Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hintakysymys basistilta (Yamaha DFP880)
1
duca
04.01.2012 20:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Löysin tuolta kama-arkiston nurkasta yhden tuplapedaalin joka on ollut mulla vuosia. Käytän kuitenkin sen vähän mitä itse soitan niin Yamahan single pedaalia.
 
Kysymys onkin että jos möisin ton pois kun ei oo käyttöä niin minkälainen on reaalinen hintataso mitä tuosta vois ajatella saavansa? Nopealla searchilla en löytänyt oikein mitään hintareferenssiä.
 
eli siis tommoiset: http://usa.yamaha.com/products/musi … ware/footpedals/dfp_880/?mode=model
 
-J-
 
Ps. Jos jollain tarvetta moiselle niin laittakaa YV:tä. Ei tän silti oo tarkoitus olla varsinainen myynti-ilmoitus.
 
kincy
05.01.2012 10:19:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, jos en väärin muista, niin eikös tuo ole aikansa laatupedaali Yamahalta. Kokeile vaikkapa 150 euroa ja tiputa siitä sitten hintaa, jos ei kauppa käy.
 
passe
05.01.2012 10:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä peruspedaali. Jos ei ole kiire myydä niin tuo 150€ varmaankin irtoaa jossain vaiheessa. Satkun tuntumaan hinta jos on kiire.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
joonama
05.01.2012 13:30:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Ihan hyvä peruspedaali. Jos ei ole kiire myydä niin tuo 150€ varmaankin irtoaa jossain vaiheessa. Satkun tuntumaan hinta jos on kiire.
 
Tämä on minun tuntumani myös. Mulla on tuota sarjaa singlepedaali ja se on ihan toimiva. Satasella menee luultavasti aika nopeasti, 150e on varmaan jo vähän yläkanttiin.
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
iekku84
06.01.2012 08:43:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse myin omani tuollaisen taannoin ronski roseniukselle 90€:lla. Toki elämää nähneen version mutta toimiva peli. Noissa on yksi iso ongelma footboardin saranatappi joka tulee herkästi pihalle päästä tai toisesta. Mut jos kaikinpuolin kunnossa ja orkkis nuijat tallessa niin järkihinta 125€ noin mielestäni. Itselle jätin ne orkkis nuijat naftaliiniin kun ne oli niin hienot=) Iron cobran flexi on nyt puunuijin. Onhan se ihan erimaata herkkyydessä. Toki jos silloin ei olisi ollut niin sinkeää rahan kanssa olisin sen jättänyt itselle jemmaan. Oli se idioottivarma peli. Ja säätöjä enemmän kun lakisallii. En ole irmasta löytänyt enempää...
 
Kiitos ja anteeksi
Antti1997
06.01.2012 16:05:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haa, käytänpä basistin aloittamaa ketjua törkeästi hyväkseni, ja tiedustelen paljonko pyytäisitte 2004 ostetusta Tama HP200TW tuplapedaalista.
 
moderndrummer88
06.01.2012 16:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1987: Haa, käytänpä basistin aloittamaa ketjua törkeästi hyväkseni, ja tiedustelen paljonko pyytäisitte 2004 ostetusta Tama HP200TW tuplapedaalista.
 
Jos siinä tekniikka on kunnossa, etenkin välitanko, niin varmaan just sen 150€
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «