Aihe: Viikset!!
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Juntunen
14.10.2010 19:23:35 (muokattu 14.10.2010 19:24:52)

Kasvattelin tuossa pari viikkoa kokopartaa ja eilen illalla päätin tulevan torstain kunniaksi ajaa lemmyhenkisen viritelmän, johon kuuluu paksuhkot viikset, viiksien päistä leukaa pitkin jatkuvat luihakkeet ja pulisongit. Aika härski. Työpaikalla näkee jänniä ilmeitä.

EDIT: Luonnollinen jatkumo tästä on lähipäivinä pelkkiin viiksiin, josta varmaan suht pian jonneaaroniksi, jonka jälkeen taas tutusti sänkeen ja leukapartaan.
Lord of the strings
03.11.2010 10:34:12
http://fi.movember.com/

Grow a mo to save a bro
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Pone_90
09.12.2011 15:19:19
Minä aloin kasvattaa partaa heti kun alkoi kunnolla kasvaa (n.17v =>), ihan komea skege siitä tulikin. Täytin pari kuukautta sitten 21v. ja päätin hetken mielijohteesta leikata parran pois viiksiä lukuunottamatta. Ensin olin sitä mieltä, että olin tehnyt kauhean virheen, mutta parissa viikossa totuin uuteen lookiin. Nyt olen sitä mieltä, että viikset olivat helvetin hieno päätös. Kaverit ovat verranneet naamatauluani kommunistista ranskalaiseen perverssiin :D.
Tärkein asia kuitenkin on että vaimo tykkää ;).
Funkånaut
09.12.2011 18:11:02

Pone_90: Minä aloin kasvattaa partaa heti kun alkoi kunnolla kasvaa (n.17v =>), ihan komea skege siitä tulikin. Täytin pari kuukautta sitten 21v. ja päätin hetken mielijohteesta leikata parran pois viiksiä lukuunottamatta. Ensin olin sitä mieltä, että olin tehnyt kauhean virheen, mutta parissa viikossa totuin uuteen lookiin. Nyt olen sitä mieltä, että viikset olivat helvetin hieno päätös. Kaverit ovat verranneet naamatauluani kommunistista ranskalaiseen perverssiin :D.
Tärkein asia kuitenkin on että vaimo tykkää ;).

Parikymppinen ja omaat vaimon? Game over, ja noin nuorena. :)
"Fills bring thrills but a groove pays the bills." Kuuntelen tälläistä
zodoff
12.12.2011 10:22:54
On tosiaan huvittavaa, että viikset houkuttelevat raavaita karjuja samaan pöytään turinoimaan niitä näitä. Kavereiden kanssa kun oltiin iltaa viettämässä Stadissa (perinteinen juottolakierros), niin eikö sielläkin joka jumalan baarissa joku ukkeli jotain kommentoinut. Yksi vielä änki oikein seuraan ja karjui, että "Te muut olette aivan kusessa, tuo viiksiniekka vie kaikki naiset saatana". Kyllä näin...
Shit happens, sanoi koprofiili.
zodoff
02.01.2012 11:42:00
Fu Manchut kasvatuksessa.
hiekkavalas
03.01.2012 20:35:55
Huonoin puolihan viiksissä on se, ettei aina jaksa trimmata ja ovat aina suuteloidessa ties missä ja on juodessa oluen vaahdot aina tippumassa pikkuhiljaa vaatteille tuopin kallistuksen jälkeen.
Itsellä on nykyään solisluihin asti ylttävä folkhenkinen (villi ja vapaa) kokoparta pulisonkeineen ja tietysti viiksineen.
Viikset on ollut varmaankin päälle puolisentoista vuotta circlebeardin kasvatuksen tuloksena ja kokopartaan siirryttyä ovat hieman villiintyneet.

Itse ainakin tykkäsin muutoksesta kun pääs yhdistämään 17-vuotiaasta asti olleen leukaparran pari vuotta myöhemmin viiksiin ja onhan ne melkein kahta vuotta parran seurana olleet.

Viikset omaaville tai kaljunaamaisille mietittävää
http://www.biggerbetterbeards.org/
Brownie
04.01.2012 19:06:47
Vain junteilla on viikset. Itsellänikin oli viikset, mutta ajoin ne pois, kun sain kuulla olevani juntti. Tosin en ole varma johtuiko se viiksistä.
TaikuriHärvä
05.01.2012 03:18:55
Brownie: Vain junteilla on viikset. Itsellänikin oli viikset, mutta ajoin ne pois, kun sain kuulla olevani juntti. Tosin en ole varma johtuiko se viiksistä.

Siinäs näit. Katkerat, viiksettömät juntit vain yrittivät ylentää itseään arvostelemalla omiasi juntin näköisiksi. Ja jos juntilla on viikset, niin onhan sillä sentään ne viikset.
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Ritsku
13.02.2012 10:44:56
Olen monta kertaa miettinyt, että jos olisin mies, niin kasvattaisin ehdottomasti viikset ja ehkä myös parran! Minusta viiksekkäät miehet on julmetun söpöjä. Ja tosiaan puhun nyt kunnon viiksistä, en mistään harvakseltaan kasvavasta untuvasta.

http://www.lyricsystem.com/img/photos/1557.jpg

NÄIN!
Syö hyvin niin jaksat tapella.
Loijaa
13.02.2012 10:52:57

http://media.ncp.fi/viive/uutiset/k … ttuurin-kierratysta-ja-uusia-kykyja

Ikävä on noita karvatupsuja. Syksyllä tein viiksiä viilaillessa pienen ajovirheen höylällä, niin sit oli pakko ajaa kaikki pois, kun näytin niin hölmöltä. Mutta tänä kesänä viikset ja minä olemme jälleen yhtä!
God damn, it's the PUSHER!
kassper
14.02.2012 18:30:11

Ajoin parran pois viikonloppuna. Olo on leuaton, mutta onnellinen.

Naista ei baarissa tullut vaikken edes yrittänyt, joten uusi look on menestys!
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua Kuvia
zodoff
16.02.2012 09:12:54
Perkele, tämä Fu Manchu -vaiheen saavuttaminen kestää ikuisuuden. Näytän enemmän käänteisviiksiseltä Hercule Poirotilta.
Kibester
16.02.2012 12:24:03 (muokattu 16.02.2012 12:24:31)
heti armeijast päästyäni alko kokoparran kasvatus. Naista on tullut jo kerran. Mutta siitä on kauan aikaa. Eikä tullu sillonkaan. Parran siistiminen on kyllä kivaa harrastelua. Korvaa noi naiset ihan hyvin. Ja viikset.
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on?
TaikuriHärvä
17.02.2012 05:27:27
zodoff: Perkele, tämä Fu Manchu -vaiheen saavuttaminen kestää ikuisuuden. Näytän enemmän käänteisviiksiseltä Hercule Poirotilta.

Pyörittele ne ylöspäin siihen asti, kunnes ovat kasvaneet sopivan mittaisiksi.
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Folkson
25.02.2012 19:05:11
Viiksikampa, mahtava keksintö!
Miten ne sanat meni?
Sakmongkol
25.02.2012 21:19:28
Folkson: Viiksikampa, mahtava keksintö!

Mulla on nykyään aina semmonen takintaskussa. Ei oikein uskalla mitään syödäkään ilman.
Kersu
28.02.2012 10:34:13

Olen tehnyt suurteon. Mun tyttöystävä ei alun alkaen dikkaillut yhtään mun viiksistä, ja se uhos, että aikoo ajella ne pois ku mää nukun. Mutta nyt ku aikaa on kulunut, ja oon kohtalaisen tasaisella syklillä ylistänyt viiksien hienoutta ja ylivertaisuutta, en kuulemma saa enää luopua viiksistäni! Olen siis onnistunut kokeessa, jolla voidaan todistaa, että nainen, joka ei pidä viiksistä, voi tarpeeksi pitkien teoreettisten perusteluiden ja käytännön testien jälkeen alkaa pitämään, ellei jopa rakastamaan, viiksiä!
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
TaikuriHärvä
28.02.2012 13:16:27
Kersu: Olen tehnyt suurteon. Mun tyttöystävä ei alun alkaen dikkaillut yhtään mun viiksistä, ja se uhos, että aikoo ajella ne pois ku mää nukun. Mutta nyt ku aikaa on kulunut, ja oon kohtalaisen tasaisella syklillä ylistänyt viiksien hienoutta ja ylivertaisuutta, en kuulemma saa enää luopua viiksistäni! Olen siis onnistunut kokeessa, jolla voidaan todistaa, että nainen, joka ei pidä viiksistä, voi tarpeeksi pitkien teoreettisten perusteluiden ja käytännön testien jälkeen alkaa pitämään, ellei jopa rakastamaan, viiksiä!

Hieno saavutus. Vilpittömät onnitteluni ja plussa, plop.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)