Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paras minikombo
1
Ben_D
27.12.2011 13:14:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs on nykypäivänä hintalaatusuhteeltaan paras minikombo tyyliin Microcube? Ei ole tullut hetkeen seurattua, mitä muilla valmistajilla on tarjolla. Nyt tarvis pikkustyrkkarin.
 
Jucciz
27.12.2011 14:46:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ben_D: Mikäs on nykypäivänä hintalaatusuhteeltaan paras minikombo tyyliin Microcube? Ei ole tullut hetkeen seurattua, mitä muilla valmistajilla on tarjolla. Nyt tarvis pikkustyrkkarin.
 
Ois varmaan hyvä tietää, tuleeko metalliin vai johonkin muuhun musaan ja paljonko ois hintakatto.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Lilli
27.12.2011 15:50:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ben_D: Mikäs on nykypäivänä hintalaatusuhteeltaan paras minikombo tyyliin Microcube? Ei ole tullut hetkeen seurattua, mitä muilla valmistajilla on tarjolla. Nyt tarvis pikkustyrkkarin.
 
Tässä varteenotettava vaihtoehto
 
http://www.drzamps.com/amp/mini_z/
 
Eikä ole varmaankaan hinnalla pilattu ;-)
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
mcine
27.12.2011 17:35:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli joskus blackstar HT-1 ja se oli kyllä hyvä.
 
vvaltsu
27.12.2011 17:41:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mcine: Mulla oli joskus blackstar HT-1 ja se oli kyllä hyvä.
 
Mulla on HT-5 ja se on varmasti parempi. Saa ostaa pois. ;););)
 
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin
Mandarax
27.12.2011 18:05:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tuollaista microcuben kaltaista mallintavaa ja edukasta vaffaria kotiin kaipaa niin esim tuo Peaveyn Vypyr on ihan passeli peli siihen (ja siis metallimeininkiin eritoten)
http://www.thomann.de/fi/peavey_vypyr_30.htm
 
Hieman hintavammassa kategoriassa voisi sitten olla vaikka tuo Englin Gigmaster jonka tehonvalitsin tekee siitä myös mainion makkarimyllyn:
http://www.thomann.de/fi/engl_e310_gigmaster_combo_110.htm
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
artal
27.12.2011 20:01:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei tarvitse olla mallintava ja hyvä puhdas saundi piisaa, niin ZT Amplifiersin Lunchboxille ääni.
 
hallu
27.12.2011 20:39:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jos parasta haetaan, niin Fender Champ 57 voisi olla hyvinkin lähelle sellainen, mutta se on aika kallis.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Muuki
27.12.2011 20:40:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hallu: No jos parasta haetaan, niin Fender Champ 57 voisi olla hyvinkin lähelle sellainen, mutta se on aika kallis.
 
Milläs lailla se on paras? Tai siis lähes paras. En pottuile, mua vaan kiinnostaa.
 
M4ss3 m/: "Myytti: Kitarankielien paksuuden sopivuus on makukysymys."
hallu
27.12.2011 21:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuki: Milläs lailla se on paras? Tai siis lähes paras. En pottuile, mua vaan kiinnostaa.
 
No se on ehkä hiukan semmoinen yhden tempun hevonen, jonka se tekee ihan perkeleen hyvin. Jos hakee toisenlaista soundimaailmaa tai monipuolisuutta, niin tämä ei vastaa siihen. Siksi tämä on vain lähestulkoon paras eli ei tämä kaikille käy. Itse pidän siitä siksi, että siinä on vain yksi potikka (se ei siis tarvitse niitä enempää), se on kaunis katsella ja kuunnella. Sen on handwired sarjaa eli lähes p2p (joka sellaista arvostaa). En ole sitä tyypitellyt niin paljoa, että tietäisin syökö se hyvin pedaaleja, mutta uskon että fenderin tapaan se toimii hyvin efektien kanssa, mutta toisaalta sen oma soundi on niin herkullinen etten lähtisi ensimmäisenä polkimia siihen sotkemaan. Itse olen harkinnut täysin vakavissani, että vaikka tämä on minivahvariksi sikakallis, niin ostaisin sen oitis kun sattuisi olemaan joutilas toimintatonni taskussa. Minulla on epäkäytännöllisen isot nuo nykyiset kamat, että mielelläni vaihtaisin ne laadukkaaseen pikkuvahvariin.
 
Vox t4v (vai mikä se nyt oli) on tyylikäs ja huomattavasti edullisempi pikkuvahvari, mutta en ole päässyt sitä vielä tyypittelemään jotan en tiedä kuinka herkulliselta soundaa. Edullinen hinta kuitenkin kielisi että se ei liene p2p tyylinen vahvari.
 
Tuon fenderin mainitsin siksi, että aloittaja kysyi mikä on paras ja yleensähän sieltä hintahaitarin yläpäästä ne parhaat löytyy (vaikkakaan ei aina).
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
-Cale
27.12.2011 21:43:37 (muokattu 27.12.2011 21:45:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko paras, mutta Tech21 TM10 on ainakin hyvä!
 
Kalm
27.12.2011 21:47:03 (muokattu 27.12.2011 21:51:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ben_D: Mikäs on nykypäivänä hintalaatusuhteeltaan paras minikombo tyyliin Microcube? Ei ole tullut hetkeen seurattua, mitä muilla valmistajilla on tarjolla. Nyt tarvis pikkustyrkkarin.
 
Jos "Microcube" tarkoittaa tässä jotain mikä on kiva kotona/reissussa, mutta ei ole tarkoituskaan soittaa bändin kanssa (ilman PA:ta), niin Jammun THR on ainakin yksi kohtuu onnistunut vempain.
 
Näppärän kokoinen/näköinen, riittävän simppeli (ettei pala aikaa valikoissa hyppelyyn), toimii soittimen aktiivikaiuttimena ja PC:n äänikorttina/nauhoitusinterfacena, paristo/verkkokäyttöinen, namiskat mallinnettu toimimaan kuten "oikeassa" vahvistimessa ja mukana tulee äänityssofta jne.
 
http://www.youtube.com/watch?featur … yer_detailpage&v=kyLEy7sNI3A#t=132s
 
Mitään isompaa jyrinää ja seiskademppibassoja tuosta on toki turha odottaa itsestään ilman ulkoisia kytkentöjä, mutta kaikenlaiseen juutuberaitojen/biisien mukana jammailuun aivan omaa luokkaansa.
 
Edit: tuossa myös mikitetty demo http://www.youtube.com/watch?v=Vv805FukywU
 
PIM
28.12.2011 06:43:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artal: Jos ei tarvitse olla mallintava ja hyvä puhdas saundi piisaa, niin ZT Amplifiersin Lunchboxille ääni.
 
Toinen ääni Lunchboxille.
 
Ben_D
29.12.2011 01:08:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevi ja rock...halpa ja pieni ihan vaan kotisoittoon.
 
novo
29.12.2011 09:34:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ben_D: Hevi ja rock...halpa ja pieni ihan vaan kotisoittoon.
 
Tech TM10 ois ihan kovis tai sit tuo Blackstarin HT-5.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «