Bobana 21.12.2011 21:21:12 | |
---|
Päivän selvää on että ton Dirty Loopsin "live" tulee nauhalta paitsi laulu. Kun kattoo rumputyöskentelyä niin rainalla tapahtuu paljon enemmän kun jätkä viittii heilua. No, ei toi multa ole pois. Ai nyvvai??! |
Speedy 22.12.2011 01:19:54 (muokattu 22.12.2011 01:35:43) | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
drummerolli 22.12.2011 08:08:38 | |
---|
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
Epämuusikko 22.12.2011 14:59:05 (muokattu 22.12.2011 15:18:09) | |
---|
Huh HUH tuota Babyä. Vasta nyt pääsin kuuntelemaan. Ei ollut turhanpäistä "kuuntelin eilen viidesti kaikki Dirty Loopsin netissä olevat biisit läpi ja poltin tupakkaa" lätinää kiipparistiystävältäni. Vau! e: vaakakupissa painaa tiukkuuden lisäksi häpeämätön fuusiohko harmonia joka sais muutamankin palstan grand old rock humppa manin kusemaan piikkilankaa. Mitä sekin sitten tarkoittaa. On Ruotsin pojilla pokkaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Dirk 22.12.2011 15:53:01 | |
---|
Epämuusikko: Huh HUH tuota Babyä. Vasta nyt pääsin kuuntelemaan. Ei ollut turhanpäistä "kuuntelin eilen viidesti kaikki Dirty Loopsin netissä olevat biisit läpi ja poltin tupakkaa" lätinää kiipparistiystävältäni. Vau! Onhan tuo yhdenlaista soiton ja sovituksen ilotulitusta.. vaan ei herätä minussa yhtään mitään. Niin puuduttavaa ja hengetöntä, etten jaksais kahta biisiä enempää kuunnella putkeen.. |
Epämuusikko 22.12.2011 16:30:00 | |
---|
Dirk: Onhan tuo yhdenlaista soiton ja sovituksen ilotulitusta.. vaan ei herätä minussa yhtään mitään. Niin puuduttavaa ja hengetöntä, etten jaksais kahta biisiä enempää kuunnella putkeen.. En löydä netistä sopivaa NEGER SNÄLLA-kuvaa joka tähän yhteyteen sopisi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
koera 22.12.2011 18:31:51 | |
---|
Linnunlaulupuu: Joo, hevii ja räkää pitäis olla enemmän. Ei ees tartte. Ku ois vaan ihminen soittamassa nii se riittäs. I'm on a seafood diet: I see food, I eat it. |
Deino 22.12.2011 19:05:04 | |
---|
Epämuusikko: Huh HUH tuota Babyä. Vasta nyt pääsin kuuntelemaan. Ei ollut turhanpäistä "kuuntelin eilen viidesti kaikki Dirty Loopsin netissä olevat biisit läpi ja poltin tupakkaa" lätinää kiipparistiystävältäni. Vau! e: vaakakupissa painaa tiukkuuden lisäksi häpeämätön fuusiohko harmonia joka sais muutamankin palstan grand old rock humppa manin kusemaan piikkilankaa. Mitä sekin sitten tarkoittaa. On Ruotsin pojilla pokkaa. Oikea mielipide! |
VeKrio 22.12.2011 19:35:03 (muokattu 22.12.2011 19:36:56) | |
---|
Dirty Loopsista sen verran, että jotain on tehty oikein, kun ääripäiden mielipiteitä lentelee näin tiuhaan tahtiin. En tiä sit mitä se oikein tässä on. Jos maailmasta pitäis löytää Dirty loopsin vastakohta, niin se olis Joose Keskitalo: http://www.youtube.com/watch?v=WQ_1TXjJ6MQ&feature=related Ja joo, vetää myös livenä aika livesti. Rumpupläyjäys tämä on siks, että vähemmän on enemmän näköjään perkussiopuolellakin täs tapaukses. Samaan hengenvetoon teemaan sopien: Hyvää joulua kaikki Mnet-people! Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää |
Linnunlaulupuu 22.12.2011 20:24:40 | |
---|
koera: Ei ees tartte. Ku ois vaan ihminen soittamassa nii se riittäs. Ei se ihminen siitä sen parempaa tee. Korkeintaan tuo sitä spermaa siihen touhuun. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kailis 23.12.2011 02:05:27 | |
---|
Tää on nyt taas niin tätä. Mä en tajua miksi jonkun bändin pitäis soittaa niin että se kuulostaa joidenkin mielestä livesoitolta jos se ei ole edes bändin tarkoitus. Tai todistella jotain. En mä esimerkiksi Jamiroquaita kuuntele sillä korvalla levyltä että mitenköhän tää toimii livenä tai kameramikeillä. Ja aika gridissä on sekin bändi välillä. Ja moni muukin. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Bobana 23.12.2011 21:10:36 | |
---|
Kailis: Tää on nyt taas niin tätä. Mä en tajua miksi jonkun bändin pitäis soittaa niin että se kuulostaa joidenkin mielestä livesoitolta jos se ei ole edes bändin tarkoitus. Tai todistella jotain. En mä esimerkiksi Jamiroquaita kuuntele sillä korvalla levyltä että mitenköhän tää toimii livenä tai kameramikeillä. Ja aika gridissä on sekin bändi välillä. Ja moni muukin. Noh, tuossa on kyllä pointtia. Mutta ehkä se "piikki" joka kantautuu rahvaan riveistä on lähinnä sitä että kaikki yrittää kuulostaa täydelliseltä siinä välttämättä onnistumatta ja sitten tulee noi paskaset loopit ja tekee tolleen. Se ei kato sovi yritteliään pockettiin eikä toimintatapoihin. Ai nyvvai??! |
markkuliini 23.12.2011 21:28:01 | |
---|
Kailis: Tää on nyt taas niin tätä. Mä en tajua miksi jonkun bändin pitäis soittaa niin että se kuulostaa joidenkin mielestä livesoitolta jos se ei ole edes bändin tarkoitus. Tai todistella jotain. Eihän noiden tarviskaan todistella mitään, olisivat ihan rehellinen studioproggis, mutta mun mielestä on kornia sitten jäädä kiinni "live soundcheck"-videosta kun siinä(kin) on siirretty iskuja paikalleen. Kun koko bändin idea on olla jonkinlainen superbändi, niin tuollainen tavallaan vesittää koko idean. Jos videoista otetaan tuo konemainen tiukkuus pois, niin mitä jää? Ihan kivoja ja hassuja sovituksia coverbiiseistä. Eikö se sitten riittäisi? Ei ainakaan bändin itsensä mielestä. Edelleen, en sano etteivät kaverit osaa soittaa. Eihän tuollaisia sovituksiakaan saisi aikaan ilman korkeaa soittotaitoa. Mutta tuo liika studiokiillotus pilaa homman mulle. Ei siksi että sitä on tehty, vaan siksi että se kuulostaa koneelta. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 23.12.2011 21:29:52 | |
---|
Bobana: Noh, tuossa on kyllä pointtia. Mutta ehkä se "piikki" joka kantautuu rahvaan riveistä on lähinnä sitä että kaikki yrittää kuulostaa täydelliseltä siinä välttämättä onnistumatta ja sitten tulee noi paskaset loopit ja tekee tolleen. Se ei kato sovi yritteliään pockettiin eikä toimintatapoihin. Mä en aikuisten oikeasti haluaisi osata soittaa noin. Vannon. Siis jos en osaisi sitten myös soittaa "hikisemmin" ja enemmän rosoisesti. Kyllä siis tuo olisi optiona ihan jees. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Anonymous-jazz 24.12.2011 12:36:12 | |
---|
Nyt muuten löyty kanssa todella helmi pätkä Johannes Zetterberg nimisen ruotsalaisen basistin soolodebyttialbumi vuodelta 2009 ja rummuissa on sama jätkä Aron Mellergårdh kuin Dirty Loopsissa. Toimii http://www.youtube.com/watch?v=ZxNUnFey9x4 Johan on kansainvälisiä nimiä tolla levyllä: Personnel: Johannes Zetterberg: bass (1-3, 5, 6, 8, 9), keyboards and programming, fretless bass (4, 6, 7); Erik Linder: guitars (1-8); Jens Flipsson: alto saxophone (1-5, 8); Arvid Svenungsson: additional keyboards (1-3, 6-8), electric piano (1), synth solo (1, 3, 8), loops (2, 6, 7), synth melody (6); Jonas Isaksson: guitar solo (1); Aron Mellergardh: drums, timbales (1, 9), percussion programming (1, 4, 5, 7), percussion loop (2, 3, 7); Jay Oliver: synth solo (2); Andreas Ekstedt: percussion (3, 6, 8, 9); Jonathan Fritzen: electric piano (4); Calle Stalenbring: guitar solo (5); Eric Marienthal: alto saxophone (6); Jason Rebello: piano solo (6); Otmaro Ruiz: Rhodes and synth solo (9). http://www.allaboutjazz.com/php/article.php?id=32326"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 24.12.2011 13:54:18 | |
---|
Anonymous-jazz: Johan on kansainvälisiä nimiä tolla levyllä: Otmaro Ruiz Pakko olla hyvä! Eric Marienthal Otan sanani takaisin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Bobana 24.12.2011 17:13:52 | |
---|
markkuliini: Mä en aikuisten oikeasti haluaisi osata soittaa noin. Vannon. Siis jos en osaisi sitten myös soittaa "hikisemmin" ja enemmän rosoisesti. Kyllä siis tuo olisi optiona ihan jees. No en kyllä minäkään. Mutta kaikkee pitää maailmassa olla kato. : ) Ai nyvvai??! |
Kailis 25.12.2011 15:25:35 (muokattu 25.12.2011 15:30:28) | |
---|
markkuliini: Mä en aikuisten oikeasti haluaisi osata soittaa pelkästään noin. Vannon. Kyllä siis tuo olisi optiona ihan jees. Näinkö? Mistä muuten tietää ton kaverin repertuaarin? Vai tarkoititko, ettet haluaisi soittaa tossa bändissä, jos et saisi soittaa "hikisemmin" ja rosoisemmin? Vai että et soittaisi mistään hinnasta millään tavalla? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Kailis: Näinkö? Juuri niin, hienosti osasit tiivistää. Kuitenkin olennainen osa mun tekstiä on se että midimäinen kone-soitto olisi mulla nimenomaan harvoin käytetty efekti. Mistä muuten tietää ton kaverin repertuaarin? Vai tarkoititko, ettet haluaisi soittaa tossa bändissä, jos et saisi soittaa "hikisemmin" ja rosoisemmin? Vai että et soittaisi mistään hinnasta millään tavalla? No, edelleenkään en usko, että kaverit soittavat noin konemaisesti oikeasti. Enkä tiedäkään kaverin repertuaaria, enkä mielestäni ole niin väittänytkään. Jos itse jostain syystä soittaisin tuossa bändissä, niin en antaisi "korjailla" soittoa noin paljon. Olennaista on tässä nimenomaan se, että tuo ei kuullosta minusta hyvältä. Ei se siis paskaltakaan kuulosta. Mutta robottimaiselta ja kylmältä. Jos leikitään hetki, että kaverit soittavat oikeasti noin, niin harmi, sillä he ovat löytäneet sen lakipisteen jossa musiikki ei enää hirveästi hengitä. Muistaa pitää, että mä en ole mikään löperöyden ylistäjä. Puhun aika-arvollisesti tosi pienistä jutuista. Ehkä mun "rikos" on tässä vaan olla midi- ja tietokonevalveutunut ja liian tarkkakorvainen. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 25.12.2011 16:15:15 | |
---|
Noh, eihän midintarkkaan pysty ku terminaattori... ...Sitä odotellessa... Muta, siis pystyyhän hyvät soittamaan tahtoessaan, tarkastikin. Paskaahan tämä ko. biisi on, noin niinkun biisinä, mutta kyllä tuo soitettuna miulle uppoo 6-1! ...Ja se ykkönen ei tuu lätkästä, vaan teistä spekuloijista. Itku, että loppu on kauhiita kuraa. Viina on viisaiden juoma, vaan nousee se tyhmäänkin päähän! |