Aihe: Musiikkimaun "radikaali" muuttuminen ---> kamat vaihtoon?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
blues guitar
02.12.2011 15:30:23

tender.insanity: Alkoholisti on aina alkoholisti.

Eikä siitä ole kymmentä vuotta, kun Yön keikalla olin ja Olli oli niin tuiterissa, että kaatui yleisön sekaan.

Lehdestä lainattua tekstiä kirjoitin. En tunne Lindholmia henkilökohtaisesti.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
tender.insanity
02.12.2011 15:39:50
blues guitar: Lehdestä lainattua tekstiä kirjoitin. En tunne Lindholmia henkilökohtaisesti.

En tunne minäkään, mutta ajan hahmotus toimii.
Lehdessä myös luki, että Venäjällä asuu lumimieslauma.
blues guitar
02.12.2011 15:50:58

Hoh hoijaa... Täytyy olla Juccizin kanssa samaa mieltä.....yks trolli toi koko tyyppi : (
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
tender.insanity
02.12.2011 16:04:38
blues guitar: Hoh hoijaa... Täytyy olla Juccizin kanssa samaa mieltä.....yks trolli toi koko tyyppi : (

Mikä siinä trollailua on, jos olen tuon joskus 2005-2006 aikoihin nähnyt keikalla ja oli kännissä? Taidat itse olla trolli.
blues guitar
02.12.2011 16:58:10 (muokattu 02.12.2011 18:14:32)

tender.insanity: Taidat itse olla trolli

Huoh...niin sitten vissiin?
Umas
02.12.2011 19:25:33

Möö
Ukkovaari
03.12.2011 00:41:13
Kyllä on kauas eksytty aiheesta, ehkäpä tämän ketjun voisi vaikka pistää lukkoon kun ei täällä enää tai oikeastaan kauheasti ole edes keskusteltu aloittajan tarkoittamasta asiasta.

Mikä ihme siinä on, että pitää joka helvetin foorumi ja topikki täyttää suoranaisella paskanjauhannalla, onko se joidenkin mielestä hauskaa tai tarkoituksenmukaista vai mikä pistää ihmiset käyttäytymään kuin pikku kakarat?

Mä luulin rekkautuessa, että tämän tapaisessa foorumissa saisi tietoa musiikista ja että oikeasti saisi irti hyvääkin tietoa ja että olisi hieman järkevämpää menoa kuin monessa muussa paikassa mutta taisi olla aivan turha luulo.
Terry Pantheras
03.12.2011 00:51:22
Ukkovaari: Kyllä on kauas eksytty aiheesta, ehkäpä tämän ketjun voisi vaikka pistää lukkoon kun ei täällä enää tai oikeastaan kauheasti ole edes keskusteltu aloittajan tarkoittamasta asiasta.

Mikä ihme siinä on, että pitää joka helvetin foorumi ja topikki täyttää suoranaisella paskanjauhannalla, onko se joidenkin mielestä hauskaa tai tarkoituksenmukaista vai mikä pistää ihmiset käyttäytymään kuin pikku kakarat?

Mä luulin rekkautuessa, että tämän tapaisessa foorumissa saisi tietoa musiikista ja että oikeasti saisi irti hyvääkin tietoa ja että olisi hieman järkevämpää menoa kuin monessa muussa paikassa mutta taisi olla aivan turha luulo.

Ehkä vauva.fi ja kaksplus.fi vievät vielä voiton trollauksien määrässä. Tai ei välttämättä trollauksissa vaan tikusta asiaa vääntämisessä.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
Gary Enfield
03.12.2011 01:05:21 (muokattu 03.12.2011 10:18:05)
Nevermind.
Michele
03.01.2012 20:01:36
14-vuotiaana isä osti mulle Kelly XL:n, jolla soitin melodeathia läpi 90-luvun. 2001 oli kova teknovaihe menossa, ja dj kaverit sanoi että "kitarat on museokamaa..." -ja mä uskoin niitä :( 5 vuotta myöhemmin vanha ystävä ihmetteli miksi olin hylännyt kitaran niin totaalisesti, ja heräsin kuin horroksesta. Tunnesyistä en ollut myynyt Kelliä, ja aloin harjotella uudestaan. Elämänarvot on aikalailla kääntyneet päälaelleen pimeyden suhteen, ja pohdin kitarani esteetistä sopivuutta uusiin kuvioihin. Naapurin tytöt oli kerran moikkaamassa mun kahta pupua, kun yksi 10v tapaus hokas että "onpa sulla hieno kitara". Ihmettelin miten sellanen pikkutyttö saattoi pitää moista hevikeppiä hienona... muutaman päivän jälkeen tajusin ettei sen muodon tarvitsekaan edustaa pelkkää sotakirvestä: se voi yhtä hyvin olla moderni, hieman eksentrinen soitin.

