Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tohtori Toonika-kirjasta puuttuu sivuja. Muita? Mitä teen?
1
nicole
02.01.2012 17:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs sain joululahjaksi kyseisen teoriakirjan, mutta huomasin, että siitä puuttuvat kokonaan sivut 81-96, ja taas sivut 97-112 ovat kahteen kertaan. Onko painoksessa kenties joku virhe, vai vaan minun kirjassani? Toisin sanoen onko jollain muulla sama ongelma?
 
Olen jo aloittanut tekemään tehtäviä, mutta kai saan silti uuden kirjan? Mistä? Kirja on tilattu booky.fi:stä. Laitanko sinne palautetta, vai voinkohan viedä kirjan minne tasansa liikeeseen, joka tuota myy? Laittaako liike sen eteenpäin vai pitäiskö kirja laittaa suoraan Otavalle?
 
Argh, vähän turha aihe, mutten tiedä mitä teen, kun ei ole ennen tällaista sattunut. Ja ei tuo 15 sivua kauhean paljon ole, mutta tottakai haluan uuden kirjan. Kalliskin kirja oli.
 
:/
 
jazzmies
02.01.2012 22:40:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nicole: Elikkäs sain joululahjaksi kyseisen teoriakirjan, mutta huomasin, että siitä puuttuvat kokonaan sivut 81-96, ja taas sivut 97-112 ovat kahteen kertaan. Onko painoksessa kenties joku virhe, vai vaan minun kirjassani? Toisin sanoen onko jollain muulla sama ongelma?
 
Olen jo aloittanut tekemään tehtäviä, mutta kai saan silti uuden kirjan? Mistä? Kirja on tilattu booky.fi:stä. Laitanko sinne palautetta, vai voinkohan viedä kirjan minne tasansa liikeeseen, joka tuota myy? Laittaako liike sen eteenpäin vai pitäiskö kirja laittaa suoraan Otavalle?
 
Argh, vähän turha aihe, mutten tiedä mitä teen, kun ei ole ennen tällaista sattunut. Ja ei tuo 15 sivua kauhean paljon ole, mutta tottakai haluan uuden kirjan. Kalliskin kirja oli.
 
:/

 
Suomessa on kuluttajansuoja sellainen, että aina viallisen tavaran sattuessa yhteys suoraan tavaran myyneeseen liikkeeseen tai myyjähenkilöön.
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Dr Dominant
02.01.2012 23:04:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota yhteyttä kirjan myyjään. He ovat velvollisia vaihtamaan kappaleen kelvolliseen. Otavan painossa moka on alunperin syntynyt, mutta ymmärtääkseni asia pitää hoitaa sen jälleenmyyjän kautta josta olet kirjan hankkinut.
 
Toivottavasti asia järjetyy pian. Mikäli ei järjesty, laita mulle pikaviesti niin hoidan sulle kappaleen.
 
Vellu Halkosalmi (toinen kirjan tekijöistä)
 
"Dr. Dominant, I presume?"
baron
02.01.2012 23:42:04 (muokattu 02.01.2012 23:42:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nicole: Elikkäs sain joululahjaksi kyseisen teoriakirjan, mutta huomasin, että siitä puuttuvat kokonaan sivut 81-96, ja taas sivut 97-112 ovat kahteen kertaan. Onko painoksessa kenties joku virhe, vai vaan minun kirjassani? Toisin sanoen onko jollain muulla sama ongelma?
 
Kyllä se on vain sinun kappaleesi vika.
Toimi kuten Dr Dominant kertoi.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jazzmies
03.01.2012 09:36:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Kyllä se on vain sinun kappaleesi vika.
Toimi kuten Dr Dominant kertoi.

 
Joo, kannattaa unohtaa minun kommenttini ja tehdä niin kuin DrDominant sanoi.
 
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Dr Dominant
03.01.2012 09:42:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli vaan mieleen Baron, että jos tietyssä painoksessa on viallisia yksilöitä, niitä voi olla useampiakin. Otavan on syytä saada tieto tästä virallista reittiä jotta sekä jälleenmyyjä että asiakas saavat vialliset kappaleet vaihdettua.
 
"Dr. Dominant, I presume?"
baron
03.01.2012 10:11:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr Dominant: Tuli vaan mieleen Baron, että jos tietyssä painoksessa on viallisia yksilöitä, niitä voi olla useampiakin. Otavan on syytä saada tieto tästä virallista reittiä jotta sekä jälleenmyyjä että asiakas saavat vialliset kappaleet vaihdettua.
 
Yleistin siksi että viime kesän popjazzleirillä niitä oli lukuisia (kymmeniä?) kappaleita ja kaikki virheettömiä.
Onhan tietysti seuraavaan painokseen voinut tulla enemmän virheitä mutta luulisi kiinnittävän huomiota että jotkut painoarkit loppuvat kesken ja joitakin jää kasa jäljelle?
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
JPQ
03.01.2012 10:27:27 (muokattu 03.01.2012 10:29:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Yleistin siksi että viime kesän popjazzleirillä niitä oli lukuisia (kymmeniä?) kappaleita ja kaikki virheettömiä.
Onhan tietysti seuraavaan painokseen voinut tulla enemmän virheitä mutta luulisi kiinnittävän huomiota että jotkut painoarkit loppuvat kesken ja joitakin jää kasa jäljelle?

 
Niinpä ihme juttu varsinkin kun suomessa kait kuitenkin tehty. Lisäksi minusta painotuotteet aina tarkistetaan???? ainakin joskus tietääkseni ollut näin.
ps. omastani en ole vikaa löytänyt mutta nyt pistää tarkistamaan kunhan paikallistan kirjan...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Dr Dominant
03.01.2012 10:29:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painossa 16 sivua tulee samalle isolle arkille, josta sitten sivut leikataan ja asetellaan. Kuulostaa siltä että kahdelle arkille on painettu samaa tavaraa joka on sitten koneessa leikattu ja sidottu siten että lopputulos on tuo. Itse kun en tunne tarkemmin painotekniikkaa, en tiedä voiko olla mahdollista, että vain yksi kappale painoksessa menee tuolla tavalla vikaan. Mielenkiintoista nähdä miten tämä menee. Pistän itse Otavaan tietoa että tällainen on löytynyt ...
 
"Dr. Dominant, I presume?"
JPQ
03.01.2012 13:10:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr Dominant: Painossa 16 sivua tulee samalle isolle arkille, josta sitten sivut leikataan ja asetellaan. Kuulostaa siltä että kahdelle arkille on painettu samaa tavaraa joka on sitten koneessa leikattu ja sidottu siten että lopputulos on tuo. Itse kun en tunne tarkemmin painotekniikkaa, en tiedä voiko olla mahdollista, että vain yksi kappale painoksessa menee tuolla tavalla vikaan. Mielenkiintoista nähdä miten tämä menee. Pistän itse Otavaan tietoa että tällainen on löytynyt ...
 
en tiedä miten tuo kootaan ja tunnen erään joka kirjoja tehnyt käsin...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «