Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suojahuppu 1x12" vahvistimelle? (Budda SD30)
1
tele09
29.12.2011 00:38:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
mistä voisi ostaa 1x12 vahvistimelle(budda superdrive 30) suojahupun PK-seudulta?
Ei pidä olla täydellisesti sopiva, kunhan suojaa naarmuilta kuljetuksen aikana..
Katselin ebayn puolelta ja hinnat ovat melko korkeat, ajattelin olisiko mahdollista löytää jotain halvempaa suomesta? hintakattona 40 euroa.. Kiitos
 
Jucciz
29.12.2011 07:46:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö noin hyvälle ja kalliille vahvistimelle kannattaisi ostaa ihan asiaankuuluva pyörällinen roudauscase? 200-250 euroon luulisi saavan.
 
En minä ainakaan arvokitaraa muovipussissa kuskaisi.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Vladi
29.12.2011 12:04:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Eikö noin hyvälle ja kalliille vahvistimelle kannattaisi ostaa ihan asiaankuuluva pyörällinen roudauscase? 200-250 euroon luulisi saavan.
 
En minä ainakaan arvokitaraa muovipussissa kuskaisi.

 
Sinänsä näin, mutta ei tuo roudauscasekaan ihan täydellinen ratkaisu ole aina. Ei ainakaan, jos on samanlainen soittaja kuin minä, eli samat kamat käytössä joka paikassa. Pienessä kerrostaloasunnossa + siihen ehkä kuuluvassa kanahäkissä on harvoin tilaa vielä vahvaria isommalle kuljetuscaselle.
 
Jos keikkailisin enemmänkin, se casen hankinta voisi tulla ajankohtaiseksi ja tila revittäisiin jostakin. Kovin tapauskohtaisia juttuja nämä :)
oiva tumpeloinen
29.12.2011 12:29:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Eikö noin hyvälle ja kalliille vahvistimelle kannattaisi ostaa ihan asiaankuuluva pyörällinen roudauscase? 200-250 euroon luulisi saavan.
 
En minä ainakaan arvokitaraa muovipussissa kuskaisi.

 
Kuten tuossa jo sanottiin, kunnolla topatulle pussille voi olla ihan hyvät syynsä. Ne on kevyempiä roudata, jos joutuu yksinään kanniskelemaan. Muutenkin itse roudatessa tulee ehkä vähän tarkemmin katsottua, miten kamojansa kanniskelee, eikä silloin välttämättä ole tarvetta panssaroida kamojaan maailmanloppua silmällä pitäen.
 
Vaikkakin mä suosin itsekin kovin mielelläni keissejä, ei mulla ole ollut mitään ongelmia yhden kaapin kanssa, mille on tuommoinen topattu nahkasuojus. Menee yhdellä kädellä kanniskellessa kivasti.
 
Sen verran kuitenkin aloittajaa kehottaisin miettimään, että kannattaako tuon hupun hommaamisessa säästää kympin parin verran. Halvalla tehdyt suojukset kestää kovin usein vähemmän aikaa ja ne on huonommin topattuja. Vrt. esim. Marshallin myymät vinyylisuojat, mitkä repeää heti pakkasessa, eikä niissä ole minkäänlaista muuta suojaa. Ne ei oikeasti suojaa kuin pieniltä naarmuilta. Topattu nahka taasen ottaa varovaista iskuakin vastaan (eli juuri ne portaiden kaiteisiin tms. tapahtuvat pienet osumat).
tele09
29.12.2011 22:02:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen:
Sen verran kuitenkin aloittajaa kehottaisin miettimään, että kannattaako tuon hupun hommaamisessa säästää kympin parin verran. Halvalla tehdyt suojukset kestää kovin usein vähemmän aikaa ja ne on huonommin topattuja. Vrt. esim. Marshallin myymät vinyylisuojat, mitkä repeää heti pakkasessa, eikä niissä ole minkäänlaista muuta suojaa. Ne ei oikeasti suojaa kuin pieniltä naarmuilta. Topattu nahka taasen ottaa varovaista iskuakin vastaan (eli juuri ne portaiden kaiteisiin tms. tapahtuvat pienet osumat).

 
Joo tosiaan topattuhan olisi paras huppu, mutta mistä löytyisi?
 
oiva tumpeloinen
29.12.2011 23:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tele09: Joo tosiaan topattuhan olisi paras huppu, mutta mistä löytyisi?
 
Alta 40 euron ei yhtään mistään. Jos et käytettynä satu löytämään. Ebayssa myydään erilaisia suojia. Usein ne ilmoittavat myös tekevänsä sopivan kokoisen pyytämällä. Mutta ne ei tosiaan irtoa 40 eurolla.
gunnar
30.12.2011 09:48:01 (muokattu 30.12.2011 09:48:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Alta 40 euron ei yhtään mistään. Jos et käytettynä satu löytämään. Ebayssa myydään erilaisia suojia. Usein ne ilmoittavat myös tekevänsä sopivan kokoisen pyytämällä. Mutta ne ei tosiaan irtoa 40 eurolla.
 
No millä rahalla ne suunnilleen irtoaa ja onko jotakin hyväksi havaittuja tahoja suomessa (erit. Tampereen alueella), vai pitääkö lähteä vaan kierrokselle suutareihin/verhoomoihin?
 
Pähkäilen tässä samaa nupin kanssa, teetänkö kunnon roudaus casen, vai topatun laukun, jolla nuppia voisi kantaa vaikkapa olalla? Mun aparaatti on ns. täysikokoista nuppia pienempi ja kevyempi, joten vois liikkua olkalaukun tapaisessa mukavasti.
 
spedu ray
30.12.2011 10:36:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gunnar: No millä rahalla ne suunnilleen irtoaa ja onko jotakin hyväksi havaittuja tahoja suomessa (erit. Tampereen alueella), vai pitääkö lähteä vaan kierrokselle suutareihin/verhoomoihin?
 
Pähkäilen tässä samaa nupin kanssa, teetänkö kunnon roudaus casen, vai topatun laukun, jolla nuppia voisi kantaa vaikkapa olalla? Mun aparaatti on ns. täysikokoista nuppia pienempi ja kevyempi, joten vois liikkua olkalaukun tapaisessa mukavasti.

 
Jos päädyt tilaamaan casen, niin suosittelen tilaamaan sen JS-caselta. http://www.js-case.fi/ Hinnat ovat kilpailukykyiset jopa thon-casen kanssa ja laatu on erittäin hyvää. Itse tilasin sieltä kaksi laatikkoa, kaapille ja nupille, ne olivat valmiit seuraavana päivänä tilauksesta.
 
Mittaaminen menee niin, että kahvat ja kumitassut otetaan lukuun mukaan, samoin jos kyljissä sattuu olemaan jotain ruuvinkantoja tms. Ja itse arvioin mieluummin millin yli kuin millin liikaa. Tällä metodilla mulle tuli täysin tyköistuvat caset.
 
Kuvat mun laatikoista löytyy profiilistani. Suosittelin tätä muillekin nimimerkeille, ovat tilanneet ja tykänneet. Ja valmistus edelleen nopeaa.
 
Isn't it weird that some small pets make doo doos that look just like the food they eat? I wish I had that talent. Put it back together just the way you found it - incredible. -JM
sepisti
30.12.2011 11:43:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spedu ray: Jos päädyt tilaamaan casen, niin suosittelen tilaamaan sen JS-caselta. http://www.js-case.fi/ Hinnat ovat kilpailukykyiset jopa thon-casen kanssa ja laatu on erittäin hyvää. Itse tilasin sieltä kaksi laatikkoa, kaapille ja nupille, ne olivat valmiit seuraavana päivänä tilauksesta.
 
Mittaaminen menee niin, että kahvat ja kumitassut otetaan lukuun mukaan, samoin jos kyljissä sattuu olemaan jotain ruuvinkantoja tms. Ja itse arvioin mieluummin millin yli kuin millin liikaa. Tällä metodilla mulle tuli täysin tyköistuvat caset.
 
Kuvat mun laatikoista löytyy profiilistani. Suosittelin tätä muillekin nimimerkeille, ovat tilanneet ja tykänneet. Ja valmistus edelleen nopeaa.

 
Transitcaselle riittää, että kertoo mitä aikoo caseen laittaa. Merkki, malli jne.
 
Indican Jenny on ihana...
spedu ray
30.12.2011 13:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sepisti: Transitcaselle riittää, että kertoo mitä aikoo caseen laittaa. Merkki, malli jne.
 
Niin riittää varmasti tuonne ja muillekin. :) Itselläni vaan oli sellainen laite, ettei netin mitat välttämättä päde, silloin noin mitattuna tuli passeli case.
 
Isn't it weird that some small pets make doo doos that look just like the food they eat? I wish I had that talent. Put it back together just the way you found it - incredible. -JM
sepisti
30.12.2011 14:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spedu ray: Niin riittää varmasti tuonne ja muillekin. :) Itselläni vaan oli sellainen laite, ettei netin mitat välttämättä päde, silloin noin mitattuna tuli passeli case.
 
Nää case-hommat on sellaisia, että jokainen varmasti tilaa sieltä mistä on hyvää palvelua ja laatua saanut.
 
Indican Jenny on ihana...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «