Aihe: Axis Longboardseista Pearlin Demon Driveihin
1 2
Weetoz
30.12.2011 22:47:17
kincy: Miten paljon enemmän napsuvat verraten huopanuijiin? Arvelluttaa pikkisen, en pidä liiallisesta napsusta.

No kyllähän niissä tietysti enemmän napsua tulee kuin huopanuijissa, mutta ei minusta mitenkään älyttömästi kuitenkaan. Vaikea näin netin välityksellä kuvailla, joten sanon että jonkin verran enemmän napsuu. :)
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Kailis
31.12.2011 02:50:03

Jokaisen on vain haettava se oma, hieno, kultainen keskitie

Saako tämän lukita? Vielä kun tähän lisää että ihan bullshittiä joku keskitie niin ollaan lähellä totuutta.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
kincy
31.12.2011 15:51:31

-Dr.DW-: Joskus oon nähny jonkun pätkän siun keikasta, niin eikös kuitenkin livetilanteessa saaha EQtettua ylimääräset napsut pois?
Ja kun mie en kyllä kuolemaksenikaan muista sitä teidän pumpun nimeä? Valaisisitko?
Jahka olen rahoissani ja on paikallisella lavalla keikka, niin tulen kyllä yleisön sekaan mukin jos toisenkin nauttimaan ja jos oikein rohkea olen, niin saatan jopa encoreakin pyytää! =D

Niin no livetilanteessahan saadaan tarvittaessa ihmeitäkin aikaan.
Bändi on Groke's Clan ja jos uskaltaudut keikalle tulemaan, niin tule juttusillekin. Otetaan parit huurteiset=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)