Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Texas heat vs Lil Texas
1
Todd
25.12.2011 19:40:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitus olisi nyt sitten hankkia uusi kaiutin Ural Toneni kaiutinkaappiin,ja kun tuosta texas bluesista slash muusta bluesista niin tykkään niin kuulin että siihen tarkoitukseen sopii varsin mainiosti jompi kumpi näistä. En tunne paikkaa jossa itse testata laitteita joten kysynkin siispä täällä jomman kumman kaiuttimen omistajilta että mitkä ovat olleet fiilikset? Mitkä ovat näissä pääasialliset erot ja kuinka soinnit muuten eroavat?
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Space_Ace
25.12.2011 21:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan riippuu styrkkarista aikalailla, mutta esim Engl Screamereihin on varmaan melkein jokainen laittanut Texas Heattia, minäkin aikoinani, tasoittamaan ylämiddlepuukkoa ja trebleä ja lämmittämään alakertaa. Kyllä tykkäsin sen kanssa enemmän kun V30:sestä.
 
Kyllä piuha on aina piuha.
naavanka_
25.12.2011 21:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oo mullakaan pikkuteksasista kokemusta mutta ihan tuota Texas heatia voin kyllä suositella.
Toimii vaikka sun minkä kaverina varsin passelisti.
 
Todd
25.12.2011 22:14:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin tilata Bluetonelta jonkun oikein kivan kaapin ja sitten asentaa jomman kumman,ilmeisesti nyt sitten tämän Texas heatin siihen kiinni.
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Wäiski
25.12.2011 23:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on kumpikin Texas, toinen erilliskaapissa ja toinen Tweed Deluxen elementtinä. Molemmat ovat erinomaisia, edullisia yleiskaiuttimia ja melko samankaltaisia. Erilaisista koteloratkaisuista johtuen AB-vertailu ei suoraan onnistu, mutta jonkin verran eroja olen ollut havaitsevinani ja muistikuvani ajalta, jolloin TH oli Tweedissä vahvistavat asiaa:
 
- Lil Texas on ehkä keskiäänivoittoisempi ja läsnäoleva. Tweed Deluxeen se on jäänyt monien vaihtojen jälkeen. Lil Texas on myös neodynaamisena todella kevyt, n. 2 kg kevyempi kuin normaalikaiuttimet.
 
- Texas Heat on enemmän peruskauraa, oikein hyvää sellaista. Ehkä vähän enemmän ylä- ja alapäätä, mutta ei radikaalia eroa.
 
nakedzen
26.12.2011 12:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Texas Heatista tykkään itse kyllä todella paljon, V30 vaihtoin siihen ja soundiin tuli paljon enemmän lämpöä ja tukevuutta.
Guildfinger
27.12.2011 13:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swamp Thang vaikuttaa myös mainiolta, etenkin kimpassa Texas Heatin kanssa. Olen tuumaillut näiden sopivuutta Hiwatin 212 combon sisään.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «