Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Työhistoriasi
1 2 3
Ukko
25.12.2011 11:37:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistelin tässä moneltako alalta olen saanut 43 vuoden aikana (eka duuni 11 v.)palkkatuloa. Onhan niitä. Maatalous, metsätyö, lähetti, sahatyö, metalli, kaasu, logistiikka, hoiva, vartiointi, soitto, rakennus/remontti, kenkä, myynti ja kasvitarha. Mites muilla ?
 
COVS jäsen nro 6
hvinnamo
25.12.2011 12:14:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole ollut tähän asti töissä oikein missään. Itse olen pyrkinyt itseni elättämään, tosin huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
 
omarklah
25.12.2011 12:26:24 (muokattu 25.12.2011 12:30:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei missään aikajärjestyksessä.
Ainakin sahatyö, metallityö, opetustyö, IT-alan työt, ohjelmointi, musiikki, rakennustyö(työntekijä+työnjohto), kattoristikkotehdas, piharakennus, järjestötyö, yrittäjä, postinkantaja ja myyntityö.
 
http://www.coversionband.com/
poppamies
25.12.2011 12:53:47 (muokattu 25.12.2011 12:54:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos lasketaan kaikki niin eka työpaikka oli LM Ericssonin puhelintehdas Stockholmissa. Armeijan jälkeen korjasin jonkun aikaa kameroita. Sitten menin aluelehteen töihin missä oon edellen. Tammikuun 24 p tulee 40v!
 
G strings are for strippers
KoskPaavo
25.12.2011 13:17:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennen armeijaa vuosi Ruotsissa kumisaapastehtaalla, sitten betonifirmassa, Tv-asentajana, purjekoneasentajana, 28 vuotta ravintolamuusikkona, sitten eläkkeelle.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
25.12.2011 13:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: En ole ollut tähän asti töissä oikein missään. Itse olen pyrkinyt itseni elättämään, tosin huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
 
Tää on hyvä, tällä periaatteella! : )
 
rintapek
25.12.2011 14:04:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sairaalassa pariinkin otteeseen leikkaussalin ja röntgenin vaksina. Raksalla. Musatukussa. Nykyisellä työnantajalla kasvattanu juuria virkapalliin nyt vissiin 23v. Liksaa saan siitä, et mun pitää tietää kaikesta kaikki. En o siinä ollenkaan hyvä, joten olen ajatellut nyt uudelleenkouluttautua. Kikoloksi.
 
Täs on nimittäin käynyt niin, että täs ny joka kerta kun olen tavannut rikkaan, viinakaupan omistavan leskirouvan, on tullut mutkia matkaan. Heti ensimmäinen on se, et minun ois pitäny saada se tykkäämään minusta. Tällä naamavärkillä se on vaikeaa, siis tosi vaikeaa.
Osaaks kukaan suositella mitään hyvää kikolo- opistoa? Voisin ottaa vuoden virkavapaata.
 
Ai niin. On mulle soitostakin ihan palkkaakin maksettu, mut vissiin vähemmän mitä muksuna sain viikkorahoja.
 
One kind of music only - the good kind
Qsine
25.12.2011 14:39:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Osaaks kukaan suositella mitään hyvää kikolo- opistoa? Voisin ottaa vuoden virkavapaata.
 
Niitä on montakin, ja niitä kutsutaan nimellä "pörssi".
 
http://jannekuusinen.blogspot.com/
baron
25.12.2011 15:11:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla maksimaalisen tylsä: Kun ekan duunin sain, istuin siinä eläkeikääni.
Tylsyyden vastapainoksi aloin jossain vaiheessa soitella, en niinkään rahan vaan vaihtelun takia.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
andrei
25.12.2011 16:21:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Mulla maksimaalisen tylsä: Kun ekan duunin sain, istuin siinä eläkeikääni.
Tylsyyden vastapainoksi aloin jossain vaiheessa soitella, en niinkään rahan vaan vaihtelun takia.

 
Sama vika:eka työ (controlleri) loppuun asti. Ilman soittoa olisi ollut melko tylsää!
 
Piano on viitseliään ihmisen soitin!
Lyyki
25.12.2011 17:43:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varastomies, raksamies, maatilalla tilanhoitajana, lähetti- ja kuorma-autokuski, urheiluvälinemyyjä, remonttireiskana, kassa, atk-tallentaja, muusikko, yrittäjä, it-alalla nyt samassa firmassa 16v. Tosin firman nimi on muuttunut matkalla 5 kertaa. Ai niin olen ollut 2kk työttömänäkin, kai sekin lasketaan työhistoriaan mukaan. Palkkatyö alko 1979.
 
