Aihe: Mistä biisistä pahoja viboja?
1 2 3 4
BaariMikko
10.04.2004 18:16:44

SMG: Ei mulle riitä

En viitsi kertoa, miksi, mutta huonoja muistoja tulee mieleen.
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa. -Arndt Pekurinen
aikavaikea
10.04.2004 18:59:40
Nykyään jos radiosta tulee Louis Armstrongin What a Wondeful World, vaihtaa tämä äijjjä maisemaa tai kanavaa. Olin käymässä sairaalasta ulkona kahvilassa. Tämä biisi alkoi juuri soimaan kaffilan radiosta, kun siskoni soittivat minulle, että isä taitaa juuri vedellä viimeisiä henkäyksiään. Kahvi jäi siihen ja biisi soimaan minun päähäni. Ja viimeinen henkäyshän se oli. En ihan ehtinyt.
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Heavymies
10.04.2004 19:34:02
PIKKU G
Se on niin perseestä ku olla ja voi
Rock 'N' Rollllllllllllllllll
Juzzu
10.04.2004 20:43:16
Toinen vastaava, tai oikeastaan vielä pahempi, on Adamskin 90-luvun alun jonkinsorttinen diskohitti Killer.

Ihan älyttömän hyvä piisi! Seal laulaa itsellensä uran tuossa piisissä, ja muutenin loistava paketti. Pitäis tehdä tuosta semmonen koveri, ihan oikeilla soittimilla soitettuna. Ois sopiva riffikin piisissä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! (EVVK jäsen nro. tsiljoona)
Velko
10.04.2004 20:54:47
Gary Mooren Still Got The Blues oli pitkään minulle kliseisellä tavalla vaikea kappale, liittyen ihmissuhteisiin. Nyttemmin asiat ovat kunnossa ja tätäkin biisiä voi kuunnella.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Yakorda
10.04.2004 21:44:06 (muokattu 19.04.2004 04:06:56)
Ismo Alanko - Meidän Isä
Kauko Röyhkä - Paha Maa
"I smoked a lot of sky, drunk a lot of rain. Anything to ease my pain."
ozz3
10.04.2004 22:06:51
Nykyään jos radiosta tulee Louis Armstrongin What a Wondeful World,

Minut saa haikealle tuulelle Johnny Ramonen versiointi tästä. Mies teki levyä taistellessaan samalla syövän kanssa ja pisti levyn nimeksi vielä Don't Worry About Me. Oli se mies kyllä omistautunut musiikilleen.
SoiLa sanoo: ja minä en oo mikään teini!! TuPe sanoo: etpä Dog sanoo: oot sinä
Jani The Rock
10.04.2004 22:16:36

Minut saa haikealle tuulelle Johnny Ramonen versiointi tästä. Mies teki levyä taistellessaan samalla syövän kanssa ja pisti levyn nimeksi vielä Don't Worry About Me. Oli se mies kyllä omistautunut musiikilleen.

Oli, joskin kyseessä oli Joey R. Johnny on se kaunistukkainen tilulilukitaristi.
Rough and tough and plenty mean.
ozz3
10.04.2004 22:25:48
Oli, joskin kyseessä oli Joey R. Johnny on se kaunistukkainen tilulilukitaristi.

Mikä moka! Arrrghhh...ei pitäisi tulla väsyneenä tänne kirjottelemaan! *läpsii itseään kasvoille*
SoiLa sanoo: ja minä en oo mikään teini!! TuPe sanoo: etpä Dog sanoo: oot sinä
Guitargirl1
10.04.2004 22:50:09
Mulla liittyy kanssa autokolariin se huonoja muistoja tuova biisi..... Nimittäin se Arvi Lindin biisi, mikä se nyt olikaan.... No kuitenkin. Se tuli just ennen kolaria radiosta..
Ola_90
10.04.2004 23:20:16
Huh, itsellä ei ole mitään sellaisia biisejä, mutta vähän pahat vibat tulee näitä juttuja lukiessa.. Olisi muuten aika kova paikka jos kävisi jotain sellaista, ettei vanhaa lempibiisiään pystyisi enää kuuntelemaan.
"Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini
Stain
10.04.2004 23:34:55
varpunen jouluaamuna

Heh, minä olin alkanut vauvana itkemään täyttä kurkkua kun isä oli laulanut sitä minulle. Oli varmaan laulanut niin nuotin vierestä.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
maelstrom
11.04.2004 00:16:05
Tähän mennessä kaikki kuulemani Irinan ja Beats & Stylesin biisit ovat tehneet pahaa.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
BaariMikko
11.04.2004 02:41:32 (muokattu 14.04.2004 02:45:34)

Absoluuttisen nollapisteen "Kasvatus" vetää myös lähes aina alakuloiseksi. Ei johdu mistään assosiaatiosta, ja biisistäkin pidän. Sanoituksessakin on havaittavissa jonkinlaista pilkettä silmäkulmassa, mutta jotenkin biisi vain lyö aina melankolisen leiman.

EDIT: mikä kirous tämä oikein on, kirjoitan Absojen biisien nimet aina väärin. Ei johdu siitä etten tuntisi biisejä.
Kun ihmisiä ei syödä, on niitä turha teurastaa. -Arndt Pekurinen
dogma00
11.04.2004 02:57:30 (muokattu 11.04.2004 03:01:52)

Siitä on pirusti aikaa, kun kuulin biisin viimeksi, mutta Radiopuhelimien Jäämeri-levyn viimeinen biisi "Talo" on semmoinen, josta tulee erittäin pahat vibat.

Kuuntelin biisiä levyn ilmestymisen aikoihin joskus yöllä. Tuli niin vahvasti sellainen olo kuin joku seisoisi takanani, että oli pakko kääntyä ja tarkistaa asia. Ei siellä ollut ketään, mutta jonkin läsnäolo tuntui senkin jälkeen...

En muista, mistä biisi kertoi.

http://www.radiopuhelimet.net/levyt/jaameri.htm
---> jab | multimediakonsultit | http://www.multimediakonsultit.net/ What doesn't kill you makes you less dead.
Chemo
11.04.2004 17:25:28

Don't Worry About Me

Joeyn lähtö oli semmoinen rock-kuolema, joka oli aika vakava paikka mullekin. Ja Dee Dee tietty myös.
Ramalamadingdong.
Antiharras
11.04.2004 18:25:51
Sir Elwoodin Viimeisellä rannalla. Ei helevetti mitä apokalyptista tulevaisuudenkammoa!
Ja Lords of the New Churchin I never believed.
-...there are brighter sides to life And I should know, because I've seen them But not very often...-
Spike
11.04.2004 21:05:59
Katatonian Last Fair Deal Gone Down. Aina kun tota levyä kuuntelee, alkaa ahdistamaan ja maailma näyttää harmaalta. Kuitenkaan ei pysty lopettamaan, se olisi vielä ahdistavampaa. Kuuntelu osittain lievittää ahdistusta, jonka se aiheuttaa. hmmm
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Fuzzball
11.04.2004 22:47:40
Sir Elwoodin Hiljaisten Värien biisi Elisa tuo mieleen erään samannimisen,tarinaltaankin samantapaisen ihmisen menneisyydestäni...eikä sitä niin kovin mukavaksikaan asiaksi voi kutsua..
"Ei niin pahaa päivää,ettei sitä pillulla saisi paremmaksi" --->pulsut hallitsee "nykäs-ismin"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)