Kailis 27.12.2011 20:53:28 | |
---|
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
hollmi-5 27.12.2011 21:03:34 | |
---|
Kailis: Piti nieleskellä kyyneleitä tuon kauneuden edessä. Ei sitten yhtään ollut mieleen. Ihme, kun ei kauppa käy pyyntihintaan... NOT. Tuommoinen vintagen ja modernin yhdistely ei nappaa näköjään kenenkään ostohalukkuutta. Ainakaan sellaisen, jolla on lompsa ja kauneudentaju kondiksessa ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 27.12.2011 21:08:56 | |
---|
hollmi-5: Ei sitten yhtään ollut mieleen. Ihme, kun ei kauppa käy pyyntihintaan... NOT. Tuommoinen vintagen ja modernin yhdistely ei nappaa näköjään kenenkään ostohalukkuutta. Ainakaan sellaisen, jolla on lompsa ja kauneudentaju kondiksessa ;) Lompakosta en tiedä, mutta mä olen teatterin ammattilainen ja sinä opettaja, joten se siitä kauneudentajusta ;p Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
markkuliini 27.12.2011 21:16:42 | |
---|
Nyt on kyllä single ply-setillä hinta houkutteleva! Onneksi ei ole varaa. :D Ulkonäkö kelpaisi kyllä ihan kivasti mulle, vaikkei ihan ykkösvalinta olisikaan. Noita ei kyllä helposti tuohon hintaan saa. Snaretkin ovat tonnin tietämillä normihintaisina. (Vaikka tuohonhan ei sitä toki sisälly.) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
hollmi-5 27.12.2011 21:43:00 | |
---|
markkuliini: Nyt on kyllä single ply-setillä hinta houkutteleva! Onneksi ei ole varaa. :D Ulkonäkö kelpaisi kyllä ihan kivasti mulle, vaikkei ihan ykkösvalinta olisikaan. Noita ei kyllä helposti tuohon hintaan saa. Snaretkin ovat tonnin tietämillä normihintaisina. (Vaikka tuohonhan ei sitä toki sisälly.) Ja sitten tähän settiin on laitettu halvin taiwanilainen bassorummunjalkasetti, perseestä olevalla mitalla oleva bassorumpu, susirumat rimmsit ja kaikkein klassisin pinta. Nämä on ihan yhtä hienot, kuin kultaiset tekohampaat. Yhtään en epäile soundeja. Mutta jos haluaa soundeja, niin kannattaa ostaa syntikka ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 27.12.2011 22:45:26 | |
---|
hollmi-5: Ja sitten tähän settiin on laitettu halvin taiwanilainen bassorummunjalkasetti, perseestä olevalla mitalla oleva bassorumpu, susirumat rimmsit ja kaikkein klassisin pinta. Nämä on ihan yhtä hienot, kuin kultaiset tekohampaat. Yhtään en epäile soundeja. Mutta jos haluaa soundeja, niin kannattaa ostaa syntikka ;) Mulla on saman kokoinen basari joka toimii oikein hyvin. Kalvotuksen suhteen kranttu, mutta kun oikean löytää toimii helvetin hyvin. Jaloista en osaa sanoa, tuskin kaikkein halvinta ovat tuohon iskeneet mutta taisitkin kärjistää tarkoituksella. Rimsseistä olen sen verran samaa mieltä että voisivat olla kromatut himmeiden sijasta, mutta kelpuuttaisin noinkin. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Kefiiri 28.12.2011 10:41:57 (muokattu 28.12.2011 11:20:13) | |
---|
Kailis: Mulla on saman kokoinen basari joka toimii oikein hyvin. Saattaa hyvinkin toimia soinnin puolesta, mutta tuollaiset basarin mittasuhteet yhdistettynä klassiseen pinnoitteeseen tuottavat esteettistä hämminkiä. |
Pakko pikkasen kompata Holmia tässä, mun mielestä Cravioton pitäisi unohtaa kaikki päällysteet ja tarjota noita rumpujaan vain eri pintakäsittelyillä. Menee jotenkin ihan hukkaan koko homma kun lätkäistään muovit pintaan ja piilotetaan se "sademetsän vika puu joka kaadettiin juuri tätä settiä varten". Varsinkin kun lopputuloksena on tällainen yhdistelmä joka ei vaan toimi! Ja nuo jalat tosiaan muistuttaa todella paljon niitä halvimpia taiwanilaisia, noin kolmenkympin pari monilla osasivuilla. - It's business in the front and party in the back - |
Kailis 28.12.2011 12:30:11 (muokattu 28.12.2011 12:30:52) | |
---|
majuku: Menee jotenkin ihan hukkaan koko homma kun lätkäistään muovit pintaan ja piilotetaan se "sademetsän vika puu joka kaadettiin juuri tätä settiä varten". Hei! Meillähän kasvaa takapihalla noita sademetsän vikoja puita. Täytyypä pistää suojeluun =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
El Jefe 28.12.2011 16:42:26 (muokattu 28.12.2011 16:56:09) | |
---|
T-kaupassa nuo Zilkun K:t viikon tuotteena, mutta mitenkäs nämä: http://www.thomann.de/fi/sabian_aax_artist_cymbal_set.htm Pitäisi symbaaleja päivittää ja nyt kahden vaiheilla kummat noista. 14" AAX X-Celerator Hi-Hat kiinnostaisi näytteiden perusteella ja Sabian tutumpi merkki ja onhan tuo 150e halvempikin. Paksummat ja kirkkaammat ovat vissiin. Hyvä ride jo multa löytyy, tuo 20" AAX Stage Ride näyttäisi olevan torilla myynnissä moneen kertaan, joten siitä eroon pääseminen ei olisi helppoa. Kova ovh noilla. Tuossa vielä ne Zildjianit: http://www.thomann.de/fi/zildjian_k_serie_profi_promo_pack.htm Edit: Sabian AAX 17" AAXplosion Fast Crash löytyy jo kanssa, ihan hyvä krässi. Ei tietenkään edellisten HHX evolutioneiden vertainen, mutta ei ole sen hintainenkaan. Onko nuo AAX-Stage crashit lähellä tuota X-plosionia ? |
Olli 28.12.2011 17:40:11 | |
---|
Hyvät noi AAX:t on. Itse ostin tuon Stage riden uutena kaupasta. Sitä ennen olin kokeillut kauhean läjän Bosphorusta. Olisi pitänyt katsella toria, ni olis päässy halvemmalla. Halvathan noi on! |
Kailis 29.12.2011 13:49:41 | |
---|
Mulla meni päin ja vastoin; ensin Sabian ja sitten Bosphorus. Molemmat on kylläkin helkatan hyviä. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JanneO 30.12.2011 08:21:48 | |
---|
Kailis: Mulla meni päin ja vastoin; ensin Sabian ja sitten Bosphorus. Molemmat on kylläkin helkatan hyviä. Sama mulla... ehkä bosphorus on noitten turkkilaisten symbaalien sabian, varsinkin tuo Gold-sarja. Tosin se on kovempi ääneltään kuin sabianin aa- ja aax-sarjat. Jos joskus johonkin tuosta bossesta eroon haluaisi päästä, niin kyllä se Sabinaan kääntyisi sitten... |
Kailis 30.12.2011 12:53:33 | |
---|
JanneO: Sama mulla... ehkä bosphorus on noitten turkkilaisten symbaalien sabian, varsinkin tuo Gold-sarja. Tosin se on kovempi ääneltään kuin sabianin aa- ja aax-sarjat. Jos joskus johonkin tuosta bossesta eroon haluaisi päästä, niin kyllä se Sabinaan kääntyisi sitten... Mulla on nyt 16" ja 18" Gold crashit jotka on med-thinejä eli fast-sarjaa. Eivät ole yhtään liian kovaäänisiä mutta leikkaavat hienosti läpi. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
iekku84 30.12.2011 13:02:38 (muokattu 30.12.2011 13:03:16) | |
---|
Kailis: Mulla on nyt 16" ja 18" Gold crashit jotka on med-thinejä eli fast-sarjaa. Eivät ole yhtään liian kovaäänisiä mutta leikkaavat hienosti läpi. Mulla on taasen 16" gold power crash 1120g. Ohuen sutjakka ja istuu volan puolesta mainiosti avediksen 18" mediumthinin kaveriksi. Siinä 18"n kanssa se avediksen 16" medium thin jäi jalkoihin pahasti. Kiitos ja anteeksi |
Kailis 30.12.2011 13:45:57 | |
---|
1120 gr! Hirvee läski. Mun on 950 gr eli -99 mallin Fazerin sinisen verran kevyempi =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JanneO 30.12.2011 14:16:03 (muokattu 30.12.2011 14:17:02) | |
---|
Kailis: Mulla on nyt 16" ja 18" Gold crashit jotka on med-thinejä eli fast-sarjaa. Eivät ole yhtään liian kovaäänisiä mutta leikkaavat hienosti läpi. njoo, totta ehkä enemmänkin läpi leikkaavia. toiset ei siitä tykkää mutta minä tykkään. Mulla on power crashit 16", 17" ja 17", valitettavasti en painoja muista... yli kiloisia kuitenkin. Sit löytyy tuohon kattaukseen käyvä 16" antique, olikohan tämä 980gr. |
iekku84 30.12.2011 21:07:46 | |
---|
Kailis: 1120 gr! Hirvee läski. Pitää paikkansa=) mutta on jotain yhteistä soittajan kanssa=) Tosiaan aika kepeälle se tuntuu ollakseen power. Ihmetyttää vaan bossen toi paksuus luokitus. Mut varmasti bosseja tuloopi lisää. Se on varma kun tauti. Harmittaa edelleen kun myin traditional 14" hatut niistä en osaa sen enempää sanoa kun et kilon molemmin puoli jako meni. Kiitos ja anteeksi |
rintapek 30.12.2011 21:23:10 | |
---|
JanneO: njoo, totta ... toiset ei siitä tykkää mutta minä tykkään... Tykkäämiset on aina kovasti makuasia. Jos soittaapi ittekseen omas luolassaan, ni voipi valita just sen mist tykkää. Mut jos pändikaverit tai yleisö ei tykkää siitä, et kolmen kilon peltiin lyödään olan takaa koivuhalolla, ni ihan kompromissina vois olla paikallaan tykätä vähän vähemmästä. One kind of music only - the good kind |
Kailis 30.12.2011 23:33:37 | |
---|
rintapek: Tykkäämiset on aina kovasti makuasia. Jos soittaapi ittekseen omas luolassaan, ni voipi valita just sen mist tykkää. Mut jos pändikaverit tai yleisö ei tykkää siitä, et kolmen kilon peltiin lyödään olan takaa koivuhalolla, ni ihan kompromissina vois olla paikallaan tykätä vähän vähemmästä. Silloin ammattiaikoina tuli vedettyä isoilla stageilla ja silloin läpileikkaavuus esim. ridessä ei ole niin paha synti. Ja taivahan tosihan on sekin että ei sitä paksua rideä tarvihe hakata. Kapulan tippi kuuluu niissä silleen kivasti. Mutta joo, nykyään nyhjään treeniksellä ja vehkehet on valikoituneet silleen ja myös siksi että aloin kuuntelemaan jossain vaiheessa bändin kokonaisbalanssia, ja kun pääsin siihen vaikuttamaan niin tatsi dynamisoitui ja pellit ohenivat. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |