Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10373 374 375 376 377
rockjihad
30.12.2011 13:49:06
Secreterial: ...tai sitten se oli vain Costa Ricalainen tapa osoittaa arvostusta

Itse uskon tähän teoriaan.

Henryn kahden kuukauden lainasopimus Arsenaliin alkaa olla sinettiä vaille valmis, joten nyt voisi sitten brändijenkin sätkynukke-Gazidis ja Wenger alkaa kummatkin suuntaamaan keskittymistään kohti Podolskin hankkimista.
Hauler
30.12.2011 15:36:54
Secreterial: Don't kick the goalkeeper.

Olihan tuossa tietenkin koko homma tuon katsojan omaa syytä, mutta ei se toki muuta sitä tosiasiaa, että maalivahdin toiminta ampui myös yli. Ei tuolla maassa makaavan potkimisella ollut mitään tekemistä itsepuolustuksen kanssa.

...tai sitten se oli vain Costa Ricalainen tapa osoittaa arvostusta

Mielestäni oli varsin ymmärrettävää toimintaa maalivahdilta. Hän selkeästi pelkäsi, että hyökkääjiä olisi useampikin, joten silloin oikea ratkaisu on tietenkin pyrkiä eliminoimaan ensimmäinen hyökkääjä... vaikkapa potkulla kulkusille.
DJKaaos
30.12.2011 17:04:58
rockjihad: Henryn kahden kuukauden lainasopimus Arsenaliin alkaa olla sinettiä vaille valmis

Alkaa ilmeisesti olemaan aika varma juttu tosiaan. Onhan tämä aika romanttista ja varmasti Henry on kova tekijä edelleen. Tervetullut naama liigaan.
Minä olen minä.
Secreterial
30.12.2011 18:18:18
Carlo Ancelotti siirtyy PSG:n peräsimeen. Eli siirtoikkunan avautuessa alkaa raha liikkumaan. Beckhamiahan sinne on huhuttu, mutta varmasti tulee jokatapauksessa hankitoja PSG:hen.

Gary Cahill on vissiin siirtymässä Chelseaan. Tietenkin vielä henk.kohtaiset ehdot on hyväksymättä, mutta siirtosumasta on päästy sopuun.

Huomenna sitten juhlitaan Sir Alexin synttäreitä!
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
30.12.2011 18:31:13
Rönkä on kovasti innoissaan Henryn lyhyestä paluusta:

http://www.urheilulehti.fi/jalkapal … a-kuukaudessa-vahintaan-6-10-maalia
Minä olen minä.
touhis
30.12.2011 23:41:37
Gerrard teki varsin vahvan paluun. Eikä yhtään pöljempään paikkaan kun ottaa huomioon urugualaishamsterin hölmöilyt, carrollin maalinteko-ongelmat ja vaikka lucasin loukkaantumisen.
Secreterial
31.12.2011 09:51:12
Onnea Sir Alex! 70 vuotta täyteen, ja hommat jatkuu! Eläkkeelle sitten 80-vuotiaana!

Mutta miten käy Callen? Siirtoikkuna avautuu, mutta kuka haluaa, tai uskaltaa, ostaa Callen? Milan ja Inter on vissiin kiinnostuneita. Callen tän hetkiset mietteet on kuitenkin:

http://www.talksport.co.uk/sites/de … r_image/Carlos-Tevez-Man-City_2.jpg

Niin, ja herra hiuslaite, eli Kikoboy, on suuntaamassa jälleen lainalle. Nyt ilmeisesti kuitenki jää Valioliigaan, ja QPR on ottamassa Kikon....
DJKaaos
31.12.2011 11:57:18
Juu onnea vaan Fergusonille!

Tuli katsottua eilen Liverpool - Newcastle. Täytyy kyllä sanoa, että Craig Bellamy on tällä hetkellä Jose Enriquen ohella Liverpoolin paras pelaaja. Bellamyn kaltainen pelaaja, joka tekee pirusti duunia, ottaa vastuuta ja tekee maaleja, on tällä hetkellä Liverpoolille äärettömän tärkeä - varsinkin kun ei voi luottaa pätkääkään siihen, että Carrollista ja Suarezista olisi ratkaisijoiksi. Ja Suarez tulee vieläpä lähiaikoina olemaan tutumpi näky katsomossa kuin kentällä. Steven Gerrardin paluu ei tapahdu yhtään liian aikaisin.

Mancini, Balotelli ja rööki:

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … anvaiva_city-luotsille_3141298.html
Minä olen minä.
touhis
31.12.2011 12:24:33
Bellamy on kyllä ollut hyvässä vireessä tällä kaudella. Vielä kun se jaksaisi keskittyä pelaamaan enemmän ja urputtamaan vähemmän. Tympii katsoa kun suu käy koko ajan eikä selvästikään positiivisessa hengessä. Bellamy taitaa kylläkin kuulua siihen kuuluisaan osastoon, joka saisi rähinän aikaan tyhjässä huoneessa..?
DJKaaos
31.12.2011 12:35:58
touhis: Bellamy taitaa kylläkin kuulua siihen kuuluisaan osastoon, joka saisi rähinän aikaan tyhjässä huoneessa..?

Niinhän sitä on sanottu, että kaveri saa riidan aikaiseksi vaikka yksinään. Kuumakalle varmasti edelleen, mutta on enimmäkseen keskittynyt olennaiseen tässä viimeiset pari kautta. Hyvä niin.
Minä olen minä.
pekkap82
31.12.2011 14:51:49
ManUlla onkin jännä avaus. Kolme "laituria" (Park,Nani,Valencia) ja kolme "kärkeä" (Welbeck,Berbatov,Hernandez).
Secreterial
31.12.2011 15:02:15 (muokattu 31.12.2011 15:09:02)
pekkap82: ManUlla onkin jännä avaus. Kolme "laituria" (Park,Nani,Valencia) ja kolme "kärkeä" (Welbeck,Berbatov,Hernandez).

Varsin mielenkiintoinen on kyllä. Carrick pelailee taas topparina. Mielenkiintoista on myös se, että Rafael näyttää harhailevan keskikentällä ja Valencia operoi oikealla laidalla Nanin kanssa. Hieman ihmeellinen on kyllä tuo keskikentän kokoonpano, kun nyt siellä ei ole yhtään "oikeaa" keskustan pelaajaa. Oishan reserveissä ollut esim. Gibson, joka olisi varmaan ollut ihan pätevä tuohon keskelle.
DJKaaos
31.12.2011 15:40:15
Oli kyllä eka jakso aika paskaa Unitedilta. Hallintaa kyllä, mutta ei viimeistä silausta. Nani voisi laittaa ainakin kengät oikeisiin jalkoihin.
Minä olen minä.
DJKaaos
31.12.2011 16:42:54
Rehellisesti sanottuna aivan läpipaska esitys Manchester Unitedilta. Suurinta surkeutta.
Minä olen minä.
ruusteri
31.12.2011 16:43:20 (muokattu 31.12.2011 16:46:09)
Ihmetystä aiheutti jo Unitedin kokoonpano ja olihan se melko hämmentävä matsikin. Paljohan lie ollut kertoimet pitkävedossa?
"Damn good coffee, and hot!"
touhis
31.12.2011 17:24:38 (muokattu 31.12.2011 17:26:49)
Mansesterissa vissiin aloitettu uuden vuoden vastaanotto etuajassa vai miten muuten nämä käsittämättömät kuulumiset old traffordilta on selitettävissä? Hyvää synttäriä vaan sir alex ja punaviiniä nenään. :)

Edit: Ainiin, thierry henry on jo saapunut lontooseen. Tuolla se istuu katsomossa arsenalin matsia katsomassa.
Secreterial
31.12.2011 17:32:41
touhis: Mansesterissa vissiin aloitettu uuden vuoden vastaanotto etuajassa vai miten muuten nämä käsittämättömät kuulumiset old traffordilta on selitettävissä? Hyvää synttäriä vaan sir alex ja punaviiniä nenään. :)

Ihan perseilemällä nuo kuulumiset OT:ltä on selitettävissä. Rankkari, totaalinen jäätyminen koko puolustukselta ja De Gean haparoiminen. Siinäpä ne.