Mä uskon että hauskuus musiikinteossa syntyy siinä vaiheessa, kun alkaa yhdistellä elämänvarrella koluttuja tyylejä yhteen nippuun. Hevisoittoon tulee kummasti uusia sävyjä kun improvisoi siinä mielentilassa, jossa esim. klassista ja konemusaa on tullut veivattua. Noista muodostuu sellainen kolmio, jonka sisällä on kiva seikkailla.
Joees
03.01.2012 20:19:41
Michele: Mä uskon että hauskuus musiikinteossa syntyy siinä vaiheessa, kun alkaa yhdistellä elämänvarrella koluttuja tyylejä yhteen nippuun.

Olemme uskossamme yhdessä.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
lonelyplayer
05.01.2012 23:40:00
Eihän se asia mulle kuulu mutta miksi te tuomitsette trolliksi jonkun nim. Tender Insin. jne. Hänhän on nimenomaan kitaransoittaja joka haluaa täällä keskustella.
Voidaanhan me olla kaikista samaa mieltä... sitä en kyllä toivoisi...
novo
06.01.2012 01:40:08
lonelyplayer: Eihän se asia mulle kuulu mutta miksi te tuomitsette trolliksi jonkun nim. Tender Insin. jne. Hänhän on nimenomaan kitaransoittaja joka haluaa täällä keskustella.
Voidaanhan me olla kaikista samaa mieltä... sitä en kyllä toivoisi...

:DDD Tender joko dumaa kaiken tai aukoo muuten vain päätään ja sie taasen mainostat ja kehut ja suosittelet uusinta vahvistinhankintaasi joka kerta estoitta vaikkei mahtuisi budjettiin =) Voidaan me toki sitäkin tapaa kokeilla.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
lonelyplayer
06.01.2012 21:23:43
novo: :DDD Tender joko dumaa kaiken tai aukoo muuten vain päätään ja sie taasen mainostat ja kehut ja suosittelet uusinta vahvistinhankintaasi joka kerta estoitta vaikkei mahtuisi budjettiin =) Voidaan me toki sitäkin tapaa kokeilla.

Sorry...oon kuin pikkupoika joka on löytänyt oman juttunsa. Oikeesti puhuen aika montaa vahvistinta on kokeiltu. Tällä hetkellä n. 6 kpl vahvistimia kotona ja ne jotka jäljelle jää ovat Marshall JMD ja Egnater Tweaker. Jos maailmanloppu tulee... :)

Tarkoititko budjetista puhuen että olen ehdottanut jotakin vaihtoehtoa joka menee yli budjetin. Siitä pahoitteluni jos näin on tapahtunut.

Muusikoiden.net virallinen kehoitus... osta BUGERA :)
novo
06.01.2012 22:29:10
lonelyplayer:

Kyllähän se pikkupoikamaisuus on tuttu juttu itse kullekin =) Mut molemmat hypettämäsi vahvarit ois hauska testata ja joskus Egnaattoria hieman kyttäilinkin enempi ja vähempi nettikaupoista.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
aristoteles666
06.01.2012 23:22:59

lonelyplayer: Muusikoiden.net virallinen kehoitus... osta BUGERA :)

älkää ostako mitään merkkiä, vaan ostakaa ominaisuuksiltaan ja soundeiltaan sopiva kitara/vahvistin/efekti tiu diu diu.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
lonelyplayer
07.01.2012 21:17:21
novo: Kyllähän se pikkupoikamaisuus on tuttu juttu itse kullekin =) Mut molemmat hypettämäsi vahvarit ois hauska testata ja joskus Egnaattoria hieman kyttäilinkin enempi ja vähempi nettikaupoista.

Älä kyttäile enempää vaan osta se. Suomestakin löytyy maahantuoja... Nordsound
http://www.nordsound.fi/

Saat varmasti samalla hinnalla kuin Thomann myy.

Enempää en halua hypettää, mitäpä sitä hyvää turhaan kehumaan... :)
novo
07.01.2012 23:47:26
lonelyplayer: Älä kyttäile enempää vaan osta se. Suomestakin löytyy maahantuoja... Nordsound
http://www.nordsound.fi/

Saat varmasti samalla hinnalla kuin Thomann myy.

Enempää en halua hypettää, mitäpä sitä hyvää turhaan kehumaan... :)

On nyt ihan tarpeeks tälle hetkellä vahvareita ku reeniksellä makkoo Orangen Rockerverb ja Carvinin Legacy ja himassa on 20-wattinen Jet City.
ammattimainen
09.01.2012 19:54:03
tästä vähän vauhtia ja kohti uusia musiikillisia horisontteja:
http://www.youtube.com/watch?v=xvhh … ec&context=G257d74eRVAAAAAAAAAQ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)