Aihe: Spotify II
1 2 3 4 524 25 26 27 2864 65 66 67 68
HaloOfFlies
21.11.2011 23:01:39 (muokattu 21.11.2011 23:03:16)

Jag: Et kai rekisteröitynyt uudelleen jollain toisella käyttäjänimellä? Minulla ainakin kaikki soittolistat aukeaa missä vain omalla tunnuksellani sisään kirjaudun. Tietysti koneella olevat tiedostot eivät soi, mutta listat kyllä toimii niinkuin pitää. Lastfm:n scroblaaminen taas pitää asettaa jokaiselta koneelta erikseen.

En vaihtanut käyttäjänimeä, ainoastaan salasanan. Silti se oli hävittänyt kaikki aiemmin tehdyt soittolistat.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Perzzza
23.11.2011 16:18:45
danny: En vaihtanut käyttäjänimeä, ainoastaan salasanan. Silti se oli hävittänyt kaikki aiemmin tehdyt soittolistat.

Kuulostaa kyllä mystiseltä toiminnalta. Eri asia, jos olet offlinessä tehnyt soittolistat etkä ole kertaakaan päästänyt Spotifyä nettiin.. toisaalta, et silloin kyllä olisi voinut soittaakaan näitä kappaleita.

Tuhisen partaani.
Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn
Johnny Buzz
03.12.2011 12:14:42

Täällä ei näemmä ollut Spotifyn keskiviikkona julkistamista uudistuksista eli palvelun sisäisistä applikaatioista. Mukana mm. Last.fm, Pitchfork jne.

Täältä voi jo asentaa uuden Spotifyn, jossa samalla uudistuu myös What's new osio ja mukaan tulee ennakkoiva haku jne.: http://www.spotify.com/us/download/previews/

Omasta mielestä ainakin oikein hyviä uudistuksia.
Tuomoo
20.12.2011 21:53:48
Jahas, taas tullut joku isompi päivitys. Nyt Spotifystä löytyy oma "Spotify App Finder" ynnä muuta. "What's new" ikkunakin on muuttunut aika oleellisesti, ja artistinäkymässäkin on muutoksia. Ei ehkä pöllömpiä muutoksia, jahka noihin tottuu.
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss"
M4ss3 m/
20.12.2011 21:59:24
Tuomoo: Ei ehkä pöllömpiä muutoksia, jahka noihin tottuu.

No kyllä on. Tietääkö kukaan miten saisi vaihdettua takaisin siihen vanhaan?
coreMasseam: http://maihinnousu.net/s/13188
Ali
22.12.2011 09:07:20

Nonii. Spotifykin päässy tälle vuosituhannelle kun search buffer löytyy.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Tappokirves
22.12.2011 11:50:58
M4ss3 m/: No kyllä on. Tietääkö kukaan miten saisi vaihdettua takaisin siihen vanhaan?

Minulla ainakin Ohjauspaneelista -> Ohjelmat ja toiminnot. Siellä oli kaksi Spotifya joista päivämäärältään uusimman poistin. Etsin sitten C-asemalta Spotifyn kansion ja siellä oli tämä vanha versio josta loin uuden pikakuvakkeen pöydälle.

Olen samaa mieltä että ihan paska oli tuo uusi. Tarjosi joittenkin tekemiä soittolistoja hakukentässä ja siinä sitten kappalelistan yläosassa. Vitusti kiinnostaa jonkun reaper_man96:n tekemät listat jostain Bodomista vaikkapa joka sisältää kaikki paskat esim. Britney Spearsin koverit ym.
Vittu mä vihaan punkkia!!
RamoQ
26.12.2011 15:11:30
Profiiliin kun menee niin Spotify näemmä tarjoaa minulle Rihannaa, Flo Ridaa ja David Guettaa sekä tietysti "other favourites"

No berkeleem tämän kanssa.
"Nobody boogie like the boogieman"
Meadow
26.12.2011 15:17:09
Uutta hakukonetta saatiinkin odotella jo vähän liian kauan. Muut uudistukset olisivat varmaan hyviä jos käyttäisin jotain facebookia.
mima
27.12.2011 00:47:08

Mä oon tyytyväinen muutoksiin. Last.fm:ää vuosia käyttäneenä tykkään siitä että se on nyt spotifariin integroituna. Samaten tuo uusi ominaisuus että voi minkä tahansa kappaleen kohdalla valita "start radio" ja sitten spotify soittaa samanhenkisiä biisejä, on tosi jees. What's new -osion suositukset ovat kyllä hämmentäviä, itselleni ainakin se suosittelee ainoastaan 60- ja 70-lukujen folk- ja bluesmusiikkia. Mutta nuo etusivun suositukset voikin korvata sataprosenttisesti last.fm:n suosituksilla. Tosin enpä mä oo aiemminkaan sitä etusivua juuri hyödyntänyt.
Ei lähe.
SiwamieS
27.12.2011 02:36:28
mima: Mä oon tyytyväinen muutoksiin. Last.fm:ää vuosia käyttäneenä tykkään siitä että se on nyt spotifariin integroituna.

Nyt..? Onhan se ollut jo pirun kauan kehissä?
I wanna see movies of my dreams
mima
27.12.2011 02:57:38 (muokattu 27.12.2011 03:02:36)

SiwamieS: Nyt..? Onhan se ollut jo pirun kauan kehissä?

Toki scrobblaus on toiminut jo alusta asti, tarkoitin spotifyn sisällä toimivaa last.fm -applikaatiota.

E: Siis päivitetyssä spotifyssa saa last.fm:n tuonne vasempaan laitaan apps -otsakkeen alle, joten ei tarvitse aina käydä kyseisellä nettisivustolla. Tuossa applikaatiossa ei kylläkään ole ihan hirmuisesti toimintoja, mutta ainakin suosituksia on helppo kuunnella siitä suoraan.
Ei lähe.
SiwamieS
27.12.2011 03:40:36
mima: Toki scrobblaus on toiminut jo alusta asti, tarkoitin spotifyn sisällä toimivaa last.fm -applikaatiota.

E: Siis päivitetyssä spotifyssa saa last.fm:n tuonne vasempaan laitaan apps -otsakkeen alle, joten ei tarvitse aina käydä kyseisellä nettisivustolla. Tuossa applikaatiossa ei kylläkään ole ihan hirmuisesti toimintoja, mutta ainakin suosituksia on helppo kuunnella siitä suoraan.

Aa, jepulis. Enpäs ollut vielä huomannutkaan moista :)
D1mmu
27.12.2011 17:29:58
Hehe, tässä käytän vissiin neljttä tai viidettä kuukautta ilmaiseksi premiumia. :)
Ostin soneralta puhelimen ja ja liittymän ja sain kolme ilmasta kuukautta ja sen jälkeen on vaan jatkunut ihan ilmaiseksi.
Itselle ei ilmeisesti tuota päivitystä ole jostain syystä tullu, koska en omasta spotifystäni löydä mitään mainitsemistanne uusista ominaisuuksista?!
SiwamieS
28.12.2011 00:35:33 (muokattu 28.12.2011 00:35:51)
Hiiskatin SpotifyFacebook-symbioosi. Haluaisin: Jakaa jotain levyjä/biisejä kavereille feisbuukissa, niin että linkissä olisi levynkansi ja tiedot, niinku ennenkin, ei pelkkä kusinen open.spotify..-url. En halua: Antaa Spotifylle oikeutta, jolla se "may add" jotain mun timelineen ominpäin. Mahdottomuus? :/
obiwan
28.12.2011 09:49:05
SiwamieS: Hiiskatin SpotifyFacebook-symbioosi. Haluaisin: Jakaa jotain levyjä/biisejä kavereille feisbuukissa, niin että linkissä olisi levynkansi ja tiedot, niinku ennenkin, ei pelkkä kusinen open.spotify..-url. En halua: Antaa Spotifylle oikeutta, jolla se "may add" jotain mun timelineen ominpäin. Mahdottomuus? :/

Annat ekana ne oikeudet ja sitten käyt heti muuttamassa FB-asetuksista, ettei Spotify julkaise mitään seinälläsi?
TommiTomminen
28.12.2011 11:42:51
SiwamieS: Hiiskatin SpotifyFacebook-symbioosi. Haluaisin: Jakaa jotain levyjä/biisejä kavereille feisbuukissa, niin että linkissä olisi levynkansi ja tiedot, niinku ennenkin, ei pelkkä kusinen open.spotify..-url. En halua: Antaa Spotifylle oikeutta, jolla se "may add" jotain mun timelineen ominpäin. Mahdottomuus? :/

Alat vaan katso tykkäämään sellaisesta musasta, joka on katu-uskottavaa eikä tarvitse hävetä.
Johnny Buzz
28.12.2011 11:47:48

TommiTomminen: Alat vaan katso tykkäämään sellaisesta musasta, joka on katu-uskottavaa eikä tarvitse hävetä.

Tai sitten käytät private listeningiä kuunnellessasi jotain, mitä et halua timelineen.
SiwamieS
28.12.2011 16:27:22 (muokattu 28.12.2011 16:27:37)
Tjuu, ennen vain nuo statukseen lykätyt Spotify-linkit näky kivasti (kansi+infot), nykyään vaan pelkkänä urlina. Paitsi jos tosiaan jakaa suoraan 'via spotify', joka ei oikein inspaa (kun se vaatii tosiaan sen lisäyksen timelineen).. ja tuntuu et ne ei ees näy kaikille. Esim. huomasin just et mulle ei ainakaan tule kavereiden Spotify-jakoja newsfeediin, näkyvät vaan jos meen ihmettelemään niiden seinää/timelinea, oli ne sit tehty käyttäjän tai Spotifyn toimesta.. Hmm.

E: Ehkä en vaan ymmärrä :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)