Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: A cappella-ryhmä Ouluun?
1
takkev01
26.12.2011 18:04:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
 
Olen 29-vuotias nuori nainen Oulusta. Olen harrastanut 23-vuotta laulamista (ääneni on 1.sopraano). Olen perustamassa a cappella-lauluryhmää Ouluun. Tällä hetkellä meitä on ryhmässä 2 (ehkä 3), mutta lisää jäseniä tarvitaan, myös miehiä. Ryhmän koko saisi olla 5-6 laulajaa ja äänialat bassosta sopraanoon. Tarkoitus on sovittaa tämän päivän lauluja, myös kansanlauluja (miksei englanninkielisiäkin) a cappellaan ja tehdä paljon keikkaa.
 
varakone
26.12.2011 19:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

takkev01: Hei!
 
Olen 29-vuotias nuori nainen Oulusta. Olen harrastanut 23-vuotta laulamista (ääneni on 1.sopraano). Olen perustamassa a cappella-lauluryhmää Ouluun. Tällä hetkellä meitä on ryhmässä 2 (ehkä 3), mutta lisää jäseniä tarvitaan...

 
Ajatus on hyvä ja kannatettava näin P-Hämäläisenkin laulajan mielestä, mutta saisiko enemmän tuulta alleen laittamalla ilmo tuonne Wanted-puolelle? :) Terv. 38 v nuori mies. ;)
 
takkev01
29.12.2011 18:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt meitä on kasassa ainakin sopraano, altto ja basso. Vielä tarvittaisiin toinen
sopraano ja sitten pari tenoria. Ei tarvitse siis olla välttämättä kotoisin Oulusta,
kunhan vain kulkeminen sinne onnistuu =)
 
takkev01
30.12.2011 21:32:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haussa siis yksi sopraano, tenori ja baritoni =)
 
Airiin
15.04.2012 18:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

takkev01: Haussa siis yksi sopraano, tenori ja baritoni =)
 
Moi, onko tämä enää ajankohtainen juttu? Laulan sopraanoa kuorossa ja kiinnostaisi jokin pienempikin kokoonpano.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «