Aihe: Kysymys/vastaus topic part V
1 2 3 4 545 46 47 48 49311 312 313 314 315
Buusteri
01.01.2012 22:26:19

Weetoz: Melkein sanoisin että hyvillä tuplapedaaleilla ja yhdellä basarilla pääsee huomattavasti lähemmäs identtistä tuntumaa kuin kahdella singlepedaalilla ja basarilla+padilla. Se oikea kalvo on vaan niin radikaalisti eri juttu kuin padi, oli se padi sitten sellanen kuminen tai mesh-kalvollinen.

Tuli mieleen että jos haluaa kaventaa sen padin ja basarin välistä kuilua, niin onhan tietty mahdollista laittaa siihen basariinkin mesh-kalvo. En sitten tiiä miten hyvään lopputulokseen tuolla pääsisi, mutta voisihan se kenties toimiakin sellaisessa paahtomusiikissa. Mutta nää nyt on vaan minun aatoksiani mitä näin äkkiseltään tuli mieleen, kannattaa varmaan kokeilla vaan rohkeasti eri vaihtoehtoja jos sellainen vaan on mahdollista.

Tuota mesh-kalvoa itsekin tässä mietiskelin. Miksi hemmetissä tuommonen pikku metallitikku kahdella nivelellä maksaa vajaat 200e..
www.akmaband.com
kincy
02.01.2012 19:38:29 (muokattu 02.01.2012 19:39:05)

Hoi kaikki Joey Jordison signature virvelin omistavat. Millainen tuo Slipknotin logo tuossa rungossa on? Meinaan, notta onko se kaiverrettu vai ihan vain maalattu? Ja tarkoitan nyt sitä ensimmäistä mallia, en tätä uutta punaista pannua.

Olisi mielessä pientä projektia..
Kailis
03.01.2012 02:32:33 (muokattu 03.01.2012 02:33:26)

kincy: Hoi kaikki Joey Jordison signature virvelin omistavat.

...ja kaikki vastaajat! Ihan rauhallisesti. Otatte tuosta vuoronumeron ja menette jonoon tuonne...

Millainen tuo Slipknotin logo tuossa rungossa on?

Ööö... ruma?
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
kincy
03.01.2012 10:52:33 (muokattu 03.01.2012 10:56:51)

Kailis: ...ja kaikki vastaajat! Ihan rauhallisesti. Otatte tuosta vuoronumeron ja menette jonoon tuonne...

Joo joo joo, onhan se teini eikä sitä kukaan omista jne. jne. Älä nyt viitsi..

Lähinnä mietin, että josko joku olisi ihan aikuisten oikeasti tuota pannua hypistellyt tarkemminkin, niin voisi kertoa asiasta jotain oikeaa faktaakin.

Ööö... ruma?

Minkähän takia luulet, että kysyn?
Duro
03.01.2012 11:26:01
Munsta se Jortikkasigna oli ihan pätevä mättövirpula. Ainakin se eka malli. Helvetin ylihintainen vaan, kun ei siitä monipuolista tekemälläkään saanu.
Tähän ei kyllä keksimälläkään keksi mitään järkevää.
kincy
03.01.2012 11:52:58

Duro: Munsta se Jortikkasigna oli ihan pätevä mättövirpula. Ainakin se eka malli. Helvetin ylihintainen vaan, kun ei siitä monipuolista tekemälläkään saanu.

Joo oon kuullu tuolta jenkkilän puolelta aika paljon kehuja tuosta pannusta. Niitä liikkuu välillä ihan satasen pintaankin, niin jos ostaisi ja customoisi sitä hieman.
moderndrummer88
03.01.2012 20:11:59
kincy: Joo oon kuullu tuolta jenkkilän puolelta aika paljon kehuja tuosta pannusta. Niitä liikkuu välillä ihan satasen pintaankin, niin jos ostaisi ja customoisi sitä hieman.

Jenkkilän puolelta kuulee kehuja mistään vaan pannusta.
ostany
04.01.2012 17:40:27
kincy: Sikälikin olisi ihan hauska päästä testaamaan tuota pannua.

Mun muistin mukaan, se jortikka jota kaupassa kopautin pikaisesti, oli aika lähellä minun silloista teräksistä Sensitonea.
Eli ookoo, edullinen perusvirpula.

Asiasta kolmanteen, olikos se kynsilakanpoistoaine pätevää kamaa logon poistoon kalvosta? Olis tuossa yksi Remon Smooth White odottamassa.
Weetoz
04.01.2012 18:04:48
ostany: Asiasta kolmanteen, olikos se kynsilakanpoistoaine pätevää kamaa logon poistoon kalvosta? Olis tuossa yksi Remon Smooth White odottamassa.

Oli. Ainakin omasta PS 3 Ebonysta lähti erittäin siististi kun kastoin pumpulipuikon kynsilakanpoistoaineeseen ja sillä vähän hankasin.
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Duro
04.01.2012 18:21:25
Weetoz: Oli. Ainakin omasta PS 3 Ebonysta lähti erittäin siististi kun kastoin pumpulipuikon kynsilakanpoistoaineeseen ja sillä vähän hankasin.

Samat kokemukset täälläkin. Myös symbaalistä (Paiste RUDE) lähti aikoinaan oikein helposti samalla aineella logot.
Tähän ei kyllä keksimälläkään keksi mitään järkevää.
Ikosaedri
04.01.2012 18:53:07
Auttaako riisitikkujen* päiden teippaaminen niiden kestävyyteen? Kumirenkaat päistä hävitin jo vuosia sitten.

Oma logiikka väittäisi, että vaimeampi ääni => vähemmän "hukka"energiaa, mikä taas suoraan tarkottaisi kapuloiden kestävän paremmin?

*( http://www.thomann.de/fi/riisikapulat.html )
MxS
05.01.2012 04:14:43 (muokattu 05.01.2012 05:44:55)
Tarvitsen apua teiltä jotka olette minua enemmän puljanneet erilaisten symbaalien kanssa: tilasin Meinl Byzance 20" Sand Riden, joka oli kaupan ilmoituksen mukaan ollut kaksilla NAMM messuilla esittelypeltinä mutta piti olla loistavassa kunnossa ("The cymbal is in excellent condition. No cracks, key holing, dents, dings, or major defects or blemishes."). No, uudennäköisessä kunnossa se onkin kun olivat sen kaupassa putsanneet eikä kolhuja tai halkeamia ole. Pöydällä maatessaan se on lähes suora mutta kun sen laittaa telineeseen niin se on ihan venkura ja kahden ilmansuunnan reunat roikkuvat selvästi alempana kuin niiden kahden muun. Tulee mieleen sellainen leveäreunainen lötkö naisten hellehattu, kuvista saa aika hyvän käsityksen:
http://muusikoiden.net/dyn/users/94963.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/94961.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/94960.jpg

Vastaako tuo pelti myyjän kuvausta eli onko se teidän mielestä ok? Onko tuolla normaali jälleenmyyntiarvo jos sen joskus eteenpäin myisi? Vai toteanko suoraan sudeksi ja lähetän takaisin? Maksoin siitä $240 eli $80 normaalihintaa vähemmän mutta alennus piti johtua vain messuilla käynnistä, ei epämuodostumista. Vähän sitä tuossa soittelin ja kyllä se muotopuolisuudestaan huolimatta makoisalta kuulosti. En ole tosin livenä muita yksilöitä kuullut eli en tiedä soisiko se suorana vielä hienommin.

Tuo pelti oli suorastaan ylipakattu eli kuljetuksen aikana se ei mutkalle ole voinut mennä. Senkään näköinen tuo pelti ei ole, että sitä olisi pahoinpidelty, ellei sitä sitten ole säilytetty todella huonosti.

E: parempi kuva lisätty.
"Harkintaa ja faktaa on vähän, mutta luuloa ja oman näkemyksen erinomaisuutta sitäkin enemmän."
Kailis
05.01.2012 06:59:45

Itse ihminen päättää. Jos se on pitopeli, siis todella hyväsoundinen, en moista miettisi. Jos epäröit, niin ota yhteyttä ja kerro fiiliksistäsi. Rohkeasti.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
05.01.2012 09:45:37

Itse kysyisin asiaa nimenomaan Meinliltä ja varmaan myyjältäkin ilmoittaen laittaneesi Meinlillekin kyselyn. Jos asia siis yhtään häiritsee. En ole noin vinoon törmännyt, joskin ei tuo mua pitopelissä haittaisi.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
majuku
05.01.2012 10:51:46
Mun mielestä Benny Grebin omakin kappale on todella kiero. Tsekkaa videoilta netistä. Ei se välttämättä ole sattumaa.
- It's business in the front and party in the back -
Weetoz
05.01.2012 11:10:16
Minulla on tuo sama ride, ja se on myös pikkasen kiero. Ei kyllä niin pahasti kun tuo sinun, mutta hieman kuitenkin. Ehkä se on vähän sellanen tyyppivika noissa Sand Rideissa. Muut omistamani Byzancet ovat kyllä suoria.
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
jatur
05.01.2012 12:41:35

Mulla oli 20" Sand ride, joka ei ollut yhtään kiero, ihan vain aavistuksen verran toispuoleinen painopisteeltään.
ferodoz
05.01.2012 13:32:07

jatur: ihan vain aavistuksen verran toispuoleinen painopisteeltään.

en ole vielä tavannut symbaalia joka olisi täysin tasapainoinen.
"Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia"
kincy
05.01.2012 14:39:15

ferodoz: en ole vielä tavannut symbaalia joka olisi täysin tasapainoinen.

Zildjianin A-Customit ei ainakaan ole tasapainoisia, näin uskaltaisin yleistää. Kaikki A-Customin crashit mitä omistan ja muut joita on tullut hypisteltyä on enemmän tai vähemmän epätasapainoisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)