WanhaWetäjä
25.12.2011 17:59:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole ammattipätevyyttä mihinkään, onneksi on olemassa tanssimusikki missä sitä ei tarvita. Keskinkertainen soittimen ja teorian hallinta ja jonkinverran musikaalisuutta, se riittää. Ja jos niitä ei löydy, aina voi alkaa rumpaliksi tai basistiksi.
Työhistoriaa ei siis ole lainkaan, en ole eläessäni tehnyt päivääkään ns rehellistä työtä, pelkkää soittamista varsin vaatimattomalla menestyksellä.
 
Epämuusikko
25.12.2011 19:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä:
Työhistoriaa ei siis ole lainkaan, en ole eläessäni tehnyt päivääkään ns rehellistä työtä, pelkkää soittamista varsin vaatimattomalla menestyksellä.

 
Samikset! pl. bussien pesu ja mansikanpoiminta, molemmat jäi nuoruuden kokeiluiksi.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
half
25.12.2011 19:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Samikset! pl. bussien pesu ja mansikanpoiminta, molemmat jäi nuoruuden kokeiluiksi.
 
Ei siinä ole mitään hävettävää. Nuorena pitääkin vähän kokeilla ja hakea rajojaan.
 
http://fb.me/QvZyMv3g
Ukko
25.12.2011 19:39:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

half: Ei siinä ole mitään hävettävää. Nuorena pitääkin vähän kokeilla ja hakea rajojaan.
 
Näin on. Mäkin olen tehnyt tuota jo 43 vuotta. Milloin pitäis alkaa vakavoitumaan ja vanhenemaan ?
 
COVS jäsen nro 6
isojussi
26.12.2011 02:06:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koitan laittaa kronologisessa järjestyksessä...
 
- Maatalouslomittaja
- Koneapulainen
- Tarkastaja
- Työjohhtaja
- Ostaja
- Tekninen myyjä
 
Musiikkialan työt:
 
Muusikko, kapellimestari, musiikiopettaja... ainaski...
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
JussiG
26.12.2011 06:09:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: ...Keskinkertainen soittimen ja teorian hallinta ja jonkinverran musikaalisuutta, se riittää. Ja jos niitä ei löydy, aina voi alkaa rumpaliksi tai basistiksi...
 
Näinpä olenkin vain soitellut bassoa ja rumpujakin hieman...;o)
 
Mutta asiaan. Palkkaa olen saanut seuraavista töistä:
 
- talonmies
- kesätyö kaupungin puistopuolella
- rakennusmies
- kansalaisopiston lasten liikuntakurssin vetäjä
- karjanhoitaja
- soittaja (basso)
- ja varsinainen päätyöni reilut 24 v Puolustusvoimissa, mistä pian jään eläkkeelle 51-vuotiaana
- seuraavaa työtä en ole vielä keksinyt...
 
Krisse82
26.12.2011 09:10:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmenkympin kriisi alkaa lähestymään, kun tällaisia tulee edes mietittyä. Taitaa pisin pätkä yhdellä työnantaajalla olla nelisen vuotta. Potkuja en ole vielä saanut, jos ei lasketa määräaikaisia työsopimuksia.
 
-Kuorma-auton kuljettaja
-Kirjastontäti (kirjasto-auto)
-Nuoriso-ohjaajana kolmessa eri laitoksessa
-Myyjänä kolmella eri firmalla, tällä hetkellä musakaupassa.
 
Koko tämänkin ajan keikkailtu enemmän tai vähemmän ahkerasti. Pääosin rumpalina, laulajana tai ääniteknikkona.
 
Satunnaisesti tulee myös leikittyä kukkalähettiä sekä ruumisauton kuljettajaa.
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
mack the knife
26.12.2011 09:18:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iltapostin jakoa
Metsän mittausta
Satamatyötä
Autolähettihommaa eri firmoissa moneen otteeseen
Siivousta
Varastohommaa
Ravintolatyötä, nisse, viinuri, baarimestari (koulutus)
Pirssin ajoa
Soittamista
 
En muista unohtuiko jotain.
 
COVS n:o 1.
Tankero
26.12.2011 12:05:06 (muokattu 26.12.2011 12:05:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lankojentekijä
Karkulaisten kerääjä
Mittamies
Patoturvallisuustarkastaja
Humppajyrä
 
Humppajyrä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «