Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: catalinbread pedaalit
1 2
alphamale
22.06.2005 09:51:52 (muokattu 22.06.2005 10:02:07)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko näistä kenelläkään kokemuksia? Maailman turuilla kehuivat hyviksi(kin) ja suht edullisissa hinnoissa liikutaan - eli siinä satasen hujakoilla.
 
http://www.catalinbread.com/
 
äst oisko tää pitäny otsikoida esim. efektit ;D
 
Lahtelaista, totta kai
masterhat
20.07.2006 20:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jea, mä hommasin sen SuperCharged Overdriven, en ole viel ehtinyt kauheasti testailee, mut nyt oon jo todella innoissani sen soundista. se on jotain erilaista kun nämä peruspurkit. vielä kun saa kaikessa rauhassa testata/tutustua ja löytää sen "omansoundin" siitä laitteesta. Mä ainakin diggaan ihan vitusti
 
Tehotyttö95
Huikki
21.07.2006 11:28:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jea, mä hommasin sen SuperCharged Overdriven, en ole viel ehtinyt kauheasti testailee, mut nyt oon jo todella innoissani sen soundista. se on jotain erilaista kun nämä peruspurkit. vielä kun saa kaikessa rauhassa testata/tutustua ja löytää sen "omansoundin" siitä laitteesta. Mä ainakin diggaan ihan vitusti
 
Kuinka tilaaminen onnistui? Menikö pitkäänkin? Paljonko maksoi? Itse kiinnostuin heti tuosta teaser stallionista. Vaikutti myös tuo supercharged overdrive asialliselta, joskin ääninäytteet tuntuivat olevan vähän mitä sattuu.
masterhat
21.07.2006 14:36:11 (muokattu 22.07.2006 07:52:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka tilaaminen onnistui? Menikö pitkäänkin? Paljonko maksoi? Itse kiinnostuin heti tuosta teaser stallionista. Vaikutti myös tuo supercharged overdrive asialliselta, joskin ääninäytteet tuntuivat olevan vähän mitä sattuu.
 
bongasin sen täältä torilta pari viikkoa sitten, hintaa maksoin käytetystä 130 eur, mikä on mielestäni varsin kohtuullinen. Kyl mäkii kuolailen tuon teaser stallionin perään kovasti, mutta täytynee jättää tuonemmaksi kun hintaa on kuitenkin uudella melko rapeasti. Catalinbreadin kotisivuilla on kai niiden jälleenmyyjiä mainittu. saksassa tais olla joku ihan varteen otettava mesta mistä sais hommattua kai.
 
Sä soitat muuten melko hyvässä orkesterissa
 
Tehotyttö95
JLM
21.07.2006 15:45:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Catalinbread SCOD löytyy täältäkin. Ostin joltakulta m-nettiläiseltä 135 eurolla. Erittäin jämäkän tuntuinen pedaali ja hyvä soundi, joskaan ei mielestäni säröjen graalin malja, vaikka harmoonikeskuksen foorumeitten perusteella joku vois näin luullakin. Gain kaakossa (tai lähes) tuosta irtoaa sellanen aika stoner-henkinen pörröinen särö, eli ei niinkään "tiukka" hevisärö. Ehkä vähän saman henkinen pedaali kuin Proco Rat siis. Pienemmillä asetuksilla soundi on selkeä ja tunkee hyvin läpi bändisoitossa. Boostinakin toimii ihan kivasti...
 
javia
21.07.2006 18:09:54 (muokattu 21.07.2006 18:11:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.taranaki-guitars.de/cnt/asp/list.asp?cat_id=7
 
Tuolta ainakin saa noita spedejä, 20e pintaan on muistaakseni tuolta postikulut.
Ja ihan tilisiirtona käypi kauppa....
Tsekatkaapa myös noi artek paavot, eipä ainakaan ole hinnalla pilattu... Seuraavaks tiluuseen menee tuo artekin resovibe.
 
E: no hitto, nyt kun oikein tarkkaa katselin sivuja eipäs pulju enään niitä myykään...
 
Man With Bad Tone Laughs Alone!
Mursuviiksi
21.07.2006 18:14:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.taranaki-guitars.de/cnt/asp/list.asp?cat_id=7
 
Tuolta ainakin saa noita spedejä, 20e pintaan on muistaakseni tuolta postikulut.
Ja ihan tilisiirtona käypi kauppa....
Tsekatkaapa myös noi artek paavot, eipä ainakaan ole hinnalla pilattu... Seuraavaks tiluuseen menee tuo artekin resovibe.
 
E: no hitto, nyt kun oikein tarkkaa katselin sivuja eipäs pulju enään niitä myykään...

 
Catalinbreadit on toistaiseksi loppu Taranakilta. Tilasin juuri Cusackin Screamerin kyseisestä kaupasta ja kyselin samalla myös Catalinbreadin polkimien tilannetta. Kuulemma tulee ehkä joskus lisää...
 
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
tuluppa
06.08.2006 12:35:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uliuliuli, meikä haluu Semaphore Tremolon :( Myykee.
 
KIDOPPÄÄH
ReBeat
06.08.2006 12:47:17 (muokattu 06.08.2006 12:50:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uliuliuli, meikä haluu Semaphore Tremolon :( Myykee.
 
Ruplalla saa ja muulilla pääsee :) http://cgi.ebay.com/CatalinBread-Se … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
Aika vähän noita käytettynä näkyy. Ei tekis kans mieli uutena mitään ostaa. Paitsi Empress Effects Tremolo herätti kyllä sellaisen gasin ettei vähään aikaan mikään pedaali. Vaikuttaa vaan niin sairaan hienolta tremololta rytmijuttuineen ym.
 
http://www.taranaki-guitars.de/cnt/asp/list.asp?cat_id=145
 
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
teejk
29.12.2011 08:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haloo SCODin omistajat. Huriseeko teillä yksilö yhtä kovaa kun mulla ollessaan kytkettynä?
Kovassa metelissä ei haittaa, mutta kun kitaran volasta vääntää tasoa pienemmälle, niin hurina tunkee häiritsevästi läpi?
Onko ominaisuus vai olenko onnistunut löytymään äänekkään yksilön?
 
lonelyplayer
29.12.2011 09:01:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran pääsin Dirty Little Secretiä kokeilemaan ja oli varmasti parassoundinen OD-spedu mitä olen ikuna kokeillut. Olisi oikeasataan pitänyt ostaa... :(
 
Spike
29.12.2011 09:04:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lainsuodatin: Haloo SCODin omistajat. Huriseeko teillä yksilö yhtä kovaa kun mulla ollessaan kytkettynä?
Kovassa metelissä ei haittaa, mutta kun kitaran volasta vääntää tasoa pienemmälle, niin hurina tunkee häiritsevästi läpi?
Onko ominaisuus vai olenko onnistunut löytymään äänekkään yksilön?

 
mulla kanssa tais suhista vähän reilummin. Nyt tosin poissa käytöstä, alkoi mokoma pätkimään. Mun on vanhempaa vaakasuuntaista mallia
 
McNulty
29.12.2011 09:12:34 (muokattu 29.12.2011 09:29:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer: Kerran pääsin Dirty Little Secretiä kokeilemaan ja oli varmasti parassoundinen OD-spedu mitä olen ikuna kokeillut. Olisi oikeasataan pitänyt ostaa... :(
 
Mulla on DLS:n "ykkösversio", siis se missä on minikytkimellä rock ja rawk-säätö. Tuossa DLS MKII:ssa onpi säädöt menneet uusiksi, mutta onpa vaan sekin mainio rasia. Suosittelen kyllä.
 
Itselläni on tällä hetkellä muutama Catalinbreadin spedu, kaksi tilasin viikko pari takaperin lisää. Kunhan ne saapuvat, niin talosta löytyy kaikki kolme "foundation" pedaalia, eli Formula No.5 MK1, DLS MK1, CB30 MK2 sekä niiden lisäksi Naga Viper, Pareidolia MK2... ja kai mun täytyy tuo Montevilliankin tilata :)
 
Yes, I'm C'bread-crazy!
 
If you ain't first, you're last!
novo
29.12.2011 09:33:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lainsuodatin: Haloo SCODin omistajat. Huriseeko teillä yksilö yhtä kovaa kun mulla ollessaan kytkettynä?
Kovassa metelissä ei haittaa, mutta kun kitaran volasta vääntää tasoa pienemmälle, niin hurina tunkee häiritsevästi läpi?
Onko ominaisuus vai olenko onnistunut löytymään äänekkään yksilön?

 
En muista moisen erityisemmin suhisseen. Suht tuore yksilö oli hän.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
PJS
29.12.2011 09:52:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on WIIO mk2 laudassa. Toimii kyllä omiin distortiontarpeisiin varsin kivaisasti. Jossain vaiheessa funtsin sen fenkkuhenkisen spedun ostamista mut sit laskin et muutaman pedaalin hinnallahan mä saan ihan aidon asiankin niin jätin väliin.
 
Peace!
McNulty
29.12.2011 09:57:40 (muokattu 29.12.2011 09:57:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Itsellä on WIIO mk2 laudassa. Toimii kyllä omiin distortiontarpeisiin varsin kivaisasti. Jossain vaiheessa funtsin sen fenkkuhenkisen spedun ostamista mut sit laskin et muutaman pedaalin hinnallahan mä saan ihan aidon asiankin niin jätin väliin.
 
Hetkinen? Mistä saa Fender 5E3 Tweedin ~180 eurolla? :) Tahi edes 360 eurolla.
 
If you ain't first, you're last!
Terry Pantheras
29.12.2011 10:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lainsuodatin: Haloo SCODin omistajat. Huriseeko teillä yksilö yhtä kovaa kun mulla ollessaan kytkettynä?
Kovassa metelissä ei haittaa, mutta kun kitaran volasta vääntää tasoa pienemmälle, niin hurina tunkee häiritsevästi läpi?
Onko ominaisuus vai olenko onnistunut löytymään äänekkään yksilön?

 
Enpä ole ollut huomaavinani. Pitänee kuitenkin testata tarkemmin kun kämpille pääsöö.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
hannlain
29.12.2011 10:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on tällä hetkellä muutama Catalinbreadin spedu, kaksi tilasin viikko pari takaperin lisää.
 
Mistäs näitä Catalinbreadeja sais edukkaimmin? Onko täällä härmässä http://www.suomenmusiikkituonti.com/ huokein vaihtoehto vai saako jostain halvemmalla?
 
DLS mkII haussa...
 
McNulty
29.12.2011 10:44:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: Mistäs näitä Catalinbreadeja sais edukkaimmin? Onko täällä härmässä http://www.suomenmusiikkituonti.com/ huokein vaihtoehto vai saako jostain halvemmalla?
 
DLS mkII haussa...

 
Taitaa olla ainoa maahantuoja C'breadille. Tosin, mä olen onnistuneesti tehnyt Janin kanssa kauppaa ja varsin hyvillä hinnoilla. Suosittelen, että otat Naga Viperin tuon DLS:n kaveriksi. Tuo DLS nimittäin toimii pirun hienosti stäkättynä ja boostattuna. Toki muillakin "treble boostereilla" tai boosteilla voi DLS:ää ryydittää. Itse hommasin Nagan enkä kyllä kadu valintaa. Etenkin nyt kun tilasin tuon CB30:n myös, joten Nagalla voi buusteroida kaikkia kolmea rasiaa :)
 
If you ain't first, you're last!
teejk
29.12.2011 11:03:41 (muokattu 29.12.2011 11:11:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sen nyt ei sit pidäkään olla hurisevaa laatua, niin onko jotain tehtävissä? Käytetyn yksilön aikoinaan ostin, joten takuuta ei ole.
 
Edit. Ja voi helevettiläinen, jos sille ei nyt sit mitään voi.
 
lainsuodatin: Haloo SCODin omistajat. Huriseeko teillä yksilö yhtä kovaa kun mulla ollessaan kytkettynä?
Kovassa metelissä ei haittaa, mutta kun kitaran volasta vääntää tasoa pienemmälle, niin hurina tunkee häiritsevästi läpi?
Onko ominaisuus vai olenko onnistunut löytymään äänekkään yksilön?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «