Omistan tämmöisen MusicManin 100w:n 112 RD:n, joka on PIKKUISEN liian isohko tämmöiseen makuuhuonesoitteluun. Vahvistinhan on 70-luvun loppua tahi 80-luvun alkua, mutta minkäs arvoinen tämä oikeen on ? Ajattelin myydä ja hommata vähän pienemmän tilalle.. :K |
Volle 11.04.2004 14:59:42 | |
---|
Mulla oli 112 rd 65 ja taisin saada siitä 430 e tai jotakin sinnepäin. Omani oli aika hyvässä kunnossa, joskin putket olivat aika vanhat. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
P-Nut 11.04.2004 20:25:32 | |
---|
Voisin todeta rehellisesti, että :KKKKKKKKKK Kyllä se siitä kun vähän potkii |
Shaft 11.04.2004 20:52:05 | |
---|
Musareiden hinnat eivät tosiaan ole kovin korkealla, joten myyntihinnalla voi olla vaikea löytää yhtä hyvää vahvistinta tilalle. |
Walrus 12.04.2004 00:23:04 | |
---|
Vittu mun musarista (hd 212) loppu ääni ja vika tuskin on putkissa ku kone hyytyi aivan yht'äkkiä ja putket näyttää vielä hehkuvan ihan normaalisti. Ei oo ollu vielä aikaa eikä varaa kiikuttaa sitä vahvarikellariin. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Volle 12.04.2004 13:22:05 | |
---|
Vittu mun musarista (hd 212) loppu ääni ja vika tuskin on putkissa ku kone hyytyi aivan yht'äkkiä ja putket näyttää vielä hehkuvan ihan normaalisti. Ei oo ollu vielä aikaa eikä varaa kiikuttaa sitä vahvarikellariin. Mulla oli aikanaan samat oireet, joihin auttoi sulakkeen vaihto. Omassani se ei ollut se takalevyn sulake, vaan chassiksen sisällä ollut. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |