Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vuoden levy 2011
1 2 3
Rainer Frilund
19.12.2011 20:17:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wishbone Ash -fanina lämmitti tämmöinen
vuoden levyn valinta:
http://areuonsomething.com/features_album-of-year-2011.html
 
Lyhyesti: tuolla sivulla vuoden levyksi valittiin
vasta ilmestynyt Wishbone Ashin levy
"Elegant Stealth".
 
Muta Manninen voi olla ylpeä osuudestaan
levyn teossa.
 
"The company you keep is the measure of a man."
StJerky
19.12.2011 20:53:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rainer Frilund: Wishbone Ash -fanina lämmitti tämmöinen
vuoden levyn valinta:
http://areuonsomething.com/features_album-of-year-2011.html
 
Lyhyesti: tuolla sivulla vuoden levyksi valittiin
vasta ilmestynyt Wishbone Ashin levy
"Elegant Stealth".
 
Muta Manninen voi olla ylpeä osuudestaan
levyn teossa.

 
Hieno homma.
 
Lonesome
19.12.2011 22:44:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"It is their best since the 70s"
 
Aika paljon luvattu, kun sen jälkeenkin niitä onnistumisia on tullut. Mutta kyllä viime vuoden On The Rocksin keikan(kin) jälkeen olen uskonut bändin tulevaisuuteen. Hyvä musiikki on hyvää, 70's or 10's.
 
Albumin kansikuva on hieno, imo.
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
professori
25.12.2011 14:21:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikän valinta vuoden levyksi 2011 on ehdottomasti Fleet Foxesin Helplessness Blues.
 
I'm what they call an "ass whisperer" - Randall Skeffington
dipshit
25.12.2011 19:37:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kate Bushin 50 Words For Snow.
 
En kyllä tiedä miksi edes kirjoitin tähän ketjuun.
 
Righty-o! Hat tip to your magnificence! May a squadron of beautiful vaginas find their way to your crotch by day's end.
jannu
25.12.2011 22:46:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Knaufin EK.
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
KTR
25.12.2011 22:49:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kyllä tiiä ostinko koko vuonna yhtään levyä edes. Rupesin juuri nimittäin asiaa pohtimaan. Ei tule mitään mieleen. Tietenkin sitä on Spotifyst löytäny yhtä sun toista, mutta innostuksen aiheet on lähinnä ollut yksittäisiä biisejä. Kuuntelutottumukset on muuttunut varmasti vähäsen, mutta fiiliksiä silti saa samaan mallin.
 
Karipiirto
25.12.2011 23:17:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole oikein mitään NIIN unohtumatonta tältä vuodelta omiin korviin kantautunut että osaisin vuoden levyä nimetä. Kaipa tuo pitäisi tuo vuoden tarjonta ainakin jotenkin ottaa haltuun.
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
blaekie
26.12.2011 00:25:22 (muokattu 26.12.2011 00:26:28)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Kate Bushin 50 Words For Snow.
 
En kyllä tiedä miksi edes kirjoitin tähän ketjuun.

 
En minäkään, mutta sanotaan nyt Topi Sorsakoski -Tummansininen Sävel.
Ainoa uusi levy joka tullut ostettua tänä vuonna ;-)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
Jokapaikanapina
26.12.2011 00:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ollu mun musiikkimaun kannalta aika heikko levyvuosi. Suurista suosikeista ainoastaan Tom Waits ja Paul Simon julkaisivat albumit, jotka nekin ovat mielestäni vain noin kolmen tähden kamaa, joten ei niitäkään voi oikein nimittää vuoden levyksi. Oman bändin ensimmäinen EP tietty voisi olla sitten se..
 
author
26.12.2011 00:35:50 (muokattu 26.12.2011 00:37:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle kovimmat tais olla Pyhimyksen ja Beastie Boysin levyt.
 
Edit. Johnny Superhero meinas unohtua.
 
Mustang ja Hot Rod Deluxe Torilla!
arsu
26.12.2011 08:45:24 (muokattu 26.12.2011 08:50:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa'a. Paljon tuli hyviä levyjä. Ja erilaisia hyviä, en osaa parasta valita:
 
Steven Wilson - Grace For Drowning
Anathema - Falling Deeper
Graveyard - Hisingen Blues
Mastodon - The Hunter
Solstafir - Svartir Sandar
Bon Iver - Bon Iver
Insomnium - One For Sorrow
The Decemberists - The King Is Dead
Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will
 
Opethin Heritagesta oon edelleen hämilläni. En tiedä onko hyvä.
 
No jos jonkun noista nostais jalustalle niin ehkä Insomnium oli isoin positiivinen ylläri. Hyvä bändi ennestäänkin mut nyt nousi kyllä vielä uudelle tasolle.
 
E: Ja Wishbone Ashista... Tänä vuonna vasta aloin bändiin tutustua. Ostin Argusin, se on hyvä ja nyt on kuuntelussa ollut Wishbone Four. Ihan hyvältä vaikuttaa sekin.
 
All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork
AnonHero
28.12.2011 01:09:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mogwain Hardcore Will Never Die, But You Will tai Steven Wilsonin Grace For Drowning.
 
Booombox
28.12.2011 01:32:25 (muokattu 28.12.2011 01:34:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the horrible crowes - elsie. Helvetin hieno ja tunnelmallinen lätty joka on kestänyt kovaa kulutusta.
 
yesterday I woke up sucking a lemon
PJS
28.12.2011 13:49:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wilco - The Whole Love.
 
Koska rakastan Jeff Tweedyn biisinkirjoitustyyliä; klassisen ajatonta ja yksinkertaista biisinkirjoitusta aihepiireistä joihin on helpohkoa samaistua. Tutantopuoli taas loistaa monipuolisuudellaan ja oivaltavalla yhdistelmällään kokeilunhalua ja edeltäjien tekemisten tiedostamista.
 
Pakko diggaa!
 
Peace!
krautio
28.12.2011 13:54:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En muista tähän hätään tuliko tämä jo 2010 puolella, mutta itse olen luukuttanut tätä levyä vuonna 2011 lukemattomat kerrat läpi eli Foo Fighters ja Wasting Light.
 
Hey Ho, Let's Go!
Marlowe
28.12.2011 18:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeff Beckin "Rock'n'Roll Party Honoring Les Paul" oli oikein hyvä livelevy Imelda Mayn ja kumppanien vierailuineen päivineen.
 
Ry Cooderin "Pull Up Some Dust and Sit Down" saattaa olla yksi miehen parhaista levyistä.
 
Tom Waitsista ja Graveyardista tykkäsin myös.
 
Vaan vuoden 2011 levy taitaa minusta kuitenkin olla Sharon Jones & the Dap-Kingsien hienosti groovaava "Soul Time!". Kiva päästä kuuntelemaan tätä poppoota ensi vuoden puolella Tavastialle!
 
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
carlos
28.12.2011 18:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukee: the horrible crowes - elsie.
 
No tähän meikäläinenkin päätyi. Decemberistsien King is dead oli myös hyvänä vaihtoehtona samoin kuin Graveyardin Hisingen Blues ja Black Keysin El Camino, mutta Elsie vetää kyllä pisimmän korren.
 
by the grace of God
Karipiirto
28.12.2011 19:12:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukee: the horrible crowes - elsie. Helvetin hieno ja tunnelmallinen lätty joka on kestänyt kovaa kulutusta.
 
Kiitos tästä. Osoittautui helmeksi. :)
 
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
arsu
28.12.2011 19:59:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Kiitos tästä. Osoittautui helmeksi. :)
 
Jees. Hyvältä vaikuttaa. Just tämän takia nämä ketjut ovat vuosittain hyviä. Aina on jotain tullut missattua.
 
All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «