Kävin tänään asennuttamassa muutaman blondin lisäkkeen tähän luumunvärisen kuontalon sekaan. Aluksi epäilytti, mutta tää on yllättävän hyvän näköinen. Aika rock, pikkusen piristystä talveen ;) |
Brownie 06.01.2012 15:40:26 | |
---|
Stiiq: Feel you bro. Mut on se keveys ihanaa :) No ei kai ne hiukset nyt kovin paljoa paina. |
Milkop 07.01.2012 14:29:44 | |
---|
Brownie: No ei kai ne hiukset nyt kovin paljoa paina. Kokeilepa lokseja joskus. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ahti Tuumiainen 11.01.2012 18:25:53 (muokattu 11.01.2012 18:26:07) | |
---|
Kuis usein pesette hiuksia? Jostain luin vähän aikaa sitten, että hiuksien kannalta terveellisintä olisi pestä ne vaan kerran viikossa. Entä käytättekö jotain muotoilutuotteita? |
BobHope 13.01.2012 22:57:34 | |
---|
Ahti Tuumiainen: Kuis usein pesette hiuksia? Jostain luin vähän aikaa sitten, että hiuksien kannalta terveellisintä olisi pestä ne vaan kerran viikossa. Entä käytättekö jotain muotoilutuotteita? Terveellistä olis, jos pesis noin harvoin, mut mun letti rasvottuu niin hirveesti, että on melkein pakko joka päivä pestä jos ihmisten ilmoille on tarkoitus mennä... Diatonic is a low calorie Schweppes. |
Ahti Tuumiainen 14.01.2012 07:37:23 | |
---|
Laittaahan jotkut ihan tarkoituksella rasvaa lettiin. |
BobHope 14.01.2012 13:30:12 | |
---|
Ahti Tuumiainen: Laittaahan jotkut ihan tarkoituksella rasvaa lettiin. No se vähän riippuu taas minkälaista lettiä hakee. Puolimetrinen harva heviletti ei välttämättä näytä kovin hääviltä rasvaa tihkuvana. Diatonic is a low calorie Schweppes. |
Milkop 14.01.2012 20:52:06 | |
---|
BobHope: Puolimetrinen harva heviletti ei välttämättä näytä kovin hääviltä rasvaa tihkuvana. Tai muutenkaan :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
fuzz 23.01.2012 15:53:33 | |
---|
Hiustenkasvatus on kyllä hermoja raastava urakka. Lähtökohta kun oli tuo 3mm sänki, ja tuon "välimallin" kanssa kun hädin tuskin uskalsi edes näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Nyt alkaa onneksi olla jo vähän pituutta, mutta ihanteeseen on vielä matkaa... Jos sitä sitten kesällä olisi jo tyytyväinen. elämän tarkoitus on 42 |
Bald Anus 23.01.2012 15:59:33 | |
---|
Vuoden 2010 toukokuussa leikkasin rintaan asti ulottuvat hiukseni lyhyeksi. Ihan siistin näköinen se oli, mutta alko heti kaduttamaan. Sitä mallia oli vain kovin vaikea saada näyttämään hyvältä, kun aina piti laittaa. Nyt on tukka kasvanut takaisin lähes entisiin mittoihin, yli olkapään jo. Mutta kun en koskaan pidä tätä tukkaa edes auki, niin eihän tässä ole mitään järkeä, kun ne on taas aina edessä. Ajattelinkin, että leikkaisin takaa ja sivuilta lyhyeksi ja jättäisin päälle vähän pidemmäksi. Päälle jäävät hiukset vetäisin taakse. Näyttäisin siis lähes samalta kuin nyt (toivottavasti), eikä tarvisi koko ajan laittaa uudestaan ponnarille/nutturalle, kun on makaillut vaikka sohvalla. sääh |
TheMusiikkmies 16.02.2012 13:29:47 | |
---|
Perhana kun nyt pitää avautua. Oon kasvattanut hiuksia kohta 2 vuotta ja nythän ne menee jo reilusti yli hartioiden. Hiukseni on luonnon kiharat mutta silleen jännästi että ne on juuresta suorat ja kihartuvat vasta latvoissa silleen jännästi. Eivät näytä niin pitkiltä kuivina mutta märkänä menee jo melkein nännien kohalle :D. Oli pakko saada "heviletti" ja kasvatus sitten alkoi sen 2 vuotta sitten. Nyt on sellaiset ristiriitaiset tunteet että leikkaisiko vai eikö leikkaisi. Jo puoli vuotta olen melkein vähintään kerran viikossa miettinyt että pitäisikö leikata. Kaikki sukulaiset yleensä kyselee että milloinkas se poika oikein leikkaa nuo hiuksensa! Varsinkin isä ja ukki aina vittuilee :D. Tuntuu vain että jos leikkaisin niin siinähän menisi "identiteetti". Toisaalta olen leikannut ennen kasvatusta koko ikäni siiliksi aina puolen vuoden välein ja tekisi jo mieli vähän tuulettaa tuota päänahkaa xD. Muutenkin tuo siili tai vähän sitä pidempi tukka näyttää melko hyvältä kun vanhoja kuvia katselin. Nykyinen tukka taas näyttää aina välillä hyvältä ja sitten toinen päivä tulee semmoinen tunne kun peiliin katsoo että "ei helevetti mikä rastaan pesä.." Ei ole kyllä kovin moni koskaan kehunut nyt mutta ei KOVIN paljon haukkunutkaan tai huomautellut mutta silloin kun oli siilinä niin tuntui tulevan enemmän huomiota varsinkin tytöiltä. Muistan kerran kun olin kaverin luona niin sen iso-siskolla oli kaveri niin sitten ne kuiskasi mun kaverille että: "Kuka tuo sun kaveri on. Tosi söpo :P" Mukavasti itseluottamus kasvoi. Toisaalta sitten aina kun katson noita Rock/Metal videoita niin tulee mieleen että ei helevetti lyhyt tukkainen kitarisi.. Siitä vain tuntuu puuttuvan jotain.. Ainahan ne voi kasvattaa takaisin mutta se on hidasta ja vittuimasta puuhaa varsinkin se välivaihe jossa etu hiukset yltää hieman yli silmien ja näyttää niin tyhmältä kuin olla ja voi. http://www.youtube.com/watch?v=O-vpiRYZd9Y Saa minut halauamaan pitämään hiukseni. http://www.youtube.com/watch?v=fNAO6piWYDU&feature=related Tämä leikkaamaan. Pitää hiihtolomalla katsoa missä mennään :D |
Sakmongkol 16.02.2012 13:31:27 | |
---|
Minulla menee hiukset saatanalliseen takkuun vaikka mitä tekisi. En ymmärrä mikä tässä on kun ei viimeksi näin pitkillä hiuksilla mennyt muistaakseni. |
Ritsku 16.02.2012 18:17:25 (muokattu 16.02.2012 18:18:18) | |
---|
Leikkasin toukokuussa 2010 lapaluiden alle yltäneet hiukseni lyhyiksi (polkkatukaksi). Katumus oli ankara heti kampaajan ovesta ulos astuessa ja päätin alkaa kasvattaa niitä heti takaisin. Noh, en käynyt kampaajalla sitten melkein 2 vuoteen ja nyt kun sitten viime kuussa kävin ja olin saanut kasvatettua hiukset melkein samanpituisiksi kuin ennen leikkausta, niin kampaaja napsautti 10cm pois, vaikka pyysin leikkaamaan noin 1cm. Mikä niillä on, kun aina leikkaavat liikaa?! Hittolainen. Nyt taas hiukset ärsyttävän "ei minkään pituiset" ja jäävät vielä helposti typerännäköisesti olkapäille... Ja muuten teille, jotka kasvatette hiuksia: syökää biotiinia ("mirritabletteja", saa apteekista), B-vitamiinia, sinkkiä ja kalkkia. Hiukset kasvaa kohinalla. Syö hyvin niin jaksat tapella. |
Vahooo 22.02.2012 22:13:52 | |
---|
No nyt lähtee tämä yli puoliselän pituinen ruoska. Suurinpiirteinen olkapäille, ni hyvä. Tuskin enää edes näin pitkäkäksi päästän. |
TaikuriHärvä 23.02.2012 00:38:13 | |
---|
Vahooo: No nyt lähtee tämä yli puoliselän pituinen ruoska. Suurinpiirteinen olkapäille, ni hyvä. Tuskin enää edes näin pitkäkäksi päästän. Itse tein saman tempun tasan viikko sitten. Ei kyllä kaduta yhtään. Jos tätä nykyistä tukkaa nyt sen kuukauden vaikka katselis, ja sitten leikkais mahdollisesti vielä lyhkäsemmäksi. Saa nähä. "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
Vahooo 23.02.2012 16:33:06 | |
---|
KaleviHärvä: Itse tein saman tempun tasan viikko sitten. Ei kyllä kaduta yhtään. Jos tätä nykyistä tukkaa nyt sen kuukauden vaikka katselis, ja sitten leikkais mahdollisesti vielä lyhkäsemmäksi. Saa nähä. Nyt on kyllä hyvä fiilis tästä. Olkapäille on nytten. Enkä kyllä lyhyemmäks vedä. |
LamaAjanElvis 24.02.2012 15:15:16 (muokattu 24.02.2012 15:15:55) | |
---|
Tuo hiusten raasvoittuminen on aikalailla siitä kiinni mihin pesutahtiin pääkoppa on tottunut. Aikanaan pääsin jopa siihen ettei tarvinnut shampoon kans pestä kun kahdesti viikossa ja muuten päivittäin lotrasi vain veden kans. Menneenä vuonna olin kuitenkin sellaisissa töissä missä koko jätkä oli hiuksia myöten noessa ja hiekkapölyssä että oli pakko hangata letti shampoon kans päivittäin. Nyt olen siitä pääsyt että pärjään kun joka toinen päivä shampoolla ja välissä vedellä. Päivä tai kaksi päälle, niin pitää jo pestä kädet tai voidella niillä leipä jos haroo hiuksiaan. Eihän siitä pesemisestä vaivaa ole, mut shampoopesun jälkeen vain on niin helvetin kuivat että melkein pakko lyödä jotain tököttiä luonnonrasvan korvaajaksi että saa ne ohjattua pois naamalta. |
geeza 26.02.2012 12:55:21 | |
---|
LamaAjanElvis: Tuo hiusten raasvoittuminen on aikalailla siitä kiinni mihin pesutahtiin pääkoppa on tottunut. Totta puhut. Vuosi takaperin taisin pestä hiukset melkeen joka päivä, nykyään pesen kahdesti viikossa. Oli totuttelemista mutta toimii. |
Kailis 28.02.2012 20:05:27 | |
---|
Mä olin nyt lomilla Thaimaassa Chiang Raissa ja kävin parturissa, joka myös leikkasi veitsellä parran ja hieroi pään. Hinta 40 baht eli yksi (1) euro! majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
päänahka 29.02.2012 17:04:18 | |
---|
Mä olin tossa muutaman kuukauden ilman shampoota, ja muutamassa viikossa se rasvoittuminen väheni niin että oli koko ajan sellainen sopivan rasvainen tukka. Ei se skalppi sitten lopulta kuitenkaan tykännyt siitä liasta, ja nyt pesen suunnilleen joka toinen päivä shampoolla. Yritän kuitenkin pestä pelkän päänahan, en hiuksia. |