Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 527 28 29 30 31
Eddie
14.03.2011 23:42:30

doctrine: Miks pitäis? :) harvemmin sitä kait soolojen päälle lauletaan?

No mutta kun Metallicassakin on!
Ostetaan soittotaito.
jomsfk
28.12.2011 05:56:56 (muokattu 29.12.2011 15:57:19)
leadkitaristi (minä): jotain yritän sählätä, epäonnistun kuitenkin. Täysi paskaläjä.

Kitaristi: Ei uskalla ilmaista omia mielipiteitään vaikka on vanhin bändin jäsen, ei me suututa! Parempi soittamaan kun minä!

Basisti: Liian aggressiivinen monissa tilanteissa. Liian suorasanainen kaveri.

Rumpali: Koulupäivän jälkeen tulee päänsärkyä ja väsymystä, kuin tyhjässtä.
Hän ei suostu soittamaan muuta musiikkia kun mistä itse pitää.

Me kaikki yhdessä: rento meno, patalaiskoja jätkiä.
Stiiq
28.12.2011 16:44:08
Laulaja:
- Itsepintainen kusipäädiktaattorimulkku (ihan oikeutetusti, kun tekee lähes kaiken materiaalin)
- Oikeasti kitaristi, laulusaundi on hallitsematon ja fraseeraus ärsyttävää
- Jatkuvasti riidoissa pianistin kans
- Teki meille kitaristin kanssa helvetin hyvän biisin, olen kateellinen

Kitaristi:
- Ruma kitara
- Ruma mies
- Mielipiteetön jeesmies (soittaa mitä käsketään)

Rumpali:
- Rento mies, erinomainen ja joustava soittaja, käytännössä asuu treenikämpällä, ööh, ei tästä tuu mittään
- Hmm... ei polta tupakkaa

Basisti:
- Aina myöhässä treeneistä tai sitten kotona humalassa/huumeissa
- Lyhytskaalainen basso

Kosketinmieeees (minä):
- Jatkuvasti riidoissa laulajan kans
- Ihambasga säveltäjä
- Osaa sanoittaa mutta sanoitukset ei enimmäkseen sovi bändille
- Huonot saundit
- Soolot aina samaa bluespentatonista liruttelua
Kuinka pieni mahdollisuus on elää toisen elämää ja rakastua omaansa
Supercolio
28.12.2011 18:43:31
Lead-kitarsti: Mielipiteet hukassa kun niitä tarvittaisiin, soittaa paremmin kuin minä. Liian nöyrä.
Komppi (minä): Ööö GAS iskee kokoajan vaikka en osaakkaan niin hyvin soittaa, volumensäätö on vähän hukassa, jutut ihan perseestä
Rumpali: En keksi mitää. Hieno mies. Jutut outoja.
Basisti: Soittotaito heikohko, perus basisti. Ei treenaa kotona (as far as we know)
Syntikka: Väkivaltainen, aina myöhässä, sukkamehu haisee, aina karkaa syömään, soittaa aina samaa biisiä ku kerkeää.
Laulaja: Tietää musta aivan liian paljon henk. koht. ja laukoo niitä aina sillointällöin koko bändille. Argh.

Hienoja ihmisiä kaikki kuitenkin. Tästä se lähtee.
jomsfk
29.12.2011 04:07:08
kitara: joka paikkaan särö ja syö niin saatanasti (12 UUNIMAKKARAA! ei jumalauta! Guinnes!)
Ei helena että repesin :D
Take it easy.
DoctorAgdur
29.12.2011 20:06:36 (muokattu 29.12.2011 20:07:59)
TuomasY: Ei malta olla soittamatta kun pitää jotaki puhua siis kitara soi aina kun mahdollista

Tämä on jotain semmoista mitä en hyväksy keneltäkään soittokaverilta ja josta pitää mainita vähän väliä. Yritä siinä sitten keskustella rakentavasti että mitä muuttaa tai hioa kappaleissa kun joku aina soittelee omiaan joka helvetin välissä.
"Suck my dick." -Ron Jeremy
Supercolio
29.12.2011 20:31:33
DoctorAgdur: Tämä on jotain semmoista mitä en hyväksy keneltäkään soittokaverilta ja josta pitää mainita vähän väliä. Yritä siinä sitten keskustella rakentavasti että mitä muuttaa tai hioa kappaleissa kun joku aina soittelee omiaan joka helvetin välissä.
Meillä on ollut sama ongelma (en tunnusta omalta kohdaltani krhm krhm), mutta kun pitää tiukan linjan että kun puhutaan niin ei soiteta, niin kyllä meilläkin on juttu menny kalloon.
TuomasY
29.12.2011 20:35:14
DoctorAgdur: Tämä on jotain semmoista mitä en hyväksy keneltäkään soittokaverilta ja josta pitää mainita vähän väliä. Yritä siinä sitten keskustella rakentavasti että mitä muuttaa tai hioa kappaleissa kun joku aina soittelee omiaan joka helvetin välissä.

No kyllä tämä kaveri uskoo kun sanotaan että ei soita eli ei oo sen kans suurempia ongelmia
jomsfk
29.12.2011 20:56:10

Super urpoja miehiä bändissäs jos ei puhetta ymmärrä.
Peace out!
DoctorAgdur
29.12.2011 21:49:09 (muokattu 29.12.2011 21:49:44)
jomsfk: Super urpoja miehiä bändissäs jos ei puhetta ymmärrä.

No ehkä nyt vähän kärjistin tota hommaa, mutta silti. Ei viitsisi joka treeneissä tästä huomauttaa jos joku haluaa sanoa jotain musaan liittyvää. Tässä olen natsi.
"Suck my dick." -Ron Jeremy
PjY
29.12.2011 23:10:11
Rumpali (minä):yli aktiivinen ad/hd joka ei osaa keskittyä mihinkään. Lead kitaristi: syö grilli passeja. Basisti:murtunut mies joka menetti grilli passinsa lead kitaristin suihin. Rytmi kitaristi: perkeleen väkivaltainen minun henkilökohtainen paihoinpitelijä joka ei osaa soittaa rumpuja. Eli kaikki ovat melko mulkkuja tyyppejä jotka soittavat rumaa musiikkia ja/tai ovat muuten vaan laiskoja ja tyhmiä mutta hyvä porukka silti :)
jomsfk
29.12.2011 23:17:32
DoctorAgdur: No ehkä nyt vähän kärjistin tota hommaa, mutta silti. Ei viitsisi joka treeneissä tästä huomauttaa jos joku haluaa sanoa jotain musaan liittyvää. Tässä olen natsi.

Totta tämäkin.
Peace out!
PjY
30.12.2011 13:31:53
Jos haukkuu toiset lyttyyn täällä, siis kertoo että no vaikka lead kitaristi ei kuuntele ja vittuilee koko ajan ettei osaa soittaa niin oisikohan bändin vaihto hyvä valinta?
PjY
30.12.2011 13:47:04
Ai niin joo... Basisti uhkailee myös tunkea mitä mielenkiintoisimpia asioita toisten perseeseen. Jos hän olisi toteuttanut suunnitelmansa, perseestäni löytyisi mm. Flying V, joulukuusen koristeita ja muutamat rumpukapulat.
-HP-
06.01.2012 13:27:58
Revanssi tähän ketjuun:

Rumpali: Ei aina ota tosissaan sävellystyötä
Basisti: Ei löydy pahaa sanaa!
Toinen kitaristi: Jää toisia useammin soittamaan puheen päälle, eiköhän tämä ajan myötä karsiudu pois kun kohtuu uusi jäsen on
Toinen kitaristi (minä): Pieni natsi toisinaan, koska vastaan biisien rakenteellisesta ja riffillisestä perustasta
Laulaja: Tästäkään ei mitään pahaa sanottavaa!
Kiippari: Ei tee tehtäviään lainkaan, soittanut 3 vuotta ja uusi kitaristimme osaa soittaa ja säveltää paremmin.

Bändin vahvuus onkin siinä että kaikki haukutaan ja kehutaan suoraan, sekä että kaikki pyritään kuulemaan biisien teossa.
Immature asshole
Nidhöggr
06.01.2012 16:03:22
Laulaja (minä): Juo kaljaa ja nyökyttelee toisen ideoille, ei tee yhtään mitään.
Kitaristi-basisti-rumpali-laulaja: Ruma, yrittää välillä kikkailla vähän liikaa.
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
kuunsuru
08.01.2012 14:33:54 (muokattu 11.01.2012 17:14:33)
Kaikille on ainakin yhteistä se, ettei osata hoitaa sovittuja asioita ajoissa, vaan jätetään se viimeiseen hetkeen. Myöskään yhteydenpito ei kaikilla kulje, vaan jää monesti viimeinen vastaanottaja ilman tietoa esim. kellonajoista. Muuten sitten taas:

Basistilaulaja: Ei viitsi ostaa uutta kaapelia, vaikka vanha pätkii. Ei avaa ääntään oikeastaan koskaan ennen treenejä.
Rumpali: Sooloilee fillejä liikaa sinnetänne, lähtee soittamaan väärässä kohtaa. Käyttää helvetisti aikaa salilla.
Kosketinsoittaja: On treeneistä pois aina typeristä syistä, tai ei ilmoita mitään syytä poissaoloon. Soittelee myöskin aina kaikenlaisia tunnettuna kappaleita silloin, kun pitäisi puhua.
Toinen kitaristi: Parempi kuin minä, soittaa KIRKin signaturevahvarilla.
Toinen kitaristi (Jag här, hejssan): Suosii liikaa raskaampaa musiikkia, tahtoo öristä joka kappaleessa ja syytää paskoja biisejä.

E: Täydentelin kaikkia paitsi kitaristeja.
Kitaristista voi myös tulla korvaava palkkamurhaaja ylimääräisen kielisetin kanssa.
Riiko92
11.01.2012 00:56:15
-basisti(minä): ei seiso
-kitaristilaulaja: rastat, ei usko laulutaitoonsa
-rumpali: ei keskity tarpeeksi, uskoo jeesukseen
Sergei Fallinen
11.01.2012 02:56:03
basisti: ei osaa soittaa käytännössä mitään, muuten basistiks ihan välttävä tapaus
kosketinsoittaja: täys juoppo, ja käyttää varmaan jotain muitakin aineita, eikä taida paljon treenata kotona
kitaristi (minä): en oo riittävän taitava johtamaan tätä paskalaumaa yksinäni
rumpali & laulaja: ei oo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)