Poseurpete 08.04.2004 13:05:59 | |
---|
Tietääkö muuten kukaan mitä Johnny puuhailee nykyään vai onko jo rip? Viime vuonna äijjä juonsi yhden jo klassikoksi muodostuneesta rullalautailuleffasta. Flip Sorry nimeltään. I´m with stupid ---v |
Huevos 08.04.2004 13:08:53 | |
---|
ihan jees. |
Kapina 08.04.2004 21:07:14 | |
---|
Kyllä kuuntelen, oli itse asiassa ihan ensimmäisiä fanituksen kohteitani (tai fanitus on väärä sana mun kohdallani). Tiedän monta parempaakin bändiä, mutta onhan se sentään ainakin jonkinasteinen uranuurtaja, punkissa nimittäin. Musiikkiinkin pääsee sisälle jokusen kuuntelukerran jälkeen, ei kannata heti leimata paskaksi. Loppuunsa hyvinkin mielenkiintoista muzakkia. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
basistinalku 09.04.2004 00:07:26 | |
---|
juuh oon joskus kuunnellu syö suklaata! |
Ola_90 09.04.2004 15:58:51 | |
---|
Musiikkiinkin pääsee sisälle jokusen kuuntelukerran jälkeen, ei kannata heti leimata paskaksi. Loppuunsa hyvinkin mielenkiintoista muzakkia. Täytynee munkin alkaa kuunnella Pistolsia vähän enemmän, pari biisiä kun kuuntelin niin ei sytyttänyt yhtään, vaikka yleensä menee kaikennäkönen punkki seiskaseiskasta hc:hen. Eli en juurikaan ole kuunnellut. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
NORTON 09.04.2004 19:02:52 | |
---|
Olihan se nuorempana aika kova juttu, ja kyllä mä vieläkin arvostan sitä niitten asennetta. Uudet punk-yhtyeet ne kyllä pesee ihan sata nolla. Anteeksi! |
-Mickill- 10.04.2004 16:53:33 | |
---|
Jeeah, kyllähän Sex Pistols toimii. Pari levyäkin löytyy hyllystä, Holidays In The Sun on aivan kurkoralli. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Tee 10.04.2004 19:52:22 | |
---|
"I created Punk for this day and age. Do you see Britney walking around wearing ties and singing punk? Hell no. That's what I do. I'm like a Sid Vicious for a new generation." Avril Lavigne (Seventeen Magazine, 2002) "People are like, 'Well, she doesn't know the Sex Pistols.' Why would I know that stuff? Look how young I am. That stuff's old, right?" Avril Lavigne (Entertainment Weekly, 2002)
:EAHHAHEAH:EA:HA:E:HA:HA:AD D::D:D::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::D TIPUN KELLARII KYL :)))))) :K |
HaloOfFlies 10.04.2004 20:05:01 | |
---|
"I created Punk for this day and age. Do you see Britney walking around wearing ties and singing punk? Hell no. That's what I do. I'm like a Sid Vicious for a new generation." Avril Lavigne (Seventeen Magazine, 2002) "People are like, 'Well, she doesn't know the Sex Pistols.' Why would I know that stuff? Look how young I am. That stuff's old, right?" Avril Lavigne (Entertainment Weekly, 2002)
:EAHHAHEAH:EA:HA:E:HA:HA:AD D::D:D::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::D TIPUN KELLARII KYL :)))))) And she has pissed herself in the head "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
Ola_90 10.04.2004 23:23:57 | |
---|
Avril Lavigne kuuluu niihin ihmisiin, joita vihaan syvästi vaikken heitä tunnekkaan. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
hanuristi 11.04.2004 16:17:06 | |
---|
Avril Lavigne kuuluu niihin ihmisiin, joita vihaan syvästi vaikken heitä tunnekkaan. Komppaan. "Ossi syö jyviä"- joku kirjoittanut fysiikan kirjaan
IHKK #1 |
TurOl 11.04.2004 18:24:09 | |
---|
Löytyyhän multa tietenkin pakollisena levynä Sex Pistolsien never mind the bollocks, mutta ei kyllä mua sytytytä juuri yhtään. Punkin ei tarvitse olla rumaa, räkäistä, huonosti soitettua ja epämiellyttävää, kuunnelkaa vaikka The Clashia. |
Kyllä kyllä. Hankin juuri itselleni levyn The 76 club (the complete Burton-on-Trent recordings) ja sillä lätyllä on kunnon meininki. Rotten, Cook, Matlock ja Jones paiskovat menemään kunnon tahdilla. Ja tämä silloin kun kaikki oli vielä hyvin... Sitten tuli Sid sekoilemaan ja vei bändin huonompaan suuntaan IMHO. EDIT: Vähän korjausta "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
ozz3 12.04.2004 11:28:26 (muokattu 12.04.2004 11:28:52) | |
---|
Oho, kaksoset... SoiLa sanoo:
ja minä en oo mikään teini!!
TuPe sanoo:
etpä
Dog sanoo:
oot sinä |
ozz3 12.04.2004 11:28:28 | |
---|
Kyllähän Pistolsia tulee kuunneltua ihan sen asenteen ja energisyyden takia. Aidompaa Sex, Drugs & Rock 'N Roll asennetta on vaikea löytää mistään muualta. Pitääpä taas laittaa Never Mind The Bollocks soimaan kun pääsen kotiin, pitää jaksaa vielä iltaan... SoiLa sanoo:
ja minä en oo mikään teini!!
TuPe sanoo:
etpä
Dog sanoo:
oot sinä |
jussiohman 13.04.2004 11:50:04 | |
---|
"I created Punk for this day and age. Do you see Britney walking around wearing ties and singing punk? Hell no. That's what I do. I'm like a Sid Vicious for a new generation." Avril Lavigne (Seventeen Magazine, 2002) "People are like, 'Well, she doesn't know the Sex Pistols.' Why would I know that stuff? Look how young I am. That stuff's old, right?" Avril Lavigne (Entertainment Weekly, 2002) HOHO! JEES! Tämä on täydellistä! Arvostan Avrilia suuresti. Ailfaittildeth...jeah! |
Kapina 15.04.2004 17:21:00 | |
---|
Täytynee munkin alkaa kuunnella Pistolsia vähän enemmän... Vaikka niinkin, mutta älä vaan väkisin. Muuan suomalaisen muusikon sanoin: "Uskokaa korvianne. Se mikä on paskaa, on paskaa". Eli jos se ei sitten loppujen lopuksi sytytäkkään niin älä kuuntele (loogista). Clashista puheen ollen, diggailen siitäkin kovasti. Ei tässä mitään suurta ristiriitaa ole. Punkkia kuin punkkia. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Ola_90 17.04.2004 11:31:34 | |
---|
Juu, enhän mä sitä Pistolsia väkisin ala kuuntelemaan. Sillä vaan, kun en tosiaan ole juuri yhtään tuota bändiä kuullut, niin voisihan sitä kokeilla että josko se alkaiskin toimia paremmin. Mutta ei ihan nyt vielä kerkeä, tärkeämpiä levyjä hankittavana pitkä jono... :) Ja juu, The Clash on kyllä helvetin hyvä. Henkilökohtaisesti arvostan kyllä Joe Strummeria enemmän kuin Sid Viciousta. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
sub zero 17.04.2004 11:49:38 | |
---|
Onko kukaan kuunnellut sex pistolssia Olisin mennyt keikallekin aikanaan, mutta Mannerheimin lastensuojeluliiton ansiosta "seksipojat" saivat suomessa esiintymiskiellon. (okei, oikeasti en elänyt 70-luvulla) |
Kapina 17.04.2004 18:13:55 | |
---|
Henkilökohtaisesti arvostan kyllä Joe Strummeria enemmän kuin Sid Viciousta. No tuosta on kyllä pakko olla samaa mieltä. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |