06.01.2012 13:36:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En osaa oikein sanoa kun en kuunnellu.
 
Ronttimus: Reikä se on massellakin.
TBZ
06.01.2012 13:45:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä diggaan tästä.
 
Nidhöggr
06.01.2012 15:07:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Emmä tiä oikeen.
 
niin ja jos on muitakin jotka haluaa vaihtaa ajatuksia, niin tänne vaan

 
Vaihda tuo ajatus parempaan.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Rotuvaari
06.01.2012 15:21:07 (muokattu 06.01.2012 15:23:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Emmä tiä oikeen.
 
niin ja jos on muitakin jotka haluaa vaihtaa ajatuksia, niin tänne vaan

 
Miulta puuttuu juuri tuo ajatus. Jos vaihdossa kelpaa "en tykkää" tai "nyky-punk on paskaa", voisin vaihtaa päittäin.
 
E: Siivoilin mieleni sopukoita ja löysin ajatuksen vuodelta 1997. Sääli, että siitä on hävinnyt kirjaimia, mutta muuten on ihan hyvä ajatus: "Pun on kullut". Pikkaisen ehostaa ja käyttöajatuksena se on ihan toimiva edelleen.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
esprit de corps
06.01.2012 15:28:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veksu: Miulta puuttuu juuri tuo ajatus. Jos vaihdossa kelpaa "en tykkää" tai "nyky-punk on paskaa", voisin vaihtaa päittäin.
 
Jos mä saan ton "en tykkää", niin saat vaihtarina vaikka tällaisen: "Melko homoeroottista, mutta eteeristä, poljennoltaan pragmaattista ja tulee mieleen hirvikolari".
 
Ronttimus
06.01.2012 15:31:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikinä en oo omistanu ajatusta "alkoholi on saatanasta". Ottaisin sen ja tarjoan vaihdossa "mode on homo" -ajatuksen. Käytetty ajatus on ku Veksun per**, mutta ajanee asian.
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Nidhöggr
06.01.2012 15:48:09 (muokattu 06.01.2012 15:48:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Ikinä en oo omistanu ajatusta "alkoholi on saatanasta". Ottaisin sen ja tarjoan vaihdossa "mode on homo" -ajatuksen. Käytetty ajatus on ku Veksun per**, mutta ajanee asian.
 
Itseltäni löytyy varmasti huomenaamulla "alkoholi on saatanasta"-ajatus, vaihto sopii hyvin. Pystytkö maksamaan yhtään välirahaa, kun tuo ajatuksesi on vähän tuollainen kulunut ja käytetty?
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Ronttimus
06.01.2012 15:50:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jawski: Itseltäni löytyy varmasti huomenaamulla "alkoholi on saatanasta"-ajatus, vaihto sopii hyvin. Pystytkö maksamaan yhtään välirahaa, kun tuo ajatuksesi on vähän tuollainen kulunut ja käytetty?
 
Veikkaan että tuo ajatuksesi on melko hataralla pohjalla ja ajatus muuttuu iltaan mennessä. Onko mitään takuita että ajatus myös pysyy samanlaisena?
 
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Nidhöggr
06.01.2012 15:55:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Veikkaan että tuo ajatuksesi on melko hataralla pohjalla ja ajatus muuttuu iltaan mennessä. Onko mitään takuita että ajatus myös pysyy samanlaisena?
 
Tähän en valitettavasti osaa vastata, tämänkaltaiset ajatukset ovat usein hyvinkin muuttumisalttiita mutta toisaalta helposti kalibroitavia. Itse olen ollut toimintaan ihan tyytyväinen.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Rotuvaari
06.01.2012 16:02:47 (muokattu 06.01.2012 16:05:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Ikinä en oo omistanu ajatusta "alkoholi on saatanasta". Ottaisin sen ja tarjoan vaihdossa "mode on homo" -ajatuksen. Käytetty ajatus on ku Veksun per**, mutta ajanee asian.
 
Jännä muuten, ettei miullakaan ole tuota "alkoholi on saatanasta"-ajatusta. Sori. "Mode on homo" löytyy niin monena kappaleena, etten tarvitse. On kyllä yksi ajatus, josta en ole koskaan päässyt eroon. Huolisiko joku "Tää menee kohta lukkoon"-ajatuksen? En kehtaa lähettää sitä, joten voi tulla hakemaan Turusta.
 
E: esprit de corps: Jos mä saan ton "en tykkää", niin saat vaihtarina vaikka tällaisen: "Melko homoeroottista, mutta eteeristä, poljennoltaan pragmaattista ja tulee mieleen hirvikolari".
 
Joo, vaihtokaupat tuli! Jotain tuollaista olen hakenut jo pitkään, mutta yleensä tarjotaan pelkkiä "Ihan homo, svengaa kuin hirvi"-juttuja, jotka ei tahdo kestää oikein aikaa. Aina tuppaa sana jos toinenkin irtoamaan.
 
Heh, sitten löytyi vielä ajatus vuodelta 2006, kuka sitten ikinä sen päähäni pistikin: "Tuleekohan tästä jäähyä?"
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
esprit de corps
06.01.2012 16:11:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tykkää.
 
Kailis
06.01.2012 16:29:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs ystäväni kysyi poliisilta saako Suomessa muuttua. -No, jos molemmat osapuolet pystyvät sopimaan asiasta ilman riitaa niin miksei.
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «