Aihe: Ensimmäinen vahvari hyvällä säröllä.
1 2 3
ruikku20
28.12.2011 18:55:40
Antti1: Siinä tapauksessa mun mielestä kannattaisi tehdä rahallisestikin fiksuja päätöksiä ja pitäytyä ainoastaan käytetyissä laitteissa, jos kukkaron nyörit ovat jo valmiiksi kireällä. Hyvillä kaupoilla pysyy ainakin omillaan, joskus jopa tienaa muutaman lantin.

Jep, siksi oon katellukki torilta noita cubeja.
Mutta mitä mieltä olette ostaako nyt torilta cube vai tompalta uusi jammu? Sanokaa rehelliset mielipiteenne kiitos!
Guitar playing is my life.
artal
28.12.2011 19:05:58 (muokattu 28.12.2011 19:07:38)
ruikku20: Jep, siksi oon katellukki torilta noita cubeja.
Mutta mitä mieltä olette ostaako nyt torilta cube vai tompalta uusi jammu? Sanokaa rehelliset mielipiteenne kiitos!

Jos olet joka tapauksessa kesän jälkeen vaihtamassa taas parempaan mutta samoihin tarkoituksiin sopivaan, niin ehdottomasti käytetty. Sitten tosin kannattaa miettiä, että menisikö se puoli vuotta vielä vanhallakin jos aikataulussa on se kesän jälkeinen hankinta joka tapauksessa.

Jos taas ajattelisit ostavasi pidemmällä tähtäimellä kotiin laitteen, joka käy kotisoitteluun ja nauhoitteluun ja sitten taas kesän jälkeen sen rinnalle ehkä toisen, toisenlaisiin hommiin sopivan, tehokkaamman, treenikämppäsoittoon sopivan tai muun sellaisen, niin se Yamaha voi olla parempi.

EDIT: Eli uskoakseni Yamaha täyttäisi sun tän hetken tarpeesi paremmin, mutta ei ole järkeä ottaa takkiin satasta tai yli sen puolen vuoden takia, jos taas vaihdat.
ruikku20
29.12.2011 00:55:52
artal: Jos olet joka tapauksessa kesän jälkeen vaihtamassa taas parempaan mutta samoihin tarkoituksiin sopivaan, niin ehdottomasti käytetty. Sitten tosin kannattaa miettiä, että menisikö se puoli vuotta vielä vanhallakin jos aikataulussa on se kesän jälkeinen hankinta joka tapauksessa.

Joo itseasiassa mulla ei oo omaa vahvistinta ollenkaan vaan oon veljen vahvistimella soitellut, kun hän ei sitä oo tarvinnu eli varmaankin katon tuolta torilta jonkun cuben ja myyn sitten kesällä pois.
Guitar playing is my life.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)