Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl-pedaali P-890
1
kaljataiteilija
27.12.2011 17:44:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha alkuperäinen pedaali alkaa olemaan jo 23 vuotta vanha kohta.
Meinasin ostaa varalle toisen ja muutenkin testimielessä voisin sijoittaa uuteen.
Mitäs kokemuksia tästä kyseisestä polkimesta on?
Onko luotettava ym.?
Itse soittelen lähinnä perusrokkia jne.
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
JanneO
28.12.2011 08:42:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Vanha alkuperäinen pedaali alkaa olemaan jo 23 vuotta vanha kohta.
Meinasin ostaa varalle toisen ja muutenkin testimielessä voisin sijoittaa uuteen.
Mitäs kokemuksia tästä kyseisestä polkimesta on?
Onko luotettava ym.?
Itse soittelen lähinnä perusrokkia jne.

 
Tuo on pearlin ihan peruspedaaleita joita tulee yleensä noitten alle 1000€ settien mukana. Ei mikään kummoinen mutta varmaan ajaa asiansa. Jos meinaat että soittelet seuraavat 23 vuotta tuolla seuraavalla spedulla, tutki esim pearlin eliminator, Taman Speed cobra tai Iron Cobra jne jne. Jos nyt sijoitat esim sen 150 euroa kunnon single pedaaliin, niin se ei tuossa 20 vuodessa ole kuin 7,5€ per vuosi ;)
 
kaljataiteilija
28.12.2011 09:02:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Tuo on pearlin ihan peruspedaaleita joita tulee yleensä noitten alle 1000€ settien mukana. Ei mikään kummoinen mutta varmaan ajaa asiansa. Jos meinaat että soittelet seuraavat 23 vuotta tuolla seuraavalla spedulla, tutki esim pearlin eliminator, Taman Speed cobra tai Iron Cobra jne jne. Jos nyt sijoitat esim sen 150 euroa kunnon single pedaaliin, niin se ei tuossa 20 vuodessa ole kuin 7,5€ per vuosi ;)
 
Olraidi. Onhan tuo mun alkuperäinen tullut silloin setissä mukana.
En tiijä mallin nimeä, mutta hyvin on pelittänyt.
Hihnavetoinen, mutta ei meinaa mistään löytyä uutta hihnaa sille.
Minä en kummosen vaativa soittaja ole teknisesti, joten tuota P-890:tä olen vähän silläsilmällä tiiraillut.
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
JanneO
28.12.2011 10:40:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Olraidi. Onhan tuo mun alkuperäinen tullut silloin setissä mukana.
En tiijä mallin nimeä, mutta hyvin on pelittänyt.
Hihnavetoinen, mutta ei meinaa mistään löytyä uutta hihnaa sille.
Minä en kummosen vaativa soittaja ole teknisesti, joten tuota P-890:tä olen vähän silläsilmällä tiiraillut.

 
tuommoisen hihnan varmaan pystyy duunaamaan itsekkin, jostain teollisuusliikkeestä kuljetinhihnaa tai vastaavaa sopivan levyisenä, niin siitä saa tehtyä? Varmasti tuolla P-890:sellä pärjää ihan hyvin, mutta nälkä kasvaa syödessä ja varmasti käyttömukavuus noissa paremmissa pedaaleissa on huimasti paremmin. Käy testaamassa eri speduja jossakin liikkeessä...
 
Duro
28.12.2011 10:42:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite tekaisin vanhaan Pearlin pedaaliin katkenneen nahkahihnan tilalle velcrosta uuden hihnan :) Eli velcron molemmat puolet yhteen ja siitä sopivan kokonen palanen. Ja helvetin hyvin kesti sen ajan kun se minulla oli ainaki.
 
öggöbö.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «