![]() 06.01.2012 01:34:20 | |
---|---|
Secreterial: Eihän tuo hyökkäyspää ole mikään iso ongelma, mutta ei siellä nyt liikaa valinnanvaraa ole. Rooney on Rooney, Chicharito on surkea ilman loistavaa tarjontaa, ja Welbeck on kuitenkin ihan hyvä. Berba on iskussa ollessaan loistava, mutta ikää alkaa jo kohta olemaan. Mun mielestä tossa on jo varsin hyvä valinnanvara, jos vertaa kärkikalustoa mihin tahansa muuhun Valioliigan jengiin, poislukien City. Berbatovin ikä ei ole tällä hetkellä mitenkään oleellinen asia. Berbatov täyttää 31 parin viikon päästä ja sehän ei ole vielä yhtään mitään - varsinkin kun Berbatovin peli ei ole koskaan perustunut mihinkään räjähtävyyteen tai nopeustekijöihin. Toki Berbatov on muutaman vuoden päästä vanha pelaaja, mutta nyt on nyt. Hernandez ja Welbeck edustavat joukkueessa sitä optiota, joiden varaan voidaan hyökkäyspeliä tulevaisuudessa rakentaa. Ja tuohon listaan kun lisätään vielä Rooney, niin en lähtisi ihan heti valittamaan hyökkäyskalustosta. Positiivista on myös se, ettei Unitedin hyökkäyksessä makoile mitään kymmenien miljoonien floppi-torreseja, kiukku-tevezejä tai andycarrolleja. Mitä tulee Hernandezin tämänhetkiseen saamattomuuteen, niin tilanne paranee varmasti, kun saisi tuon oireilevan keskikentän kondikseen. Se vaikuttaa tällä hetkellä lähes kaikkeen. Perustukset ekaksi kondikseen ja sitten voidaan miettiä muita juttuja. Munsta. Minä olen minä. | |
![]() 06.01.2012 01:39:13 | |
Akitus: Toisaalta sitten taas tuo itse lainakorvaus tuskin kovin hyvin kompensoi Alexin puuttumista ensi kaudella. Aiemmin jotain sellaista huhua kuulin, että lainasumma olisi miljoonan ja saksalaisten käyttäessä osto-option summa nousisi lähelle kolmea miljoonaa. Tuo olis ainakin melko mukava potti, mikäli pitää paikkansa. "Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ | |
![]() 06.01.2012 10:22:32 (muokattu 06.01.2012 10:32:05) | |
DJKaaos: Mun mielestä tossa on jo varsin hyvä valinnanvara, jos vertaa kärkikalustoa mihin tahansa muuhun Valioliigan jengiin, poislukien City. Berbatovin ikä ei ole tällä hetkellä mitenkään oleellinen asia. Berbatov täyttää 31 parin viikon päästä ja sehän ei ole vielä yhtään mitään - varsinkin kun Berbatovin peli ei ole koskaan perustunut mihinkään räjähtävyyteen tai nopeustekijöihin. Toki Berbatov on muutaman vuoden päästä vanha pelaaja, mutta nyt on nyt. Hernandez ja Welbeck edustavat joukkueessa sitä optiota, joiden varaan voidaan hyökkäyspeliä tulevaisuudessa rakentaa. Ja tuohon listaan kun lisätään vielä Rooney, niin en lähtisi ihan heti valittamaan hyökkäyskalustosta. Positiivista on myös se, ettei Unitedin hyökkäyksessä makoile mitään kymmenien miljoonien floppi-torreseja, kiukku-tevezejä tai andycarrolleja. Mitä tulee Hernandezin tämänhetkiseen saamattomuuteen, niin tilanne paranee varmasti, kun saisi tuon oireilevan keskikentän kondikseen. Se vaikuttaa tällä hetkellä lähes kaikkeen. Perustukset ekaksi kondikseen ja sitten voidaan miettiä muita juttuja. Munsta. No joo, en minäkään tuonne Unitedin penkille mitään 30 miljoonan hankintoja halua, mutta siirtomarkkinoilla olisi muutamia melko kovia nuoria, ja lupaavia hyökkääjiä, jotka voisivat irrota ihan kohtuullisen edullisesti. Berban tilanne on mielenkiintoinen, koska United ei ole tarjonnut miehelle uutta sopimusta, vaan käyttävät optio-oikeutensa, eli sopimus jatkuu vuodella. Ensi maaliskuussa päättyy siis Berbatovin sopimus Unitedin kanssa. Itse toivoisin, että Berba jatkaisi senkin jälkeen Unitedissa, mutta saa nähdä. Hernandez taas tarvitsee pakostakin Rooneyn siihen vierelle. Rooneyn pelatessa vapaassa roolissa, on Hernandezilla tilaa tehdä juoksuja. Totta on se, että Welbeck, Hernandez, pienellä varauksella Keane, Morrison ja isolla varauksella Macheda tulevat olemaan muutaman vuoden sisällä ne kärjen valinnat, mutta kuten mainitsin tuossa ylempänä, siirtomarkkinoilla liikkuu melko kohtuuhintaisia nuoria hyökkääjiä, joita ainakin huhujen mukaan United on tarkkailemassa. Onneksi loukkaantumistilanne helpottuu tammikuun aikana, kun suurin osa loukkaantuneista ovat palaamassa tämän kuun aikana. En minä tuosta hyökkäyosastosta valita :) E. Mancini haluaa ostaa lisää pelaajia, koska Touret lähtee turnaukseen. "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 06.01.2012 10:48:49 | |
Secreterial: Mielenkiintoisin tilanne on nyt Gary Cahillin siirtotilanne, koska miehen neuvottelut Chelsean kanssa kaatuivat ilmeisesti palkkavaatimuksiin. Nyt olisi mahdollisuus napata Cahill melko edullisesti... Jaa, että herra keskinkertaisuus on vuorostaan itse pyytänyt maailmanluokan palkkaa? Syksyllähän Bolton pyyti maailmanluokan siirtosummaa, johon tyssäsi muualle siirtyminen silloin. Tais kaveri ostaa itekkin sen hypen, kun Arsene kyseli ja 'Arry tarjoili, kyllä siihen oli ihan syynsä, miksi kumpainenkaan noista ei suostunut Boltonille sitä ylihintaa syksyllä maksamaan. Taas uusi ylihypetetty engelsmanni, ja näissä tapauksissa kannattaa muistaa myös, että eräs toinenkin skotti saattaa olla haukkana paikalla, kun tällaisia on tarjolla. | |
![]() 06.01.2012 10:57:25 | |
rockjihad: Jaa, että herra keskinkertaisuus on vuorostaan itse pyytänyt maailmanluokan palkkaa? Syksyllähän Bolton pyyti maailmanluokan siirtosummaa, johon tyssäsi muualle siirtyminen silloin. Tais kaveri ostaa itekkin sen hypen, kun Arsene kyseli ja 'Arry tarjoili, kyllä siihen oli ihan syynsä, miksi kumpainenkaan noista ei suostunut Boltonille sitä ylihintaa syksyllä maksamaan. Taas uusi ylihypetetty engelsmanni, ja näissä tapauksissa kannattaa muistaa myös, että eräs toinenkin skotti saattaa olla haukkana paikalla, kun tällaisia on tarjolla. Jossain huhuiltiin välillä jopa, että Cahill vaatisi 100 000 - 120 000 puntaa palkkaa. Siirtosummahan ei nyt olisi kuin 7 miljoonaa, mutta Kartsa vaatii tuota palkkaa hieman enemmän sitten.. "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 06.01.2012 11:07:55 (muokattu 06.01.2012 11:17:57) | |
Secreterial: Jossain huhuiltiin välillä jopa, että Cahill vaatisi 100 000 - 120 000 puntaa palkkaa. Siirtosummahan ei nyt olisi kuin 7 miljoonaa, mutta Kartsa vaatii tuota palkkaa hieman enemmän sitten.. Jossain väitettiin, että Kartsa vielä itse vaatisi palkan lisäksi 4 miljoonan kirjoitusbonuksen uuteen soppariinsa. Voipi olla, että Kartsa jää noilla vaatimuksilla parantelemaan statsejaan Boltonin vedenpitävään puolustuslinjaan kauden loppuun saakka. | |
![]() 06.01.2012 11:17:09 | |
rockjihad: Jossain väitettiin, että Kartsa vielä itse vaatisi palkan lisäksi vielä 4 miljoonan kirjoitusbonuksen uuteen soppariinsa. Voipi olla, että Kartsa jää noilla vaatimuksilla parantelemaan statsejaan Boltonin vedenpitävään puolustuslinjaan kauden loppuun saakka. Se voi hyvin olla, että noilla ehdoilla pelaa itsensä ulos isommista ympyröistä. Mutta mikäs siellä Boltonissa on ollessa. Minä olen minä. | |
![]() 06.01.2012 11:35:42 (muokattu 06.01.2012 11:36:12) | |
Mikäs siellä Boltonissa pelaillessa tosiaan. Varmaan sitten kesällä, kun Cahill hakee uutta seuraa vapaalla siirrolla, niin kirjoitusbonus-vaatimus on jo 8 miljoonaa ja palkkavaatimus siinä 150-200 000/vko, kun ei oo enää itse siirtokorvausta välissä kenellekkään maksettavana. Arshavin on siirtymässä joko Galatasarayhin tai takaisin Zenittiin, jos tosta joku sen viitisen miljoonaa maksaa, niin hieno homma ja Podolski sisään. Ylihypetetyistä ja itsestään liikoja kuvittelevista engelsmanneista kun oli puhetta, niin Walcott vaatii kuulemma 85k/vko palkkaa uuteen sopimukseensa...Millä näytöillä? | |
![]() 06.01.2012 11:45:49 | |
rockjihad: Ylihypetetyistä ja itsestään liikoja kuvittelevista engelsmanneista kun oli puhetta, niin Walcott vaatii kuulemma 85k/vko palkkaa uuteen sopimukseensa...Millä näytöillä? Walcott väläyttelee silloin tällöin, niin ehkä se on peruste. Ja kyllähän tossa alkaa noita palvelusvuosiakin Theolla jo olemaan, niin mikä jottei. Minä olen minä. | |
![]() 06.01.2012 11:58:15 (muokattu 06.01.2012 13:08:49) | |
DJKaaos: Walcott väläyttelee silloin tällöin, niin ehkä se on peruste. Ja kyllähän tossa alkaa noita palvelusvuosiakin Theolla jo olemaan, niin mikä jottei. No juuri noilla perusteilla ei missään nimessä. Kuuden vuoden jälkeen taso on edelleen sama, eli väläyttelee joskus, yleensä joukkuetta vastaan, joka pääsääntöisesti keskittyy hyökkäämiseen, sillon jää Theollekkin tarpeeksi tilaa kentällä siihen, että saattaa jotain saada aikaiseksikin. Taas jos vastustajan päätaktiikka on pitää puolustuslinja alhaalla, niin Walcott on täysin avuton. Siihen päälle nykyään vielä suurin osa energiasta menee valitukseen, kun kaveri on jostain saanut päähänsä olevansa yksi joukkueen kulmakivistä. Theokin voisi katsella, miten kävi Pennantin, Jeffersin tai Bentleyn urille sen jälkeen, kun alkoivat kuvitella olevansa jotain juuri ajoittaisen väläyttelyn johdosta. | |
![]() 06.01.2012 12:22:24 | |
rockjihad: No juuri noilla perusteilla ei missään nimessä. No hmm... Jos Theon keskitykset ovat parantuneet edes hieman? Theokin vois katsella, miten kävi Pennantin, Jeffersin tai Bentleyn urille sen jälkeen, kun alkoivat kuvitella olevansa jotain juuri ajoittaisen väläyytelyn johdosta. Mulla on jossain tallessa Match-lehti jostain 90-luvun lopusta tai 2000-luvun alusta, jossa rankattiin nuoria englantilaispelaajia. Pennant ja Jeffers olivat totta kai listalla, tosin Jeffers vielä silloin Evertonin pelaaja. Samassa jutussa nostettiin tulevaisuuden suuriksi tähdiks mm. Michael Carrick ja David Dunn, joista heistäkin tuli vain keskinkertaisia sarjajyriä. Minä olen minä. | |
![]() 06.01.2012 13:24:56 | |
Ei Theon heikot esitykset johdu kaverin huonoudesta, vaan siitä, että häntä peluutetaan väärällä paikalla. Eikös Theo ole ilmaissut melko selkeästi, että hän ansaitsisi paikan keskushyökkääjänä? "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 06.01.2012 14:48:07 | |
Secreterial: Ei Theon heikot esitykset johdu kaverin huonoudesta, vaan siitä, että häntä peluutetaan väärällä paikalla. Eikös Theo ole ilmaissut melko selkeästi, että hän ansaitsisi paikan keskushyökkääjänä? Theollahan tekosyitä on heittää kehiin aina jos jonkinlaista, keskushyökkääjä-kortin käyttö on ollut näistä yleisin...Tosin niillä QPR-ottelun tapaisilla viimeistely-yrityksillä alkaa tääkin tekosyy jo kärsiä. Mutta yleisesti, jos näkee Walcottin pelaavan vain esim.Manua vastaan sen pari kertaa vuodessa, niin sillon on helppo saada väärä mielikuva kaverista ja sen taidoista, sillä niinkun jo aiemmin sanoin, sillon kun vastustajan puolustukseen jää enemmän tilaa ja linja on korkeammalla, niin Walcottkin saattaa loistaa ja väläytellä, jonka jälkeen Theo voikin taas omassa päänsisäisessä pilvilinnassaan nostaa itsensä samalle tasolle, mitä Henry oli parhaimmillaan, kunnes totuus tulee taas seuraavassa pelissä vastaan, kun joku Paul Robinson sulkee kaverin pelistä ulos ilman sen suurempaa eforttia. Vastasin nyt tähän, vaikka en oo vieläkään varma oliko toi kysymys alunperinkin vaan sarkastinen. | |
![]() 06.01.2012 14:49:48 | |
Secreterial: Ei Theon heikot esitykset johdu kaverin huonoudesta, vaan siitä, että häntä peluutetaan väärällä paikalla. Eikös Theo ole ilmaissut melko selkeästi, että hän ansaitsisi paikan keskushyökkääjänä? Sama. RvP:n vois myydä nyt tammikuun aikana Realiin tai johonkin Tottenhamiin, ja Theo ansaitusti piikkiin. Kyllä rupeis verkot heilumaan. | |
![]() 06.01.2012 15:11:22 | |
rockjihad:Vastasin nyt tähän, vaikka en oo vieläkään varma oliko toi kysymys alunperinkin vaan sarkastinen. Vähän sekä-että. Muistelin vaan, että Theo ois joskus tuosta keskushyökkääjän paikasta selittänyt, mutta en ollut varma, niin nakkasin kysymyksenä, kun tiesin, että sulta saan vastauksen. Muutenkin tuli tiukkaa asiaa Theon esityksistä "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 07.01.2012 09:12:00 (muokattu 07.01.2012 09:13:47) | |
Tuleeko Scholes takaisin? http://www.thesun.co.uk/sol/homepag … tirement-for-Manchester-United.html Ja Demba Ba irtoaa Newcastlesta vain 10 miljoonalla. Eli sopimuksessa on release-clause, joka on kohtuu edullinen. Toisaalta Ban polvet on ollu aina melko heikot, joten oma riskinsä on siinäkin. Toisaalta luulisi sen 25cm metallinpalan pitävän ne polvet kasassa :) Ja vielä yllätysuutinen; Andy Carroll onnistui maalinteossa! Varmasti muutamat maalioluet pelin jälkeen! "I never bluff" - Cordell Walker | |
![]() 07.01.2012 10:06:13 | |
Secreterial: Tuleeko Scholes takaisin? http://www.thesun.co.uk/sol/homepag … tirement-for-Manchester-United.html Tervetuloa vaan takaisin. Olisihan Scholesille vallitsevassa tilanteessa selvästi käyttöä. Ja Liverpoolissa jatkuu tuttu teema: http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … _rasismikohun_kynsissa_3156659.html Minä olen minä. | |
![]() 07.01.2012 14:12:23 | |
"Damn good coffee, and hot!" | |
![]() 07.01.2012 14:37:31 | |
![]() 07.01.2012 14:44:09 | |
TBZ: Rooney lähdössä? http://www.iltasanomat.fi/valioliig … tassa-kuussa/art-1288440499690.html United tosiaan julkaisi jo oman tiedotteensa tuosta asiasta, ja jo aikaisemmin viikolla molemmat vakuuttelivat, että hommat on kunnossa. Se, että Rooney otettiin Newcastlea vastaan pois kentältä, oli varmasti osittain myös levon takia. Derby on huomenna, ja on melkoinen yllätys, jos Rooney ei ole avauksessa. Aika hyvin tuo lehdistö on tuntunut myös unohtavan sen, että viime syksynä Rooney oli jenkkilässä kuntouttamassa nilkkaansa, eikä vain poissa yksityiselämän sotkujen takia, vaikka varmasti silläkin oli oma osansa asiassa. En kuitenkaan usko, että Rooney myydään, koska silloin joukkue tulee kärsimään ja paljon. Uutta kaveria pitäisi tulla sisään, ja ei mitään nuoria kehittyviä lupauksia, vaan ihan huippuluokan vahvistuksia. Eiköhän tämäkin mene kohta ohi, ja kaikki on tyytyväisiä. Mutta eihän sitä ikinä tiedä. "I never bluff" - Cordell Walker | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)