HaloOfFlies 27.12.2011 15:37:25 | |
---|
riimu: Soispa. Veikkaan että Kummolan toimesta Murheellisten laulujen maa... Siis eilen soi. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
riimu 27.12.2011 15:51:41 | |
---|
danny: Siis eilen soi. Ok, meni kyl ohi täysin sen kanadavouhotuksen kanssa. :) Don't ask me about Grim Fandango. |
DJKaaos 27.12.2011 15:55:35 | |
---|
riimu: Meinaan kyl se sinänsä ihan ymmärrettävää on että härmäläiset jäätyy aluksi tollasen meiningin edessä vaikka olis kavereilla millaiset leiritykset alla. Tuplasti enemmän kannattajia mitä yksikään sm-liigassa oleva areena pystyy kantamaan ja kaikki huutaa kanukkien puolesta. Pakko sano että kova paikka oli pojille vaikka reisilleen meni. Jotain tämmöstähän siinä oli. Munsta kuitenkin oleellisinta tossa eilisessä pelissä oli se, millä ilmeellä Suomi pelasi. Joukko alistuneita poikia yritti pysyä vastustajan kyydissä. Ja sitten nämä puolustuspään sekoilut ja pakkien sijoittumiset yms, ne olivat aivan karmeita heti ottelun alusta lähtien. Eikä tuo hyökkäyspään touhukaan kovin paljon parempaa ollut. Surkeita laukauksia ja näpertelyä. Mutta tästä ei pitäisi olla kuin yksi suunta. Uuteen nousuun vaan, pojat. Minä olen minä. |
TaikuriHärvä 27.12.2011 16:00:17 | |
---|
Mikä laji kyseessä? "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
KaleviHärvä: Mikä laji kyseessä? Jalkapallo. |
HaloOfFlies 28.12.2011 13:40:48 (muokattu 28.12.2011 13:50:44) | |
---|
Aittokallio maalille USA-otteluun, Olli Määttä sivussa ylävartalovamman vuoksi. http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekk … 572/uusi-mies-maalille-usa-otteluun Mielestäni Gibsonille olisi voinut toisen tilaisuuden antaa. Mutta Pikkuleijonilla on nyt kasvojen pesun paikka. Toista murskatappiota ei saa tulla. Määtän poissaolo on kyllä kova isku. Kuitenkin pitäisi olla se kiekollinen johtaja tuossa pakistossa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 28.12.2011 22:05:01 | |
---|
Veikkauksia lopputulemasta otetaan vastaan, otetaan vastaan. Miten käy tänään? Selvä lähtökohta ollee se, että Suomi häviää, mutta minkälaisilla lukemilla? Uskotaan, että numerot taululla on siedettävämmät kuin avauspelissä. Minä olen minä. |
losalvaros 28.12.2011 22:15:55 | |
---|
DJKaaos: Veikkauksia lopputulemasta otetaan vastaan, otetaan vastaan. Miten käy tänään? Selvä lähtökohta ollee se, että Suomi häviää, mutta minkälaisilla lukemilla? Uskotaan, että numerot taululla on siedettävämmät kuin avauspelissä. Pitkävetolapulle eksyi neljä kohdetta, kaikki näitä U20-lätkämatseja. Ennakkosuosikkien kertoimet olivat aika kirotun pieniä, joten vähän piti hakea kerrointa ja lähteä hakemaan Suomen voittoa USA:sta, kerroin huikea 5,05! Lapussa yhteensä kerrointa joku 16, ehkä siitä pienet hymyt saa aikaan kun vauvaleijonat purevat tänään muutakin kuin mailan tuppea. Realistinen veikkaus, että Suomella on kasvojen pesun myötä taktinenkin puoli aivan eri kunnossa kuin Kanadaa vastaan. Lähtötilanne kuitenkin sama kuin Kanadaa vastaan, alle neljän maalin tappio kunnollisen peliesityksen jälkeen jota ei tarvitse hävetä (vrt. miten Kanada-pelissä EI pidä pelata) on hyvä esitys, huomioon ottaen että vastassa on turnauksen kolmen kovimman joukkueen kärkeen arvioitu porukka. Yhteenveto: ei samanlaista housuunpaskomista ja röytöä kuin ratsupoliiseja vastaan, petterisihvos-tyyliin analysoiden "peliesitys kertoo enemmän kuin numerot". Toivottavasti Suomen voitto armottoman taistelun ja "Meidän pelin" jälkeen, realistisemmin 3-4:n maalin voitto Amerikan Yhdysvalloille. "It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio |
HaloOfFlies 28.12.2011 22:53:55 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
riimu 28.12.2011 23:07:35 | |
---|
On kyl melko erinäköinen joukkue nyt kehissä. Hyvä pojat! Don't ask me about Grim Fandango. |
Hetfield 29.12.2011 00:54:28 | |
---|
Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon USA:n Gibsonin maskiin, tai lähinnä siihen miten se oli päässä? Ristikon alareuna melkein silmien tasolla =D I quit the band... Now I just play with myself. |
Narcosynthesis 29.12.2011 10:48:43 | |
---|
Hetfield: Kiinnittikö kukaan muu huomiota tuohon USA:n Gibsonin maskiin, tai lähinnä siihen miten se oli päässä? Ristikon alareuna melkein silmien tasolla =D Joo. Mietin kanssa et mitä ihmettä, eikö kaverilla oo leukaa ollenkaan:D Karma kuittaa kalavelat |
sticky fingers 29.12.2011 14:39:03 | |
---|
DJKaaos: Veikkauksia lopputulemasta otetaan vastaan, otetaan vastaan. Miten käy tänään? Selvä lähtökohta ollee se, että Suomi häviää, mutta minkälaisilla lukemilla? Uskotaan, että numerot taululla on siedettävämmät kuin avauspelissä. Kaksinkertainen naamapalmu tämän viestin kohdalla... Itse en peliä nähnyt, mutta kuulemani/lukemani mukaan onneakin vissiin oli vähän mukana. Aittokalliolta ilmeisen hyvä matsi, 38 torjuntaa, vai? Samalla tuo tietysti indikoi sitä, että puolustus ei (vieläkään) ihan aukotonta ole. Seuraavana Tanska - toivottavasti tulee onnistumisia laajalla rintamalla, niin pelivire kohenee itse kullakin. ... |
Funkånaut 29.12.2011 17:02:32 | |
---|
sticky fingers: Itse en peliä nähnyt, mutta kuulemani/lukemani mukaan onneakin vissiin oli vähän mukana. Aittokalliolta ilmeisen hyvä matsi, 38 torjuntaa, vai? Samalla tuo tietysti indikoi sitä, että puolustus ei (vieläkään) ihan aukotonta ole. Munsta tota laukauksien määrää oleellisempi asia on se, että millaisia ne laukaukset ovat olleet. Että onko oltu realistisessa maalintekopaikassa ammuttaessa. Jos pakit blokkaa hyvät maalipaikat pois, ja vedot ovat vain roiskaisuja huonoista paikoista, niin tuo torjuntojen määrä tai laukausten määrä ei ole ongelma. Ainakin kuuntelen musiikkia. Sä vaan keskityt mnetissä ulisemiseen ja jonkun middle beerin ryystämiseen. - M4ss3 m/ Kuuntelen tälläistä |
VeeKoo 29.12.2011 17:41:53 | |
---|
sticky fingers: Kaksinkertainen naamapalmu tämän viestin kohdalla... Itse en peliä nähnyt, mutta kuulemani/lukemani mukaan onneakin vissiin oli vähän mukana. Aittokalliolta ilmeisen hyvä matsi, 38 torjuntaa, vai? Samalla tuo tietysti indikoi sitä, että puolustus ei (vieläkään) ihan aukotonta ole. Seuraavana Tanska - toivottavasti tulee onnistumisia laajalla rintamalla, niin pelivire kohenee itse kullakin. Samana päivänä on myös tsekkipeli. Voi olla, että jos Tanskapeli on helppo, niin menee läpiluisteluksi ja voimien säästelyksi.. En sitten kyllä tiedä kuinka helppo tuo Tanskamatsi on. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
HaloOfFlies 29.12.2011 20:08:29 | |
---|
VeeKoo: Samana päivänä on myös tsekkipeli. Voi olla, että jos Tanskapeli on helppo, niin menee läpiluisteluksi ja voimien säästelyksi.. En sitten kyllä tiedä kuinka helppo tuo Tanskamatsi on. Jotain osviittaa varmaan antaa Tanskan aiemmat pelit. Tappio USA:lle 11-3 ja Tsekille 7-0. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Coatl 30.12.2011 14:23:53 | |
---|
Hoho, Venäjä teurastanut Latvian 14-0, Yevgeni Kuznetsovilla 9 pisteen ilta. feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk. that boy? |
HaloOfFlies 30.12.2011 17:04:40 | |
---|
Coatl: Hoho, Venäjä teurastanut Latvian 14-0, Yevgeni Kuznetsovilla 9 pisteen ilta. Muutenkin teurastusten ilta, kun Kanadakin voitti Tanskan 10-2. Olli Määttä saattaa vielä pelata näissä kisoissa, ainakin viime aikoina on Helmisen mukaan ollut merkkejä paremmasta ilmassa. Aivotärähdysten kanssa ei kuitenkaan koskaan voi ihan varma olla. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Coatl 31.12.2011 01:00:42 (muokattu 31.12.2011 01:02:44) | |
---|
Huhhuh, tuli katsottua kolmas erä tuosta USA-Tsekki -matsista. USA laukoi ottelussa maalia kohti huimat 54 kertaa mutta Tsekin maalivahti Mrazek oli hurjassa vireessä, ja meinasi lopussa tehdä vielä maalin tyhjiinkin :) Ihan mieletöntä katsoa kun kaverit juhlii alkusarjan matsin voittoa aivan kuin olisivat voittaneet mestaruuden. Yllättäin taisi USA:lle, yhdelle ennakkosuosikeista, tulla turnauksessa seinä vastaan, ellei Tanska sitten voita tänään Suomea, huomenna Suomi-Tsekki tasan ja USA voittaa Kanadan. Highly unlikely. feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk. that boy? |
Hetfield 31.12.2011 05:18:16 (muokattu 31.12.2011 05:18:43) | |
---|
Ahahahaha =D Pulkkinen tekee 3,5 sekkaa ennen loppua ottelun neljännen maalinsa. Aloituksesta suoraan hyökkäykseen vielä ja tekee viidennen maalin. Harmi vaan, että oli muutaman kymmenyksen loppuvihellyksen jälkeen kiekko maalissa. I quit the band... Now I just play with myself. |