Yeah 07.04.2004 20:46:46 | |
---|
Katoin täs just dream theaterin dvd:n ja silmään pisti tuo ylihyvä voisiko jopa sanoa tilubasisti. Et kertokaa tästä kyseisestä tyypistä jotain. God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
absqua 07.04.2004 21:35:04 | |
---|
Katoin täs just dream theaterin dvd:n ja silmään pisti tuo ylihyvä voisiko jopa sanoa tilubasisti. Et kertokaa tästä kyseisestä tyypistä jotain. Oletko kokeillut googlettaa? Suosittelen. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Yeah 07.04.2004 21:39:38 | |
---|
Oletko kokeillut googlettaa? Suosittelen. olen kyllä, mutta tehän olette ammattilaisia God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
absqua 07.04.2004 21:52:43 | |
---|
olen kyllä, mutta tehän olette ammattilaisia Sitä en tiedä mitä itsekunkin ammattilaisuus tähän liittyy, mutta minua ei DT:n musiikki ole millään tasolla puhutellut koskaan ja siinä on sitten mennyt Myungin tekniikkabasisimikin pesuveden mukana. Eli minä ainakaan en ole oikea mies kertomaan Myungista mitään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Yeah 07.04.2004 22:02:13 | |
---|
Sitä en tiedä mitä itsekunkin ammattilaisuus tähän liittyy, mutta minua ei DT:n musiikki ole millään tasolla puhutellut koskaan ja siinä on sitten mennyt Myungin tekniikkabasisimikin pesuveden mukana. Eli minä ainakaan en ole oikea mies kertomaan Myungista mitään. Ehkä olen vielä niin amatööri, että luulen basson olevan sellainen tilusoitin, mutta kiehtoo vain tuollaiset "tavallisesta poikkeavat" basistit. God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
Johannes_t 08.04.2004 09:11:03 | |
---|
Jos herra Myungin soitto sinua miellyttää, niin eikö se ole "se" juttu? Ei sun tarvi muilta kysellä, sen kun kuuntelet ja nautit. |
chief 08.04.2004 13:10:27 | |
---|
Jos herra Myungin soitto sinua miellyttää, niin eikö se ole "se" juttu? Ei sun tarvi muilta kysellä, sen kun kuuntelet ja nautit. Hmmm... Jos Yeah olisi Myungin sijasta kysynyt vaikka Jacosta niin olisikohan vastaanotto ollut samanlainen? C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
mr.bungle 08.04.2004 14:03:02 | |
---|
Katoin täs just dream theaterin dvd:n ja silmään pisti tuo ylihyvä voisiko jopa sanoa tilubasisti. Et kertokaa tästä kyseisestä tyypistä jotain. pienikokoinen geddy lee wannabe. |
Johannes_t 08.04.2004 15:36:35 | |
---|
Hmmm... Jos Yeah olisi Myungin sijasta kysynyt vaikka Jacosta niin olisikohan vastaanotto ollut samanlainen? Oliko tässä joku väärinkäsitys? Siis kaikella mahdollisella positiivisuudella yritin viestini ladata :) |
käki 08.04.2004 15:50:57 (muokattu 08.04.2004 15:55:09) | |
---|
Huttua ja hyvää löytyy kumpaakin kaikista basisteista. Aina kun tulee uutta materiaalia/basisteja, kannattaa kuunnella, ainakin kerran. Vaikutteet soittoon ovat usein alitajuisia, eikä oman luovuuden laajentaminen tee pahaa kellekään. Itse kuuntelen kaikkea, mitä eteen tulee. P.S. Johannes, pistän sen TeiniHelvetti-äänitteen heti s-postissa, kunhan kaveri saa sen 44,1 kHz:in muotoon. edit: Richard Bonaa en ole päässyt laiskuuttani kuulemaan, vaikuttanee Zawinul Syndicatessa... täytyypä höristellä... Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Johannes_t 08.04.2004 16:37:33 | |
---|
Käki: "hianoo"! |
sirdickyj 08.04.2004 17:36:51 | |
---|
Huttua ja hyvää löytyy kumpaakin kaikista basisteista Paitsi Cliff Williamsista ei löydy paljoakaan huttua, koittakaapas nimetä yksikin tahti missä herra tekee jotain asiaankuulumatonta. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
käki 09.04.2004 03:18:48 | |
---|
Paitsi Cliff Williamsista ei löydy paljoakaan huttua, koittakaapas nimetä yksikin tahti missä herra tekee jotain asiaankuulumatonta. En valitettavasti ole kuullut miestä, mutta voihan se jossain tapauksessa olla myöskin liian konservatiivista, jos ei ollenkaan rönsyile. Mutta en voi sanoa kuin etuasteviisastelun verran, kun en kerran tiedä musiikista enempiä. :) Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
absqua 09.04.2004 07:53:12 | |
---|
Paitsi Cliff Williamsista ei löydy paljoakaan huttua, koittakaapas nimetä yksikin tahti missä herra tekee jotain asiaankuulumatonta. Taitaa mennä taas makuasioiden puolelle mikä on asiatonta ja mikä ei. Mä voin kyllä allekirjoittaa tuon Cliff Williams-kommentin, mutta se on vaan mun mielipide. Sen sijaan topicin alkuperäinen aihe, Mr.Myung, touhuaa aika paljon asiattomuuksia, jos minulta kysytään. ;-) Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
sirdickyj 09.04.2004 10:12:29 | |
---|
En valitettavasti ole kuullut miestä, mutta voihan se jossain tapauksessa olla myöskin liian konservatiivista, jos ei ollenkaan rönsyile. Niin, se soittaa semmosessa uudessa ja lupaavassa orkesterissa kuin AC/DC, toivottavasti niistä tulee vielä jotain! Täähän tosiaan on vähäv off-topic, mutta pakko oli kommentoida, kun sanottiin että "jokaisesta basistista löytyy hyvää ja huttua", niin hyvä on tosiaankin mielipideasia, mutta AC/DC- orkesterissa sen hutun osuus jää etenkin rytmikolmikolta väkisinkin aika vähiin, kun se on niin kellontarkkaa hommaa ja menee heti ns. vituiks, jos joku hötkyilee. Että siinä mielessä se on esimerkillistä soittoa ja just sitä, mitä täälläkin niin usein peräänkuulutetaan, mutta usein vaan sitä etsitään Wooteneista ja muista sitä "pocketia", vaikka löytyy vähemmänkin hehkutetuista herroista groovea ja soittokuria. "Shoot to thrill", siitä ei homma parane. Pistänkin tuonne uuden AC/DC topicin! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
edit: Richard Bonaa en ole päässyt laiskuuttani kuulemaan, vaikuttanee Zawinul Syndicatessa... täytyypä höristellä... Sitä kannattaa kuunnella. Se mies saa kyllä soiton svengaamaan, ainakin mitä olen häntä kuullut. Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi... |
Yeah 16.04.2004 22:09:08 | |
---|
Hmmm... Jos Yeah olisi Myungin sijasta kysynyt vaikka Jacosta niin olisikohan vastaanotto ollut samanlainen? sitä ei harmi vain tietää ;) God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
Yeah 16.04.2004 22:10:35 | |
---|
sitä ei harmi vain tietää ;) osaanpa taas kirjottaa, mutta eipä nyt puhuta siitä :P God is dead-Niezche...Niezche is dead-God |
Yeah 18.04.2004 16:36:24 | |
---|
Jos herra Myungin soitto sinua miellyttää, niin eikö se ole "se" juttu? Ei sun tarvi muilta kysellä, sen kun kuuntelet ja nautit. Aivan niin, mutta halusin tietää myös teidän näkemystänne asiasta. When i grow up i want to be cadilac |
Johannes_t 18.04.2004 19:32:40 (muokattu 18.04.2004 19:51:26) | |
---|
Ilmeisen pätevä basisti, väärät bändikaverit vain :) Harmittaa hänen ja monen muun basistin puolesta musiikin konservatiivisuus. Luulisi (progeksi kun mainostavat :D) DT:n olevan sopiva alusta kokeellisemmallekin soundille. Myungilla tuntuu riittävän myös sävellyksellisiä ideoita joita esitellä bassolla. Jos ainoat vapaat paikat löytyvät väkisinväännetyistä suvantokohdista; meiningillä vedä nyt tohon, kohta alkaa kitarasoolo, niin onhan se masentavaa. Images & Wordsillä on varsin maukkaita juttuja. Ei DT ole Myungin vika! *taas hymiö* EDIT: Ylihyvä? Verrattuna muihin teknisesti taitaviin muusikoihin ei. |