MSandt 11.04.2004 11:22:04 | |
---|
Hey! Tässä olen aloitteleva 'soittaja' - Olen lähinnä harjoitellut akustisella ja nyt hommaan Fenderin Squierin (Affinityn). Tässä pitäisi tietenkin tommonen vahvistin hankkia mutta kun ainoastaan kotiharjoitteluun. Elikkä etsin halpaa mutten täysin paskaa. Tuossa katselin tämän paikan toria ja siellä oli mm. tämmöinen: "Myydään: Squier champ 15 w Myydään n 6 kk käytetty squier amp vahvistin(15w)... Vahvistin on erittäin hyvässä kunnossa. Vahvistin sopii erinomaisesti aloittelijalle. Hinnasta voi tinkiä... Hinta: 90 €" Sitten sieltä löytyi myös tämmönen: "Myydään: Roland Cube 15 Asiallinen ja pieni combo. Monipuolinen: löytyy neljä eri säröä, joista jokainen yllättävän hyvä. Erinomainen esim. nauhoituksiin ja muutenkin harjoitteluun. 18 W, kunto moitteeton. Hinta: 100 €" Soveltuvatko noi kotikäyttöön täysin aloittelijalle? Tarvitseeko sähkökitaran soittamiseen muuta kuin ton kitaran ja vahvarin? Onko näissä laitteissa joitakin yhteensopivuus juttuja vai sopivatko kaikki vahvarit (esim. ylläolevat) vaikkapa Squieriin? |
Billsner 11.04.2004 12:36:41 (muokattu 11.04.2004 12:37:34) | |
---|
Noista kahdesta minä valitsisin Cuben, koska se on monipuolisempi ja hintaakaan ei ole paljoa enempää. Kitaran ja vahvarin lisäksi tarvitsen kitarapiuhan ja plekuja. Noilla pääsee jo pitkälle. Onko näissä laitteissa joitakin yhteensopivuus juttuja vai sopivatko kaikki vahvarit (esim. ylläolevat) vaikkapa Squieriin? Kyllä passaa kaikkiin. Holy Stratocaster+5 |
MSandt 11.04.2004 13:25:25 | |
---|
|
Juu thanks pidetään mielessä. Katselin tässä vielä huuto.net'stä vahvareita. Mitä mieltä olette näistä kahdesta: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8144189 http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=8099324 Ovatko noi kaksi parempia kuin ne jotka mainitsin viime postissani? Jos on niin mitä niistä kannattaa huutaa? Forcesta en tiedä, mutta cratella pääsin itse ainakin hyvin alkuun. Joku 70€ vois olla siitä hyvä hinta. Omani myin aikanaan 500 markalla. 500/5.94573=84(€). Ei 80€:kään olisi varmaan paha. Kyllä noista (melko) varmasti se Roland on paras. |
Billsner 11.04.2004 20:24:00 | |
---|
cratella pääsin itse ainakin hyvin alkuun. Craten säröt eivät sovellu hirvään siantappoheviin, mutta muuten se on ihan kiva peli. Craten puhdas kanava on hyvä (sellainen lämmin, jopa hieman putkimainen). Holy Stratocaster+5 |