Plus toki se täysin ihmeellinen aloituskokoonpano, jonka pelissä ei ollut mitään järkeä. Rafael keskellä? Toisella puoliajalla alko homma jo toimimaan vähän paremmin, kun oli "omat" paikat pelaajilla.

Hernandez on kyllä melko heikko ilman Rooneya. Selkeästi tarvitsee Rooneyn siihen vierelle tekemään niitä paikkoja. Ihmettelen, jos Berba ei viime aikojen esityksillä saa avauskokoonpanon paikkaa.

Mun mielestä Lindegaardista voitaisiin tehdä nyt loppukaudeksi se selvä ykkösveskari. Kaveri on pelannut hyvin, ja on huomattavasti valmiimpi maalivahti, kuin heiveröinen De Gea, jonka hapuilu nähtiin taas tänään.

Hatunnosto Andersonille, joka on tehnyt hurjan kovaa työtä polvensa kanssa. Ensimmäiset arviot oli, että aikaisintaan helmikuussa olisi pelikunnossa.
DJKaaos
31.12.2011 17:58:49
Secreterial: Ihan perseilemällä nuo kuulumiset OT:ltä on selitettävissä. Rankkari, totaalinen jäätyminen koko puolustukselta ja De Gean haparoiminen. Siinäpä ne.

Ja hävettävän huonosti United sai luotua kunnon maalipaikkoja siihen nähden, että se vei peliä jatkuvasti lähes miten halusi. Noloa tietenkin, että Blackburn tekee kolme maalia Old Traffordilla, joten ei huippuiskussa olevan Berbatovinkaan kaksi maalia riittäneet mihinkään.

Plus toki se täysin ihmeellinen aloituskokoonpano, jonka pelissä ei ollut mitään järkeä. Rafael keskellä? Toisella puoliajalla alko homma jo toimimaan vähän paremmin, kun oli "omat" paikat pelaajilla.

Varsinkin Welbeckin pelaaminen laidalla oli täysin turhaa hommaa. Ois voinut jättää hänet ihan suosiolla penkille ja heittää sinne keskikentälle vaikka jonkun reservikundin, kun niitä nyt siellä penkillä oli istumassa. Javier Hernandez oli myös täysi nolla. Vaikka loukkaantumistilanne on mikä on, niin tuntuu siltä, että tuosta käytettävissä olleesta materiaalista olisi saanut kasattua helposti järkevämmänkin porukan kentälle tänään.
Minä olen minä.
Secreterial
31.12.2011 18:03:52
Hernandez tarvitsee sen kaverin siihen vierelle. Rooneyn kanssa homma toimii, koska Rooney luo niitä tilanteita. Muutenhan Chicharito on kyllä melko pihalla. Kosketus on yleensä huono, ja syötötkin korkeintaan tyydyttäviä. Onhan kaverin peli viime vuodesta kehittynyt, mutta edelleenkin parhaimmillaan tyyppi on siellä maalin edessä, josta voi laittaa sisään.

Welbeck on hyvä hyökkääjä, mutta kaverin peli menee useasti liikee siihen surffailuun ja kikkailuun. Nani oli tänään kyllä taas raivostuttavan heikko. Pallo toki liikkuu, ja kikat on kivoja, mutta liian usein on tälläisiä pelejä, joissa kaveri ei saa mitään aikaiseksi. Nanin pitäisi saada taso pysymään, jolloin kaveri olisi heittämällä liigan parhaita laitureita. Valencian viimeaikaiset esitykset ovat kyllä olleet hyviä.

Reserveistä olisi tuohonkin peliin voinut ottaa Gibsonin keskelle, ja vaikka Dioufin laitaan Welbeckin tilalle.

Saa nähdä tapahtuuko siirtoikkunan aikana mitään United leirissä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)