Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ashdown kaapit
1
stragowa
05.01.2012 02:50:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta näistä Ashdownin kaapeista? ASHDOWN MAG410T -mallinen komero osui silmään thomannia selatessani. Ajatuksena vaan olisi saada joku hyvä ja edullinen kottero Peaveyn Alpha bass nupin kaveriksi. Tuo putkivahvistimen käyttö on toistaiseksi enemmän marginaaliin menevää mun käytössäni, joten tästä syystä en halua laittaa välttämättä omaisuuksia kiinni tähän. Myös Ampegin 4x10" kaapit kiinnostavat. Mitä ihmiset on mieltä näistä ehdotelmista?
 
Wattari
05.01.2012 11:21:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ampeggihan se on aina varma valinta jos vaan hynää löytyy, onhan ne paljolti tyyriimpiä ku nuo Ashdownin MAG:t
 
JartZA
05.01.2012 11:47:09 (muokattu 05.01.2012 11:47:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stragowa: Onko kellään kokemusta näistä Ashdownin kaapeista? ASHDOWN MAG410T -mallinen komero osui silmään thomannia selatessani. Ajatuksena vaan olisi saada joku hyvä ja edullinen kottero Peaveyn Alpha bass nupin kaveriksi. Tuo putkivahvistimen käyttö on toistaiseksi enemmän marginaaliin menevää mun käytössäni, joten tästä syystä en halua laittaa välttämättä omaisuuksia kiinni tähän. Myös Ampegin 4x10" kaapit kiinnostavat. Mitä ihmiset on mieltä näistä ehdotelmista?
 
Jos Ashdowniin haluaa lähteä, kannattaa laittaa 117e lisää tiskiin ja ottaa suoraan ABM410H. http://www.thomann.de/fi/ashdown_abm_410h.htm
MAG-sarjasta olen lukenut vähemmän mairittelevia kommentteja, sen sijaan ABM:stä on itsellä ihan hyviä kokemuksia (mitä nyt nuppi pari kertaa tiltannut). Itse en tykännyt ainakaan Ampegin SVT-410HE kaapista, oli ainakin muutama vuosi sitten hieman liian tuhnuinen ja tuuttaava makuuni.
 
Kirk meni kauppaan osti wahin t. aku ankka
hollstro
05.01.2012 12:32:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wattari: Ampeggihan se on aina varma valinta jos vaan hynää löytyy, onhan ne paljolti tyyriimpiä ku nuo Ashdownin MAG:t
 
Ei siitä Ampegistakaan kaikki tykää. Jos ostaa käytettynä niin sen toki saa eteenpäin samalla hinnalla, joten kokeilu ei tule kalliksi.
 
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
janroknorway
20.02.2012 23:04:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko kellään kokemuksia ashdownin 6x10 kaapista?? näky toomannilla olevan reilusti muita vastaavia halvempi, eli onkohan ihan surkia kaappi kyseessä??
 
washburn
27.02.2012 10:28:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

stragowa: Onko kellään kokemusta näistä Ashdownin kaapeista? ASHDOWN MAG410T -mallinen komero osui silmään thomannia selatessani. Ajatuksena vaan olisi saada joku hyvä ja edullinen kottero Peaveyn Alpha bass nupin kaveriksi. Tuo putkivahvistimen käyttö on toistaiseksi enemmän marginaaliin menevää mun käytössäni, joten tästä syystä en halua laittaa välttämättä omaisuuksia kiinni tähän. Myös Ampegin 4x10" kaapit kiinnostavat. Mitä ihmiset on mieltä näistä ehdotelmista?
 
Mulla on 4 Ohm versio tuosta kaapista. Ihan ok kaappi se on. Välillä on käynyt mielessä päivittää kaappia, kun onhan tuo aika halpa. Mutta sit olen tullut järkiini, koska en ole kaapista mitään todellista vakavaa puutetta havainnut. Hinta-laatusuhde tuossa on kyllä kohdillaan. Nuppina mulla toimii Warwick pro tube IX.
 
Live long and prosper.
mr.zero
27.02.2012 13:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin ääni täältä mielummin ABM kuin MAG, molempia kokeilleena.
 
janroknorway: onko kellään kokemuksia ashdownin 6x10 kaapista?? näky toomannilla olevan reilusti muita vastaavia halvempi, eli onkohan ihan surkia kaappi kyseessä??
 
Minulla on ABM610 -kaappi ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Se on suljettu kaappi, siinä on kolme 2x10 kaappia sisällä, sikäli ei vertaudu minusta esim. Ampegin SVT610 -kaappiin, jossa on (tietääkseni) refleksiputket. Että jos suljettua rakennetta haet niin kyllä voin suositella. Saundi on omaan korvaan hyvä eikä humise vaikka röytää plekulla kasibassoam. Minusta tuo on sellainen halpa ja pienempään tilaan menemä korvike rantikselle.
 
Jeszse
28.02.2012 08:31:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/ashdown_mag410t.htm
 
Olisko noista tompan halvimmista ashdowneista mihinkään? Tuuttaisin GK backline 250 -nupilla. Nykyään tykitän saman sarjan 1x15" kaapilla, ja tuntuu tossa mörköhevissä olevan vähän riittämätön.
 
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
jabaduu
02.03.2012 05:11:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ashdown:in 2x 10 ja 1x 15 deep skobet ja mag 300 nuppi ja soundaa monien kuuntelioiden mukaan hyvälle. En moiti kaappeja vaikka ovatkin blue line sarjaa. Diggaan!
 
Jarmo lehtonen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «