Aihe: Encore+syntikka
1
jouton
11.04.2004 11:07:48
Eikö nuotteja voi syöttää encorella ilman että on äänitys/klikki päällä?
jouton
12.04.2004 11:50:03
Mikä versio? Mulla toimi ainakin 4.0 versiossa jotenkin. Eli ihan perusmeininki kuten Sibeliuksessakin, valittuna oleva aika-arvo siirtyy viivastolle kiipparin lyömään paikkaan. Oon kyllä opetellut siihen hiiritekniikan joka aikain saatossa on osoittautunut tosi nopeeksi. Eli yksinkertaisesti vasemmalla kädellä syötän aika-arvoja numeraalisesti (ja vaihdan taukoa ja pisteellistä päälle ja pois) ja oikealla hosun hiirellä niitä oikeaan paikkaan vielä siten, että syötän niitä aina tahdin oikeaan laitaan ja kone tyrkkää ne itse kohdalleen. Visuaalisesti on mulle helpompaa kun pystyy tarkkaileen koko ajan rinnakkaisintervalleja viivastoa vahdaten ja kuulee samalla kuitenkin kuulokuvan. Jos kuva biisistä on olemassa pääasiassa sun "sormissa" koskettimilla soitettuna, laita tempo hitaalle ja aseta nauhoitusfiltterointi mieleiseksesi. Se on mulle ainakin siinä tapauksessa nopein tapa litteroida tommonen juttu. Vaikka layout jää Finalelle ja Sibeliukselle niin pakko myöntää, että vieläkin teen mielelläni lappuja just Encorella. Se kun oli monta vuotta se ainoa niin sen oppi niin saatanan hyvin ulkoa. Ei yksikään bugikaan haittaa, kun tietää miten niitä voi välttää.
Saami
14.04.2004 17:10:42
Nyt tulee typerä kysymys. Miten saa monta nuottia samaan kohtaan ilman syntikkaa?
pkhlo
15.04.2004 23:10:19
Nyt tulee typerä kysymys. Miten saa monta nuottia samaan kohtaan ilman syntikkaa?

Niin siis täh, mitä? Olikos tässä joku kompa. Mihin samaan kohtaan? Samanaikainen ääni musiikissa eri korkeudelta vai eriaikainen samalta korkeudelta vai eri soundi samaan aikaan samalta korkeudelta vai rinnan kulkevat stemmat graafisesti samalle kohdalle vai mitä hiivattia. No ilmeisesti hiivattia.
They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)